Tardface Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hei! Får ikke til å logge meg på windows live messenger etter at jeg oppgraderte fra Windows Vista, til Windows 7.. Mailadressen min er [email protected], lurer på om noe av problemet ligger der? Andre venner av meg med "@hotmail.com, @live.com" får logget på, men ikke jeg.. Får opp feilmeldingen: " We can't sign you into Windows Live Messenger. Please enter your Windows Live ID in this format: [email protected]" Noen som vet om jeg kan få ordnet på dette? Vil veldig gjerne slippe å lage ny e-mail adresse.. På forhånd takk! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Oppgradering av Windows kan føre til utrolig mye rare feil, og en ren installasjon er alltid å foretrekke. Det kan være flere ting som er feil. Prøv dette, om du allerede ikke har gjort det. 1. Avinstaller msn og installer på nytt (last ned nyeste versjon). 2. Sjekk at firewall hindrer msn på noen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå