Varmo Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) 37. Martin Skrtel Navn: Martin Skrtel Draktnummer: 37 Nasjonalitet: Slovakia Fødested: Handlova, Slovakia Posisjon: Midtstopper Høyde: 193cm Overgang: Zenit St Petersburg (£6.5M) Kontrakt: 2012 Liverpool debut: 21.01.08 vs Aston Villa Tidligere klubber: FC Banik Prievidza, AS Trencin, Zenit St Petersburg Informasjon om spilleren: Martin Skrtel ble hentet til Liverpool av Rafael Benitez på nyåret i 2008. I Daniel Aggers skadefravær spilte han seg fort inn på laget og fikk 20 kamper for Liverpool i sin første halve sesong. Sesongen 2008/2009 begynte Skrtel i tospann med Carragher, de to utgjorde et solid stopperpar og leverte godt forsvarspill i sesonginnledningen. Tidlig på høsten pådro Skrtel seg en skade, men han kom fort tilbake og la igjen beslag på stopperplassen ved siden av Jamie Carragher. Per i dag har han vært involvert i 65 kamper for klubben vår, og den hardtspillende slovaken har etterhvert blitt en favoritt blant fansen. Mange med meg håper nok på at vi om et par år skal få se Skrtel i tospann med Agger i midtforsvaret. Endret 29. november 2009 av Termo Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Pent . Dessverre har Skrtel vært en skygge av seg selv til nå i år, og det virker igjen som Agger har presset han ut på benken igjen. Sunt at vi har 3 gode midtstoppere som vet at de må prestere for å ikke bli sendt på benken. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Var i slaget mot Tottenham, håper jeg snar får gjenklang i ørene som i fjor. Cleard by Skrtel Han har ikke vert seg selv etter skaden, nå håper vi at ting begynner å falle på plass igjenn. Jeg liker Skrtel, han var billig. Han er god, og har potesiale til å bli en av de beste midtstopperene i England, eller enda bedre. Lenke til kommentar
Prey Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Dersom stakkars Agger bare kunne greid å endelig riste av seg skadene tror jeg Carra kan legge opp med god samvittighet, vel vitende om at Liverpools midtforsvar styres av to karer med potensiale til å bli Englands, om ikke verdens, beste stopperpar. Liker Skrtel veldig godt. Knallhard i duellene, det liker vi Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Virker som Skrtel er tilbake mot gammel storform etter VM og ligastart. Nå har stålmannen forlenget kontrakten fra 2012 til 2014 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 herlig herlig, er godt å ha Skrtel på laget. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Positivt at Skrtel forlenger, han leverte en god kamp mot Arsenal og forhåpentligvis finner han i år tilbake til den gode formen han hadde tidligere i sin Liverpool-karriere. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Frister meg en 37 og noe kreativt navn, "Ironman" elns. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Har vår forrige hjemmedrakt med Skrtel 37, kjøpte den da jeg var i Liverpool og den er ofte i bruk Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg har brukt 37 selv lenge, men nå blir det 12 og 9 en periode. Hero drakten til Torres. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Fikk ny Gerrard drakt i dag, har den på as we speak Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Desverre så har ikke Skrtel lært seg kunsten og avslutte enda. Muligens den midtstopperen i PL som er dårligst på avsluttninger på hode på cornere. Han BURDE ha nettet mot Arsenal. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ahhh, the Agger love, hvor startet denne sykdommen? Why dra Skrtel ned i søla mens Agger ute blir? Altså, jeg har nevnt det flere ganger. Sami skulle ha lært de yngre å bruke hodet før han dro(ann), sånn er det bare. Vi får bare vente å se, Skrtel har i det minste fått seg 1 mål. Jeg håper han vil vokse i denne retningen, Vidic style. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ahhh, the Agger love, hvor startet denne sykdommen? Why dra Skrtel ned i søla mens Agger ute blir? Say whaaaaat? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Agger er liksom like ræva på hodet, men det er alltid Skrtel som får tyn for at han er for dårlig. Missforstå meg rett, begge må lære å avslutte på hodet. Tror jaggu Kyrre er mye bedre enn begge de 2 på akkurat det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Agger er overall bedre enn Skrtel på alt, ikke rart vår danske venn får litt mer hugleik enn skrtel. anways, off for the weekend to partii hard. +1 t mæ sjøl! Endret 20. august 2010 av Smågal Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Etter gårsdagens kamp, mener jeg at vår danske venn Agger skal ha fast midtstopperplass. Skrtel spilte ELENDIG, noe som førte til 3 unødvendige mål bakover. (3-0 målet sier det meste) Agger er en mer hurtig og offensiv type. Skuddfoten hans er i motsetning til Skrtels, praktfull. Vi trenger deg Daniel Agger! Endret 6. januar 2011 av vagfk Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Såg ikke kampen i går, men forstod han ikke var særlig god, resten av laget er også i den katogorien. Når det er sagt, så får Kyrre mer slakt enn Skrtel. Det er skuffende å se Skrtel varierer sånn i prestasjonene, for han er virkelig god på sitt beste. Dog er det slik at nesten ingen Liverpool supportere ser at livet til midtstopperene generellt har blitt veldig surt etter at Arbeloa forsvant og at vi omtrent spiller uten venstre back. Det er ikke rart målene renner inn. Det er for enkelt å bare rope på Agger hele tiden. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Hva som har skjedd med Skrtel er for meg en gåte, har vært helt ute av det i en lang periode nå, ekstra irriterende når vi vet hva han egentlig kan være god for. Forsvaret som enhet er helt katastrofe om dagen, Arbeloa savnes nok en del som du er inne på, og selv om Carra har vært varierende denne sesongen, så tror jeg vi savner en skikkelig leder bak der nå som han er ute. Agger er vår beste stopper, og sånn set er det legitimt at han blir etterlyst, selv om det er naivt å tro at han kommer til å løse alt. Konchesky på VB er helt katastrofe, men synes desverre å være førstemann på blokka når Hogdson setter opp laget. Spør du meg bør Kelly få en skikkelig sjanse på HB nå, Johnson har ikke imponert spesielt, og Kelly var veldig god de kampene han har fått til nå (blant annet Chelsea). Johnson kan evt. få prøve seg lenger fremme i banen, da han hvertfall har mere fart enn de andre alternativene vi har i samme posisjon (mangel på fart i laget generelt er enorm). Mener ikke at vi skal vrake Johnson helt, men mener at det er sunt å prøve å matche Kelly litt nå, og se hvordan det går. Så har vi Johnson i en evt. høyre midtbanerolle, samt at vi har han som HB alternativ ettersom vi ser hvordan Kelly klarer seg, slik at ikke belastningen på han blir alt for stor så tidlig, som jeg tror var litt av tilfellet med Insua. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Skrtel er faktisk ikke veldig god på sitt beste. Når så vi han sist på sitt aller beste? Til tider i hans første sesong? Han er møkk på alle områder, burde selges om vi får et greit bud. Ikke noe bedre i lufta enn hverken carra eller agger, treg, klarerer værre en carra og spiller som en gris. Det som ville vært essensielt nå i januarvinduet er å få inn en midtstopper av klasse som kan spille i tospann med Agger. Problemet er å få en midtstopper av klasse til å komme til et synkende skip. Realiteten er nok at vi må handle en hylle eller to under. (Mon tro om Hangeland og Agger kunnne utgjort et bra stopperpar?). Men som Termo er inne på, så ser vi nå at når Carra har vært ute lenge så mangler det en ekte sjef bake i forsvaret. Jeg har sett at Kyrre prøver og styre og kommandere litt, men han har for mange blundere selv når han blir utfordret på andre måter enn hodedueller. Og Guttorm, vi har aldri påstått at Agger kommer til å fikse alle problemene i forsvaret, men når han så overlegenet er vår beste forsvarer burde han selvsagt spille fast! Uenig? Det er også for enkelt bare å skylde på at Arby nå er borte. Vi kjøpte en mer offensiv back fordi vi trengte det sårt, Glenny er brilliant fremover men er ikke helt med på notene bakover hele tiden. Men helt ærlig mener jeg han får for mye pes for sitt forsvarsspill også. Han har redda oss mange ganger med susende taklinger og bra backspill også(som jeg aldri har sett han får skryt for). Alle vet hva som må gjøres på VB, og vi er sikkert alle leide av å repetere oss hver bidige dag om hvor håpløs Konchesky er. Men å benke Glenny for å spille Kelly varm i trøya vil jeg aldri gjøre. Du sier Termo at Glenny heller kan få prøve seg høyere i banen(flanken), men vi vet jo begge to at det aldri vil skje at Glen vil få prøve seg der. Så det du foreslår er å benke Glen for å prøve Kelly, og om han imponerer gjør han den til sin faste plass? Jeg mener det er mye viktigere å beholde Glenny for sin offensive kraft, hvor mange sjanser og mål har han egentlig vært innblanda i? Veldig mange hvertfall. Han gjør noen blundere her og der han også, men likefullt er han kanskje en av våre aller beste angripere denne sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå