Gemrick Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Skal ha ny mobil, har fra før av en 2år gammel iPhonn (1.gen), som jeg har vært strååålende fornøyd med! Er det fortsatt iPhone som er den tøffeste telefonen på markedet? Er opptatt av underholding og stor gadget faktor... Andre forslag en 3GS? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Sjekk ut telefonene til HTC. Dem kommer med Windows Mobile og Androide og er etter min mening mye tøffere en iPhone (som ikke er så tøvv når alle har den). Desutten er dem helt åpne så du kan installere hva du vil på dem. Lenke til kommentar
Apebein Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Motorola Droid/Milestone: http://www.itavisen.no/827185/slik-er-motorola-droid Snart min nye telefon Lenke til kommentar
Gemrick Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Har sett en del på HTC Touch HD2, som virker rimelig tøff. Er det den beste fra HTC? Lenke til kommentar
CSB Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Har sett en del på HTC Touch HD2, som virker rimelig tøff. Er det den beste fra HTC? Den er den beste fra HTC, at folk sier HTC telefonene er trege er sant. Selv eier av diamond 1. Men nye HD2 har en rå prossesor, den skal være kjapp og helt rå. Og siden elkjøp har 1000 kroner i avslag denne helgen, vurdere jeg selv den. Sykt rå skjerm og kul telefon. Men Motorola kommer jo med noe og da+ noe nytt hele tiden:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå