Jefe Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Sturridge har bursdag i morra. Håper han feirer den i Liverpool. You and me both dawg. Jo, men Mero vil jeg også ha. Sturridge bør komme som et resultat av at N'Gog går. Selv om jeg ser at det nesten er litt for bra. Det jeg også tenker. Jeg sa det også for ikke mange minuttene siden at jeg ville helst beholde Mero, men jeg stiller spørsmålstegn hvilke kort vi har å spille på hvis vi skal få tak i Sturridge UTEN å involvere Meireles. Nå som Poulsen er gone er det ikke mange spillere vi kan friste andre klubber med. Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 CONFIRMED: From #LFC reporter @JamesPearceEcho - Craig Bellamy is currently having a medical at Melwood Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Kommer Craig og Sturidge så ser jeg positivt på denne transfervinduet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Noe sier meg at det ikke blir Bellamy OG Sturridge. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Bellamy er jo ei bra kruttønne og en god spiller, selv om han begynne å bli noe gammel. Synd mancini hater han, har blitt ræva behandlet i city. Dumme sta mancini. Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Bellamy er jo ei bra kruttønne og en god spiller, selv om han begynne å bli noe gammel. Synd mancini hater han, har blitt ræva behandlet i city. Dumme sta mancini. Han kommer nå til å gi 110% mot City da, i det minste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Om han får spille. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Dominic Campbell Reports saying that Philip Degen is off to Rangers. #LFC Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Om dette stemmer har vi rusket ut alt ugress innad i laget. DET er jo en prestasjon i seg selv. Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 TimoBerthold Timo Berthold by LFCZA Glasgow Rangers have made an approach for Phillipe Degen, he is now expected to travel to Scotland to finalise a deal #LFC #GRFC Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Alt i alt er det jo et kjempevindu uansett hva som skjer videre nå. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 JamesPearceEcho: Raul Meireles is staying at LFC. Good news as decent squad player. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 @stephen1martin Stephen Martin Being told that Camolli is still working on another possible signing in addition to Bellamy #lfc Johnson eller Sturridge!!!!! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Håper på en sjokksignering av Alonso Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Frank Strandli! Lenke til kommentar
Everket Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Alt i alt er det jo et kjempevindu uansett hva som skjer videre nå. Enig, liverpool har gjort det meget bra, og de ser sterkere ut enn på lenge. Skummelt! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Bellamy er jo i så fall en meget kortsiktig løsning, som jeg helt ærlig er veldig likegyldig til. Helt grei spiller å ha i stallen, kan være farlig som innbytter og kanskje danne et eksplosivt par sammen med Suarez i noen kamper. Men må holdes unna bråk.. Får han en ok lønn på free transfer er han helt grei å ha, men det er en veldig kortsiktig løsning. Men på kort sikt denne sesongen, så føler jeg at Bellamy som spiss-backup er bedre og farligere å ha i bakhånd enn Ngog. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Han er jo den perfekte innbytter, han har jo enda veldig bra fart, og er et vanvittig urosmoment på alle mulige måter. Irriterer meg grønn på at mancini aldri brukte han noe særlig. Han var jo en åpenbaring under mark hughes. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Agenten til Degen sier at han ikke skal til Rangers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå