Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
@LFCGlobe

#LFC have stopped negotiations with #BWFC for Gary Cahill as of last night. Bolton's valuation is too high.

 

Meget kjipt om dette stemmer. Da går han nok til Arsenal(om han ikke velger å bli i Bolton da, de er jo strengt tatt på 1.plass :tease: )

Lenke til kommentar

Du er temmelig sikker på at Adam garantert starter foran Meireles...

 

Som jeg tenkte meg. Adam starter, meireles på benken og aqua på tribunen.

Hadde ikke regna med at Henderson skulle starte idag da.

 

Hadde vært mitt laguttak på FM med samme spillere til rådighet og matchfit også. Neste kamp er Arsenal på Emirates. Spiller heller en uviktig spiller (Henderson) mot et antatt mye svakere lag på hjemmebane, enn det som kanskje er lagets to beste offensive midtbaner for tiden (Meireles og Aquilani) - slik at de er fit til en vanskelig bortekamp.

 

Bekymrer meg ca null over det. Dog ser man i ettertid at Henderson var et dårlig valg. Meireles gjorde heller ikke noe særlig når han kom inn. Forventer nesten Aquilani neste kamp.

Lenke til kommentar

Hadde vært mitt laguttak på FM med samme spillere til rådighet og matchfit også. Neste kamp er Arsenal på Emirates. Spiller heller en uviktig spiller (Henderson) mot et antatt mye svakere lag på hjemmebane, enn det som kanskje er lagets to beste offensive midtbaner for tiden (Meireles og Aquilani) - slik at de er fit til en vanskelig bortekamp.

 

Bekymrer meg ca null over det. Dog ser man i ettertid at Henderson var et dårlig valg. Meireles gjorde heller ikke noe særlig når han kom inn. Forventer nesten Aquilani neste kamp.

 

Ja og jeg har sikkert vunnet ligaen med Liverpool hundre ganger på FM men jeg ble merkelig nok ikke spurt om å være manager for liverpool alikevel.

 

Vi har kastet bort preseason på reservespillere og spillere vi vil bli kvitt. Laget trenger matchtrening. Klarer ikke spillerne en kamp i uka har de ikke noe på ett topplag å gjøre.

 

Er det ikke plass på benken engang for aquaman når Gerrard er skadet kan jeg ikke tenke meg at han får spilt noe særlig i år.

 

Meireles ble brukt veldig rart i den kampen, det samme med Kuyt. De lå oftest på venstrekanten mens Downing, vår eneste venstreving, lå mer sentralt eller til høyre i andre omgang. Kenny burde vel sett at meireles ikke er noen ving når vi hadde Hodgson som manager.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Tottenham vil gjøre et ambisiøst forsøk på å hente tre spillere fra Liverpool dersom Lucas Modric skulle forsvinne fra White Hart Lane. Spurs ønsker å bruke Modric-pengene på Joe Cole, Dirk Kuyt og Lucas Leiva.

Fanatix

haha , useriøst.

ta Cole , be my guest men de andre to? Neppe

 

 

E:

Poulsen har startet jakten på ny klubb

 

Jørn Bonnesen, Christian Pouslens agent, avslører at Liverpool er villig til å la midtbanespilleren forlate klubben. 31-åringen er nå på jakt etter ny arbeidsgiver.

Liker det Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
jeremy_LFC Srijandeep Das

Alberto Aquilani, quoted on Channel 4 Italia, and Gazzetta dello Sport, : I'm close to joining AC Milan.

Hadde troen lenge på at han ble, men så startet ligaen og ingen Alberto så langt øye kunne se.

 

Liverpool skal også ha solgt El Zhar(på tide)

Lenke til kommentar

Ser ut til at Aqulani går ja. Litt synd han aldri har fått en skikkelig sjanse, og for hva det er verdt så synes jeg han i løpet av pre-season beviste nok til at han i det minste burde fått en sjanse. Men er nok også mulig det er andre bakenforliggende årsaker til at det har blitt som det har blitt, hvertfall nå under Kenny.

 

Får vi ut Poulsen og Cole som vel er de eldste og høyest lønnede spillerene av de som ikke engang har fått være med i troppen til nå, så har vi fått gjort en bra oppryddning i sommer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Aquiliani's agent skal være i Milano å gjøre klar en avtale. Hørte også at QPR gjør klar et tilbud for Cole. Samt dette:

jeremy_LFC Srijandeep Das

VfL Wolfsburg's technical director Dieter Hoeness has held talks with #LFC for defender Sotirios Kyrgiakos. #clearancesale

 

Men noen spillere inn, det har jeg ikke hørt et kvekk om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...