Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Festbreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeems! En overgangssum har kommet til enighet, men en kontrakt er ikke signert ennå. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Festbreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeems! En overgangssum har kommet til enighet, men en kontrakt er ikke signert ennå. Sorry. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Er rimelig sikker på at det jobbes beinhardt på kontorene til Kenny og Comolli og når man får fullført papirarbeid og bekreftet Sebastian Coates som Liverpool-spiller, tror jeg man leter etter en ny spiss og jeg mener å ha lest at N'Gog er i forhandlinger med en annen klubb allerede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Byttehandel! Endret 30. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Er rimelig sikker på at det jobbes beinhardt på kontorene til Kenny og Comolli og når man får fullført papirarbeid og bekreftet Sebastian Coates som Liverpool-spiller, tror jeg man leter etter en ny spiss og jeg mener å ha lest at N'Gog er i forhandlinger med en annen klubb allerede. Regner med at N'Gog havner i Bolton. Mye heller de enn Stoke. Han får ha lykke til der om det blir klubben hans. Likt han helt siden han kom, og det er riktig å selge ham om vi kan få noen bedre inn. Owen Coyle håper jeg kan få det beste ut av goggen. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Trist hvis Poulsen forsvinner. Dette er virkelig en mann for fremtiden. Godt overblikk, en behersket og rolig person som klarer å komme seg ut av selv de mest vanskeligste situasjoner. Vi mister en utrolig flott spiller. BARE KØDDA... Endret 30. august 2011 av hojohansen Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Lykke til osvosv til Poulsen Med mindre du er fra Bergen, da blir det: "RÆTT FRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆM" Folk på skolen her er helt fascinert over bergensere, får meg til å si "ke det gååååååår i?" hele tiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Massive Rumours from Macca that 10m bid for Zarate been accepted. lets wait on this one. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Default Re: Summer Transfer Twitter thread @dom_campbell Dominic Campbell Sebastian Coates deal is done and dusted. Meanwhile, #LFC have received and rejected a £12m bid from Spurs for Meireles. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Offisielt! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Håper han er såpass god at han kan komme inn og bidra med engang Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 RYKTE: #lfc still pursuing same 2 strikers and now interest in 3rd has emerged who is at a top club. No names but apparently new one is a shock. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hahahaha. Det hadde vært noe. Tipper de to førstnevnte er Sturridge og Zarate, mens den "nye" er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Mange rykter om sturridge, zarate og Adam Johnson. Hadde ikke skadet Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Kanskje det er Balotelli som er den ukjente "at a top club"? Han er het på ryktebørsen nå, siden player profile-siden hans på den offisielle siden 404'er for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå