Gå til innhold

Spillertråd - Martin Skrtel

Varmo

Anbefalte innlegg

Vi trenger selvsagt ikke være enig i om hvor god han var på sit beste, men han var mer en god nok for Liverpool ivertfall. Jeg vil helst ha 1 stopper type som Carra/Skrtel og en spillende type som Agger. Event. en Hyypia/Hangleland/Kyrre med god luft styrke.

Selvsagt bør Agger få spille, men han er jo skadet i et bankende, sånn at nytteverdien i realiteten er lik 0, det er trist men sant.

Selvsagt ikke bare at Arbeloa er borte, men kombinasjonen av backene gjør det vanskelig for midstopperene også. Ja, kunne godt ha kjøpt en midtstopper, eventuellt la noen andre få prøve seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser nå at jeg formulerte meg dårlig da jeg skrev om Johnson/Kelly. Mener ikke bastant at Johnson kan benkes, men synes at Kelly kanskje skal få prøve seg litt da han har tatt godt vare på de få sjansene han har fått. Kelly fyller snart 21 år, og det er på tide å gi han litt erfaring på førstelaget for å se om han er voksen for oppgaven. Det beste for klubben vil selvfølgelig være at vi kan ha både Kelly og Johnson i klubben i flere sesonger fremover, og da er det viktig at vi ikke mister Kelly fordi han ikke får sjansen.

Er på ingen måte sånn at jeg vil kvitte meg med Johnson, var senest her om dagen jeg argumenterte for at jeg ville at han skulle bli, og ikke inngå i en byttehandel. Er også ganske enig med Smågal i synet på hvordan han har vært til nå denne sesongen, tror egentlig Johnson sliter mer under av at han er en del av et dårlig kollektiv enn at det er han som har vært dårlig (han var direkte dårlig i starten av sesongen). F. eks da vi var der mot WH, var han strålende. Mener bare at det er sunt at Kelly også får noen kamper under beltet, særlig så lenge han har tatt så godt vare på de sjansene han har fått. Det med Johnson lenger frem i banen tviler jeg også kommer til å skje, men hadde vært litt gøy å prøve. Mener han har nesten har best forutsetninger til å lykkes i en sånn posisjon av de spillerene vi har i stallen i dag, men det beste vil selvfølgelig være å hente inn en mer naturlig kant-/vingtype.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Forteller ikke noe som helst, han er opp når det er corner, that's it. (noen få frisparker nå og da.)

En kjegle har mer målteft enn Skrtel.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gjør Martin Skrtel noe annet enn å miste spilleren sin og bomme foran mål? Syns han gjør seg bort i flesteparten av kampene jeg.

Mosvka-Marit er giftigere foran mål enn Martin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...