Leaf Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Skal bli godt å få PL igang, så får vi noe annet å diskutere. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Det er ikke forbudt, men for somehwat reason så laget vi en Gentelmans agreement om at Aquilani ikke skulle kalles Aquaman. Jeg husker ikke grunnen, men siden dette har blitt et hett tema, så skal jeg prøve å spore opp de bakenforliggende årsaker Tipper det har noe med hvor det kom fra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 damiencomolli1 damien comolli (not)Spearing is refusing to go to Wolves. Says he can't stand McCarthy's monotone drawl and finds his bent face offensive. Fair play. #LFC Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Du liker han twitreren Daniel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Jepp, det gjør jeg. Bayern München har uttrykt interesse for Daniel Agger, mens Alberto Aquilanis antatte overgang til Fiorentina kan bli sluttført i helgen. Daily Mirror. Endret 24. juli 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Adam Johnson Lined up as Next Signing as Liverpool Add to Downing After Sales Jonjo to Bolton on loan in exchange for Cahill + Cash has popped up again Rykter på høyt nivå, men det er gode rykter. 2 Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Adam Johnson Lined up as Next Signing as Liverpool Add to Downing After Sales Jonjo to Bolton on loan in exchange for Cahill + Cash has popped up again Rykter på høyt nivå, men det er gode rykter. Annet rykte er at Bolton er ute etter N'Gog. Han+Jonjo på lån+Penger for Cahill hadde gjort seg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Det hadde absolutt gjort seg. Hadde vi fått inn Cahill, Johnson, Baines/Cissokho inn så hopper jeg i taket. Bare så jævlig synd vi gikk glipp av Wickham. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Det hadde absolutt gjort seg. Hadde vi fått inn Cahill, Johnson, Baines/Cissokho inn så hopper jeg i taket. Bare så jævlig synd vi gikk glipp av Wickham. Dette er selvsagt alt for urealistisk å drømme om . . . Får vi inn en midtstopper og venstreback som holder disse nivåene slik at de går rett inn i første ellveren er vi veldig forsterket. Får vi samtidig inn Adam Johnson så er vi en reell utfordrer til ligagullet (forutsett at vi selger/låner ut alt daukjøttet). Jeg tror dog vi låner ut 2-3 spillere, selger 2-3 og henter inn 1 forsvarspiller før vinduet stenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Ryktes at Fulham ønsker å kjøpe Poulsen for 1,5 mil, de ønsker også Insua, men tycker han blir litt dyr. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Aquilani visstnok klar for Fiorentina (lån). Koster de 1mill euro, med en utkjøpsklausul på 11mill euro: kilde Liker Aquilani, men forstår at han leies ut mtp antall midtbanespillere vi har nå. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Synes ikke vi burde låne han ut igjen. Ha han i troppen eller selg han for godt. 4 Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Rapporteres at vi har signert "den neste Drogba", Angban Bekanty Victorian. Noen som har sett noe av ham? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Da melder l.no om at Aquaman nærmer seg Fiorentina på permanent overgang. 5 års kontrakt. Håper vi får minst £10M Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Da melder l.no om at Aquaman nærmer seg Fiorentina på permanent overgang. 5 års kontrakt. Håper vi får minst £10M Tar gjerne både Vargas og Montolivo i bytte, jeg Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Rapporteres at vi har signert "den neste Drogba", Angban Bekanty Victorian. Noen som har sett noe av ham? Mange "den nye Drogba". Først Lukaku, så Coulibaly, og nå denne karen? Relatert til spørsmålet ditt har jeg hverken sett noe av han eller hørt om han i det hele tatt. Endret 25. juli 2011 av Shlaps Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Kjøpes han så er kallenavnet offisielt Gangbang. Evt Victoria Beckham... Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Selge Aquilani før Poulsen,Jovanovic,Degen,el zhar etc er jo helt håpløst Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Selge Aquilani før Poulsen,Jovanovic,Degen,el zhar etc er jo helt håpløst Hvorfor? Det betyr ikke at de etter Aquilani skal bli i klubben. Et raskere salg av Aquaman betyr at vi raskere får frigitt store lønnsrammer. Dessuten får vi mer inn i transferkista på han alene en de andre 4. Regner med vi kan få rundt £8-10M for Aquilani og rundt £2-3M for Poulsen, Jova, Degen, El Zhar. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Selge Aquilani før Poulsen,Jovanovic,Degen,el zhar etc er jo helt håpløst Hvorfor? Det betyr ikke at de etter Aquilani skal bli i klubben. Et raskere salg av Aquaman betyr at vi raskere får frigitt store lønnsrammer. Dessuten får vi mer inn i transferkista på han alene en de andre 4. Regner med vi kan få rundt £8-10M for Aquilani og rundt £2-3M for Poulsen, Jova, Degen, El Zhar. £2-3M for Poulsen, Jova, Degen og El Zhar tilsammen? De er elendige som få, men det må da vitterlig være mulig å få mer enn det allikevel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå