Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Er rimelig sikker på at det jobbes beinhardt på kontorene til Kenny og Comolli og når man får fullført papirarbeid og bekreftet Sebastian Coates som Liverpool-spiller, tror jeg man leter etter en ny spiss og jeg mener å ha lest at N'Gog er i forhandlinger med en annen klubb allerede.

Lenke til kommentar

Er rimelig sikker på at det jobbes beinhardt på kontorene til Kenny og Comolli og når man får fullført papirarbeid og bekreftet Sebastian Coates som Liverpool-spiller, tror jeg man leter etter en ny spiss og jeg mener å ha lest at N'Gog er i forhandlinger med en annen klubb allerede.

Regner med at N'Gog havner i Bolton. Mye heller de enn Stoke. Han får ha lykke til der om det blir klubben hans. Likt han helt siden han kom, og det er riktig å selge ham om vi kan få noen bedre inn. Owen Coyle håper jeg kan få det beste ut av goggen.

Lenke til kommentar

Trist hvis Poulsen forsvinner. Dette er virkelig en mann for fremtiden. Godt overblikk, en behersket og rolig person som klarer å komme seg ut av selv de mest vanskeligste situasjoner.

Vi mister en utrolig flott spiller.

BARE KØDDA... :)

Endret av hojohansen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Default Re: Summer Transfer Twitter thread

@dom_campbell Dominic Campbell Sebastian Coates deal is done and dusted. Meanwhile, #LFC have received and rejected a £12m bid from Spurs for Meireles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...