OlaTK Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Det er jo klart at de ikke setter prisen selv, men en har fremdeles noe å bevise når det faktisk blir satt en så høy pris. Så er det bare for de å tenke minst mulig på prislappen og bare spille fotball. 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Dalglish virket i alle fall ikke som han hadde tenkt til å bytte ut Ngog.. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Du er temmelig sikker på at Adam garantert starter foran Meireles... Som jeg tenkte meg. Adam starter, meireles på benken og aqua på tribunen. Hadde ikke regna med at Henderson skulle starte idag da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 @LFCGlobe#LFC have stopped negotiations with #BWFC for Gary Cahill as of last night. Bolton's valuation is too high. Meget kjipt om dette stemmer. Da går han nok til Arsenal(om han ikke velger å bli i Bolton da, de er jo strengt tatt på 1.plass ) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Du er temmelig sikker på at Adam garantert starter foran Meireles... Som jeg tenkte meg. Adam starter, meireles på benken og aqua på tribunen. Hadde ikke regna med at Henderson skulle starte idag da. Hadde vært mitt laguttak på FM med samme spillere til rådighet og matchfit også. Neste kamp er Arsenal på Emirates. Spiller heller en uviktig spiller (Henderson) mot et antatt mye svakere lag på hjemmebane, enn det som kanskje er lagets to beste offensive midtbaner for tiden (Meireles og Aquilani) - slik at de er fit til en vanskelig bortekamp. Bekymrer meg ca null over det. Dog ser man i ettertid at Henderson var et dårlig valg. Meireles gjorde heller ikke noe særlig når han kom inn. Forventer nesten Aquilani neste kamp. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hadde vært mitt laguttak på FM med samme spillere til rådighet og matchfit også. Neste kamp er Arsenal på Emirates. Spiller heller en uviktig spiller (Henderson) mot et antatt mye svakere lag på hjemmebane, enn det som kanskje er lagets to beste offensive midtbaner for tiden (Meireles og Aquilani) - slik at de er fit til en vanskelig bortekamp. Bekymrer meg ca null over det. Dog ser man i ettertid at Henderson var et dårlig valg. Meireles gjorde heller ikke noe særlig når han kom inn. Forventer nesten Aquilani neste kamp. Ja og jeg har sikkert vunnet ligaen med Liverpool hundre ganger på FM men jeg ble merkelig nok ikke spurt om å være manager for liverpool alikevel. Vi har kastet bort preseason på reservespillere og spillere vi vil bli kvitt. Laget trenger matchtrening. Klarer ikke spillerne en kamp i uka har de ikke noe på ett topplag å gjøre. Er det ikke plass på benken engang for aquaman når Gerrard er skadet kan jeg ikke tenke meg at han får spilt noe særlig i år. Meireles ble brukt veldig rart i den kampen, det samme med Kuyt. De lå oftest på venstrekanten mens Downing, vår eneste venstreving, lå mer sentralt eller til høyre i andre omgang. Kenny burde vel sett at meireles ikke er noen ving når vi hadde Hodgson som manager. 3 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Begynner å bli mange rykter ang. Celtic sin ving Paddy McCourt,hadde ikke skadet om vi hadde fått en direkte ving til,men føler at spiss å stopper er det som må forsterkes,helst stopper. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Tottenham vil gjøre et ambisiøst forsøk på å hente tre spillere fra Liverpool dersom Lucas Modric skulle forsvinne fra White Hart Lane. Spurs ønsker å bruke Modric-pengene på Joe Cole, Dirk Kuyt og Lucas Leiva.Fanatix haha , useriøst. ta Cole , be my guest men de andre to? Neppe E: Poulsen har startet jakten på ny klubb Jørn Bonnesen, Christian Pouslens agent, avslører at Liverpool er villig til å la midtbanespilleren forlate klubben. 31-åringen er nå på jakt etter ny arbeidsgiver. Liker det Endret 19. august 2011 av Cryflopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Tipper han går til NAV. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 jeremy_LFC Srijandeep DasAlberto Aquilani, quoted on Channel 4 Italia, and Gazzetta dello Sport, : I'm close to joining AC Milan. Hadde troen lenge på at han ble, men så startet ligaen og ingen Alberto så langt øye kunne se. Liverpool skal også ha solgt El Zhar(på tide) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Ser ut til at Aqulani går ja. Litt synd han aldri har fått en skikkelig sjanse, og for hva det er verdt så synes jeg han i løpet av pre-season beviste nok til at han i det minste burde fått en sjanse. Men er nok også mulig det er andre bakenforliggende årsaker til at det har blitt som det har blitt, hvertfall nå under Kenny. Får vi ut Poulsen og Cole som vel er de eldste og høyest lønnede spillerene av de som ikke engang har fått være med i troppen til nå, så har vi fått gjort en bra oppryddning i sommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Aquiliani's agent skal være i Milano å gjøre klar en avtale. Hørte også at QPR gjør klar et tilbud for Cole. Samt dette: jeremy_LFC Srijandeep Das VfL Wolfsburg's technical director Dieter Hoeness has held talks with #LFC for defender Sotirios Kyrgiakos. #clearancesale Men noen spillere inn, det har jeg ikke hørt et kvekk om. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Skulle tre-fire spillere som N'Gog, Kyrgi, Aqui og Cole forsvinne så vil nok en til to nye komme inn som følge av lønningsmidlene som blir frigitt, vil jeg tippe. Cahill kan absolutt være blant de heteste kandidatene der. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Spesielt Aquilani og Cole, som nok ikke hever små lønninger. Tipper Cole tjener det samme som Kyrre og Gog tilsammen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 dan_bu #LFC's Sotirios Kyrgiakos already trained with the team at Wolfsburg today, which should make a signing quite likely. Lykke til videre til den store grekeren. Han gjorde det han ble bedt om, og klagde aldri. Pluss at han var grisebillig 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Bellamy + Carroll spells pub-related disaster in my book. Bortsett fra det er han fin backup. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 lukter en del fyllkuler av den duoen ja. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Mye snakk om denne Coates, nå..! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Mye snakk om Dann også,er vel omtrent slik 90% av alle rykter bare er bullshit.Blir noen spennende dager fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå