Smågal Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ååå! Bra du oppklarte det for oss 7 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 damiencomolli1 damien comolli (not)For those asking, yes Jova has signed for Anderlecht as player-groundsman. Chuffed for the lad. Who'll polish the trophy cabinet now? #LFC Vennligst unngå å quote Damien Comolli fra twitter, da det ikke er en ekte konto men en "parody". Seriøst? Max skuffa! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hva! Er det ikke han 4 real! damiencomolli1 damien comolli (not) Just come out of the shower and rubbed some coconut milk lotion on my body. The cat is now gently licking my nut sack while purring.#LFC Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Var da helt sikker på at han var den ekte Comolli da han skrev at Poulsen skulle spille med "For Sale" på ryggen under preseason. Takk for at du oppklarte dette! Litt mer ontopic, noe nytt om Enrique? Selv om jeg håpte på Cissokho tror jeg dette kan bli en bra signering. Han har vist at han holder et høyt PL-nivå. Positiv! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Siste jeg hørte om Enrique, var dette: "I know there's interest in Jose, but no concrete interest. We are poised to react to that." Alan Pardew on Jose Enrique Men, som sagt på forrige side, tror jeg han ender opp i 'pool. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Var det ikke du som sa Not going to happen i vår? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Yeah, jeg trodde ikke det. Nå har hans egne ord også backet opp det, men han føler at han må dra, pga styret. Samme greia som gjorde at Shay Given gikk til City, og greia med Barton nå, selv om han likevel vil være i klubben pga fansen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hehehe Watchman. Den var bra! Min stil. Du lurte hvertfall en del her inne. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 "Dagens Liverpool rykter fra diverse seriøse og useriøse media" Spillere linket vekk: Her er en samling med Liverpool rykter fra de siste dagene. Bolton har vist interesse for David N`Gog i det siste, Liverpool krever rundt £4,5M for spilleren. Bolton føler at prisen må nedjusteres. Owen Coyle har i stedet kastet sine øyne på den sterke spissen Cameron Jerome fra Birmingham. Sportsvibe kan melde om at Alberto Aquilani, David N'Gog og Joe Cole alle vil finne seg nye klubber før vinduet stenger. Hull vil prøve å sikre seg Daniel Ayala på permanent avtale. Manager Nigel Pearson uttalte nylig; "Ayala is a target and we've put a bid in. The clubs are in discussion and we'll see where it takes us. Kenny Dalglish holder døra på gløtt for Alberto Aquilani. Det ser ikke ut til at sagaen om "Prinsen" er over enda. Nå har Dalglish hintet om at spilleren kan bli på Anfield denne sesongen. Etter å ha vært Liverpools beste spiller i pre-season kampene er det kanskje ikke så rart. I følge flere rykter har Fiorentina og AC Milan følere ute for å hente spilleren tilbake til støvellandet. Serie A klubben Cesena skal vise interesse for Emiliano Insua, og følger argentineren nøye. Det virker ikke som at venstrebacken har noen fremtid på Anfield, og Cesena skal være interessert i å sikre seg spilleren på lån for den kommende sesongen, med opsjon på kjøp neste sommer. Det har vært stille rundt Joe Cole en stund. Queens Park Rangers var tidligere i sommer linket til spilleren, men sa det ikke var noen mulighet for at de kunne betale spillerens lønn. Nå blir Cole igjen linket til QPR, men denne gang i en utlånsavtale. Liverpool skal være villig til å dekke en tredjedel av Cole sin lønn dersom han signerer en ettårig utlånsavtale til Loftus Road. Spillere linket inn: Liverpool får konkurranse fra West Brom om Shane Long. WBA vurderer å sette klubbrekord med et bud på 7 millioner pund for Reading-spissen. 24 åringen som har 50 kamper fra PL scoret 25 mål på 50 kamper i Championship i fjor. Liverpool kan prøve å sikre seg Eden Hazard foran Arsenal. Overgangssummen skal ligge på rundt £20M. Det er ventet at Arsenal ikke vil gjøre noe før enten Nasri eller Fabregas blir solgt. Ibrahim Afellay ser ut til å bli et vanskelig mål. Tottenham og Liverpool har blitt fortalt at de kan glemme å signere Barcelona vingen denne sommeren. Dette ifølge spillerens agent Robert Jansen. Ikke nok midtbanespillere i klubben? Det ser ut til at Liverpool og Kenny Dalglish er de siste i rekken som har kastet seg inn i kampen om å signere Joey Barton vederlagsfritt fra Newcastle. 28-åringen sees på som et perfekt cover for Steven Gerrard. Spilleren har også et utmerket forhold til Andy Carroll. Tottenham, Aston-Villa, Arsenal, Everton og Stoke er også ute etter spilleren som skal kreve £70.000 pr uke i lønn. Liverpool blir igjen linket til Gary Cahill, og den engelske landslagsspilleren skal være tilgjengelig for £18 millioner. Bolton manager Owen Coyle har vært ute å sagt at klubben ikke har motatt noen konkrete bud på stopperen denne sommeren. Samtidig er vi igjen vært linket med stopperen Ryan Shawcross. 23-åringen med sine 191 cm har vært linket til oss tidligere, men nå har disse ryktene blusset opp igjen. Manchester United har en forkjøpsrett på sin tidligere akademi spiller. Tidligere hadde de også en tilbakekjøps klausul på £5M, denne skal nå ha utgått og de har bare forkjøpsrett igjen. Summen for Stoke spilleren er ventet å ligge på rundt £12M. kilder: Nettavisens ryktespalte, LFC.tv (media watch) og L.no Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Eden Hazard.. Det skjer ikke at han kommer. Om han kommer skal jeg (nok en gang) ta bilde av pungen min i froskeperspektiv, printe ut 100 eksemplarer og stappe dem neddi pipa til Game. 2 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Blir nok ikke flere offensive signeringer, kan jeg ikke se for meg. Men venter fortsatt på noen defensive forsterkninger, hvorfor må alt ta så lang tid... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Tror ikke det blir flere kjøp i denne omgang, desverre. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Tror vi får inn en VB. Er mer skeptisk til at vi får både en back og en stopper inn nå. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg har vel allerede uttalt mine syn på Shawcross/Barton-signeringer, men hvis noen ikke har fått det med seg: Shawcross kommer fra ungdomsakademiet til Manchester United. Det ryktes at de har skaffa seg en tilbakeforkjøpsrettsklausul (heftig ord, men dere skjønner). Dersom Liverpool ønsker å gå for Shawcross, tipper jeg det går av en alarm på kontoret til SAF, og vi kan nok glemme ham. Barton har uttalt gang på gang på gang at han er Evertonian. Han har vel også uttalt at han ikke kunne tenkt seg å spille for Liverpool (riktignok ikke etter at han ble transferlistet, som jeg har sett). Også utenkelig. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Jeg har vel allerede uttalt mine syn på Shawcross/Barton-signeringer, men hvis noen ikke har fått det med seg: Shawcross kommer fra ungdomsakademiet til Manchester United. Det ryktes at de har skaffa seg en tilbakeforkjøpsrettsklausul (heftig ord, men dere skjønner). Dersom Liverpool ønsker å gå for Shawcross, tipper jeg det går av en alarm på kontoret til SAF, og vi kan nok glemme ham. Barton har uttalt gang på gang på gang at han er Evertonian. Han har vel også uttalt at han ikke kunne tenkt seg å spille for Liverpool (riktignok ikke etter at han ble transferlistet, som jeg har sett). Også utenkelig. Ang Shawcross; United sikret seg en tilbakekjøpsklausul på £5M, denne har nå løpt ut og klubben har bare en forkjøpsrett igjen. Ergo, hvis Liverpool byr £10-12M (tenklig pris) må United bla opp tilsvarende beløp. Tror du virkelig de gjør det med Vidic, Ferdinand, Jones, Smalling og Evans i troppen? Joey Barton, jeg tviler sterkt på at Liverpool faktisk er ute etter spilleren. Men det at han er Everton fan trenger ikke hindre en overgang. Bare se på Liverpool fanen Ole Gunnar Solskjær, hvor endte han opp? Hva med Everton fansen Ian Rush og Michael Owen? Ergo er det ikke utenkelig at Barton velger Liverpool hvis valget er en klubb midt på tabellen og oss. Dog tror jeg han heller ser på spilletiden som det største problemet mtp Liverpool. Endret 7. august 2011 av YNWA32 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 jeremy_LFC Srijandeep Das von koolkamal Italian Club Udinese have tabled a 11 million Euros bid for #LFC's Raul Meireles, and has given the club till... http://fb.me/VlP7pOdx Spennende. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Syns 11mill var lite. Han burde være verdt et par millioner mer nå enn når vi kjøpte ham. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Han har naturlig blitt et år eldre siden den gang, samt snauklipt seg. Blir mindre verdt av sånt. Hadde kun en god halvsesong også Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Synes vi skal slå til på €11M for Meireles og heller beholde Aquilani. Selger vi Meireles og Poulsen har vi fortsatt en bred og sterk midtbane. 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Synes vi skal slå til på €11M for Meireles og heller beholde Aquilani. Selger vi Meireles og Poulsen har vi fortsatt en bred og sterk midtbane. Må si jeg også er veldig for å beholde Aquilani . Hvordan går det med Poulsen egentlig? Er det realistisk å bli kvitt han? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå