ERaZeR_ Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Er det noen som vet om et program hvor jeg kan brenne DVD-Film fra Harddisk? ...Tingen er at jeg har kopiert hele filmen (alle filene) over til PC en med ..(husker ikke navnet på progget, men det kopierer filene til harddisk) Nå skulle jeg fått brent det ut igjen på samme måte som DVDXcopy gjør... siden jeg må brenne filmen på 2 DVD plater. men som vi alle vet DVDXcopy kopierer kun fra CD. forenklet: Hvilket program fungerer som DVDXcopy, men fra filer som ligger på harddisk??? ... and by the way... ikke foreslå dumme komprimeringsprogrammer... Lenke til kommentar
ERaZeR_ Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 jeg visste det... Google! Huff!! du aner ikke hvor mange timer jeg har lett etter ett slikt program!! Fra og med i dag.. HATER jeg Google! Lenke til kommentar
spetter Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Det beste er nok å kjøpe seg et program Har selv WinOnCd 6 DVD edition . Og er knallfornøyd med det. Fungerer knirkfritt over alle områder.. Kan til og med lage minidvd (dvd format på cd, som noen dvd spillere takler) Lenke til kommentar
ERaZeR_ Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Kan man brenne DVD filmer fra HardDisk med WinOnCDDVD edition?? som sagt er "casen" min at filene må "deles"/splittes og menyen må på begge platene. Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Kan man brenne DVD filmer fra HardDisk med WinOnCDDVD edition?? som sagt er "casen" min at filene må "deles"/splittes og menyen må på begge platene. Lag ISO da! og bruk DaemonTools for å åpne dem igjen Lenke til kommentar
spetter Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 winoncd dvd editon kan tilogmed konvertere filmer til dvd formatet . lol Lenke til kommentar
ERaZeR_ Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Det er virkelig ingen som forstår problemet mitt. Jeg har en film på PC og skulle brent den ut igjen... jeg har ikke originalcden tilgjengelig. Filmen ligger med alle filene slik som på CDen. Jeg trenger ett program eksakt slik som DVDXcopy bare at det kan velge source... Lenke til kommentar
maximus Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 DVDShrink er et program som utfører det du snakker om. Freeware. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Joda, problemet er forstått. Du trenger ikke et annet program. Det du gjør, er at du lager et image av de filene du har, så mounter du det med Daemon Tools. Vips, programmet vil tro at du har en dvd satt inn i den virtuelle dvdspilleren, og du er i gang. Lenke til kommentar
maximus Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 DVD cloner kan også velge source og brenne til dvd. Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 http://www.dvd2one.com/ Supert program, til å "komprimere" film filen etter den er rippet til harddisk slik at den får plass på en CD, så er det bare å brenne med nero. Lenke til kommentar
Fanden^ Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har du prøvd et program som heter DVD-shrink? Hvis nei, prøv det. Anbefaler også InstantCopy ifra Pinnacle. Links: DVD-Shrink InstantCopy Lenke til kommentar
picachu Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hei. Regner med du har Nero innstallert.. hvis ikke -> www.ahead.de Så laster du ned ImgTool som er freeware --> http://www.coujo.de/ Voila ! Eller så kan du sjekke opskriften her : http://www.dvdr-digest.com/articles/articl...le_id=18&page=4 Bare hyggelig Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 DVD Xcopy (Nei det er ikke et divx program) helt "kongle" bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå