Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det urealistisk?Er nok mere urealistisk med Mertesacker ved tanke på alder,men på en annen side signerte vi Downing som ikke akkurat er et talent å regne lenger men han er jo Engelsk da

Begge spiller for forrige sesongs ligamester, de skal spille Champions League og blir satset hardt på av klubben. Subotic har i tillegg tidligere i sommer uttalt at han ikke er interessert.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det urealistisk?Er nok mere urealistisk med Mertesacker ved tanke på alder,men på en annen side signerte vi Downing som ikke akkurat er et talent å regne lenger men han er jo Engelsk da

Begge spiller for forrige sesongs ligamester, de skal spille Champions League og blir satset hardt på av klubben. Subotic har i tillegg tidligere i sommer uttalt at han ikke er interessert.

 

Nå tenkte jeg på interesse fra Liverpool sitt ståsted,ikke om spilleren var interesserte

Lenke til kommentar

Enrique for £5,5M er et veldig bra kjøp.

 

Ang Dann, så liker jeg han egentlig, men er ganske skeptisk til skadehistorikken hans. Han har en del skader i hamstringa og metatarsalen å vise til, noe som ikke akkurat er positiv. Usikker på om jeg har mest lyst på han eller Cahill. Cahill vinner på erfaringa og rutinen i PL, mens Dann vinner på alderen og talentet.

Lenke til kommentar

Ser veldig ut som Enrique blir Liverpoolspiller i løpet av dagen. Jeg er veldig positiv, god spiller med riktige kvaliteter til en bra pris. Solid defensivt og stor fart er det vi trenger i posisjonen som har vært mest usikker til nå.

 

Tenkt førsteelver med alle tilgjengelig slik stallen er nå:

 

-----Reina-----

Johnson-Carra-Agger-Enrique

-----Adam--Lucas--Gerrard-----

Suarez---Carroll---Downing

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Tenkt førsteelver med alle tilgjengelig slik stallen er nå:

 

-----Reina-----

Johnson-Carra-Agger-Enrique

-----Adam--Lucas--Gerrard-----

Suarez---Carroll---Downing

Adam ut og Meireles inn så er det "toppa" lag imo. Blir spennende å se hvilken rolle Kuyt får i år også, blir vel ikke å finne like ofte i startoppstillingen nå lengre.

Lenke til kommentar

 

 

Tenkt førsteelver med alle tilgjengelig slik stallen er nå:

 

-----Reina-----

Johnson-Carra-Agger-Enrique

-----Adam--Lucas--Gerrard-----

Suarez---Carroll---Downing

Adam ut og Meireles inn så er det "toppa" lag imo. Blir spennende å se hvilken rolle Kuyt får i år også, blir vel ikke å finne like ofte i startoppstillingen nå lengre.

 

Jeg er temmelig sikker på at Adam er garantert å starte foran meireles. Kuyt blir vel innbytter for Carrol/suarez, eventuelt blir carrol sittende på benken da Suarez/Kuyt har spilt mye bedre sammen enn Suarez/Carrol.

Lenke til kommentar

Lurer på hvor ofte vi kommer til å starte med både Suarez og Carroll. Jeg tror king of returns kan komme mer til sin rett enn på lenge.

Dette vil selvsagt variere etter hvem vi møter også, men for en gangs skyld bør vi nå ha forutsetningene for å ta lag som ligger med 11 man i forsvar. Dog må vi få "etablert" førstelaget.

 

Kelly kan gå inn i det forsvaret anyday.

Lenke til kommentar

Du er temmelig sikker på at Adam garantert starter foran Meireles...

 

Ja alt tyder på det da Kenny har stor tro på Adam, og det sies at Meireles fort kan bli solgt om vi får noen bud på ham.

 

Carroll som kosta flesk blir neppe benka, og ærlig talt. Hvor mye har Suarez og Carroll fått spilt i lag til nå? Så du skrev noe lignende i TiA også. Tenke... så skrive :)

 

Carrol som kosta flesk har vist svært lite og kan fort bli en flopp, mye pga innstillingen hans. Kuyt og Suarez som heller ikke har spilt mange kampene sammen har vist seg som en god kombinasjon så jeg ser det ikke som umulig at dette kan bli førstevalget etterhvert. Carroll kommer sikkert til å starte på topp de første kampene men så får vi se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Laget jeg satt opp er en blanding av mine egne, og det jeg tror kommer til å være Kenny sine preferanser. Er sånn sett ikke uenig i noen av synspunktene til Smågal og Guttorm.

 

Ser hvertfall på det som veldig positivt at vi har en bedre bredde enn på veldig, veldig lenge. Og konkurranse innad i laget, sammen med muligheten til å takle skader/suspensjoner i helt annen grad enn de siste sesongene, sammen med muligheten til å ha en sterkere benk og tilpasse lag i større grad etter motstand. Er faktorer jeg tror vil være positive når vi skal kjempe oss tilbake i CL.

Lenke til kommentar

På hvilken måte tyder alt på at Kenny har stor tro på Adam? Har du sett noe vi ikke har sett?

..."og det sies at Meireles kan bli solgt". Sluker du alt rått? Jeg setter lett noen høvdinger på at Meireles ikke blir solgt dette vinduet.

 

Carroll har for det meste gått skadet siden han ble kjøpt. Men fikk seg 2 herlige mål mot City. Har spilt mest av alle i pre-season og scora 3(?) mål. Godkjent pre-season av Carroll spør du meg.

Lenke til kommentar

Ideelt ville vi naturligvis hatt Aquilani - Lucas - Gerrard på midten, men spørs om captain Fantastic dessverre er over toppen. Det kan også være grunnen til at det er handlet flere enn en sentral midtbane denne sommeren, samtidig som de vi hadde blir beholdt. Hvem av dagens stall ser dere på som naturlig kapteinarvtager? Reina? Agger? Kuyt?

 

Nå ser det hvertfall ut til at vi kun mangler en forsterkende midtstopper. Det gledes!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...