Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke forbudt, men for somehwat reason så laget vi en Gentelmans agreement om at Aquilani ikke skulle kalles Aquaman. Jeg husker ikke grunnen, men siden dette har blitt et hett tema, så skal jeg prøve å spore opp de bakenforliggende årsaker :)

Tipper det har noe med hvor det kom fra!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
damiencomolli1 damien comolli (not)

Spearing is refusing to go to Wolves. Says he can't stand McCarthy's monotone drawl and finds his bent face offensive. Fair play. #LFC

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jepp, det gjør jeg. :)

Bayern München har uttrykt interesse for Daniel Agger, mens Alberto Aquilanis antatte overgang til Fiorentina kan bli sluttført i helgen.

Daily Mirror.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Adam Johnson Lined up as Next Signing as Liverpool Add to Downing After Sales

 

Jonjo to Bolton on loan in exchange for Cahill + Cash has popped up again

 

Rykter på høyt nivå, men det er gode rykter.

Annet rykte er at Bolton er ute etter N'Gog. Han+Jonjo på lån+Penger for Cahill hadde gjort seg.

Lenke til kommentar

Det hadde absolutt gjort seg. Hadde vi fått inn Cahill, Johnson, Baines/Cissokho inn så hopper jeg i taket. Bare så jævlig synd vi gikk glipp av Wickham. :(

 

Dette er selvsagt alt for urealistisk å drømme om . . .

 

Får vi inn en midtstopper og venstreback som holder disse nivåene slik at de går rett inn i første ellveren er vi veldig forsterket.

 

Får vi samtidig inn Adam Johnson så er vi en reell utfordrer til ligagullet (forutsett at vi selger/låner ut alt daukjøttet).

 

Jeg tror dog vi låner ut 2-3 spillere, selger 2-3 og henter inn 1 forsvarspiller før vinduet stenger.

Lenke til kommentar

Rapporteres at vi har signert "den neste Drogba", Angban Bekanty Victorian. Noen som har sett noe av ham?

Mange "den nye Drogba". Først Lukaku, så Coulibaly, og nå denne karen? Relatert til spørsmålet ditt har jeg hverken sett noe av han eller hørt om han i det hele tatt.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Selge Aquilani før Poulsen,Jovanovic,Degen,el zhar etc er jo helt håpløst

 

Hvorfor? Det betyr ikke at de etter Aquilani skal bli i klubben. Et raskere salg av Aquaman betyr at vi raskere får frigitt store lønnsrammer. Dessuten får vi mer inn i transferkista på han alene en de andre 4. Regner med vi kan få rundt £8-10M for Aquilani og rundt £2-3M for Poulsen, Jova, Degen, El Zhar.

Lenke til kommentar

Selge Aquilani før Poulsen,Jovanovic,Degen,el zhar etc er jo helt håpløst

 

Hvorfor? Det betyr ikke at de etter Aquilani skal bli i klubben. Et raskere salg av Aquaman betyr at vi raskere får frigitt store lønnsrammer. Dessuten får vi mer inn i transferkista på han alene en de andre 4. Regner med vi kan få rundt £8-10M for Aquilani og rundt £2-3M for Poulsen, Jova, Degen, El Zhar.

£2-3M for Poulsen, Jova, Degen og El Zhar tilsammen? De er elendige som få, men det må da vitterlig være mulig å få mer enn det allikevel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...