Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvor mange sesonger kan Liverpool egenlig låne bort gutten før de regelrett selger han unna? Degen og Poulsen tviler jeg drar noe sted i dette vinduet. Cole derimot.

Fått fjernet Milan,Konchesky,El Zhar og Kyriakos. Greit bort med dødkjøtt det.

Lenke til kommentar

Hvor mange sesonger kan Liverpool egenlig låne bort gutten før de regelrett selger han unna? Degen og Poulsen tviler jeg drar noe sted i dette vinduet. Cole derimot.

QPR er visstnok interessert i Degen, og har vært det en stund, så fortsatt mulig det skjer noe der. Poulsen jakter vel på ny klubb selv, og jeg tipper han får lov å dra vederlagsfritt hvis han finner en klubb, samme som skjedde med Jova.

Lenke til kommentar

QPR er visstnok interessert i Degen, og har vært det en stund, så fortsatt mulig det skjer noe der. Poulsen jakter vel på ny klubb selv, og jeg tipper han får lov å dra vederlagsfritt hvis han finner en klubb, samme som skjedde med Jova.

RBK trenger vel midtbaneanker..?

Lenke til kommentar

Oh lykke at han drar dit rett etter at Aguero har dratt, det kan bli gull for Pache.

Jeg har vert redd for å miste ham, men dette kan bli det helt store.

Forlan er visst på vei til Inter, og!

Skulle ikke Pacheco til Rayo Vallecano? Anyway, dette er langt bedre. Med Falcao også skal jeg følge litt med på Atletico.

Lenke til kommentar

Håper vi får fjernet det dødkjøttet som tjener styrt med penger uten å spille, før markedet er over for denne gang.

Ser ut som Coates er godt på vei inn portene. Han er vell ikke den kvalitetsstopperen vi helst ville ha inn, men kan utvikle seg til det.

Håper det kommer inn en god spiss nå på tampen ! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Coates har sagt farvell til fansen i gamleklubben, blir klar i morgen. Samt Tottenham har ikke så veldig lyst å betale Cole sin store lønn, så den deal'n er iffy at best.

Lenke til kommentar

Sant nok. Sånn sett er denne sommeren den beste på svært lenge.

Men ettersom det snakkes om gull, eller hvertfall topp 4, må jammen meg mange i stallen prestere på et svært høyt nivå, kanskje også høyere enn flere av de er kapable til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
JamesHorncastle James Horncastle

#Aquilani: "I am very happy to have arrived here. It's a turning point for my career. I have come to Milan to do well." #Milan

Good luck, kid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...