Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Fourth_Official Fourth Official

Liverpool and Nacional have agreed a fee for defender Sebastian Coates #LFC

Om dette stemmer så er jeg fornøyd med transfervinduet, selv om jeg hadde sett en ekstra spisskjøp. (samt Poulsen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

rorysmith_tel Rory Smith

Coates: "I'd prefer #LFC to #MCFC, but would need to see both offers. But having the help of Luis Suarez would be very important." "The #LFC offer ticks all boxes, so fair to say it's a done deal...Luis' success is important for me as another Urgyn joining."

Spennende. Håper han blir klar snart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

En uke igjen av transfervinduet. Ser ut som Coates blir vår.

Men spent på hva skjer(om noe som helst) iløpet av de neste 7 dagene. Kommer flere inn, drar noen videre fra Liverpool? Kjøper United og Arsenal noen flere?

Følg med i morgen.(dyp The Julekalender-fortellerstemme)

Lenke til kommentar

Mer om Coates:

Since making his debut for Nacional against Bella Vista on 18 April 2009 the Uruguayan has started every single game for the club, suspensions and national team duty withstanding. Despite only playing three months of the 2008/09 campaign his performances in the title winning team as well as on a run to the semi-finals of the Copa Libertadores saw Coates named the 2008/09 Uruguayan Championship Revelation of the Season.

I tillegg kåret til årets unge spiller i Copa America - slett ikke dårlig for en som fyller 21 i oktober.

Lenke til kommentar

En uke igjen av transfervinduet. Ser ut som Coates blir vår.

Men spent på hva skjer(om noe som helst) iløpet av de neste 7 dagene. Kommer flere inn, drar noen videre fra Liverpool? Kjøper United og Arsenal noen flere?

Følg med i morgen.(dyp The Julekalender-fortellerstemme)

Jepp, det blir spennende. :) Slutten av et transfervindu er ofte morsommere enn begynnelsen. Hadde vært stillig om gutta i TV2 laget en maratonsending fram til deadline som de sendte på TV2 BPL HD kanalen.

Lenke til kommentar

Bekreftelse skal nærme seg når det angår Coates. Skal kun være arbedstilatelsen som gjenstår, og det meldes fra de fleste kilder at dette ikke bør by på problemer.

Jeg er veldig fornøyd med at vi får inn en stopper, og selv om jeg ikke har sett han noe mer enn glimtvis fra Copa America, så synes jeg Coates virker som en veldig spennende spiller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Spenstig dag så langt. Pachenco klar til A.Madrid på lån. Harry Redknapp er hypp på Cole

(Interesting: Harry Redknapp press conf: "I'd be lying if I sat here and said I wouldn't have Joe Cole at the club.")

Coates skal komme til medikals test imorgen(avtalen skal allerede bli klar ikveld) og Aquiliani skal ha bestemt seg for å dra til Ac Milan.

dom_campbell Dominic Campbell

Aquilani update: Zavaglia for Gazzeta - "Aquilani has decided. He wants AC Milan. We hope that we can quickly reach the agreement." #LFC

Scott Dann er fortsatt på Liverpools ønskeliste for midtstoppere, og de røde skal være klare med et bud på £8M.

Ble fres idag gitt.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...