Cryflopp Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Manchester City are keen on Liverpool midfielder Alberto Aquilani Ikke den mest troverdige kilden men city er bare til å av blir linket til alt og alle Håper vi satser og beholder Aqulani denne sesongen Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg stiller et lite spørsmålstegn ved Aquis motivasjon til å spille for oss, med tanke på at han helst ønsket å fortsette i Italia. Men så lenge motivasjonen er i orden, burde vi beholde ham i år. Han har kvaliteter, ingen tvil om det. Var litt fersk i Premier League og slet jo med denne skaden han ble kjøpt med ganske lenge, men leverte likevel greie tall under omstendighetene når han fikk sjansen - 6 assists og 1 mål i ligaen på 9 (+9) kamper. Men har en følelse av at en sentral midtbanespiller (utenom Spearing og Shelvey på lån) vil forsvinne i sommer, og hvis ting ordner seg/er i orden med Meireles kan det fort bli Aquilani. Men håper ingen går. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Meireles har sagt at han ikke skal noen steder. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Håper virkelig vi beholder Aquilani nå i sommer. Virker også som Henry er keen på det. En midtbane bestående av Gerrard, Hendo, Adam, Lucas, Aqui og Mero på 3/4 plasser er jo ikke egentlig så mye heller da, hvertfall ikke når Hendo også kan spille på siden. Og vi har jo garantert en av de skadet kontinuerlig hele sesongen. Sånn som nå i slutten av den forrige sesongen brukte vi jo Spearing veldig mye f.eks. Dette er forutsatt at vi selger daukjøttet Poulsen og låner ut Shelvey og Spearing. Blir vi ikke kvitt de tre siste må jo noen såklart ut. Edit: Om noen av de 6 førstnevnte må ut er jeg mest for et salg av Meireles enn Aqui faktisk, da jeg synes Aqui har bedre spisskvaliteter av de vi trenger enn Mero har. Endret 18. juli 2011 av ErlendRU Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Henry virka keen på linken Aquilani - Adam, hvertfall, og syntes visst at de to hadde linka bra på asia-turen. Gjør ikke meg noe! Jeg har vært en av de som har ønsket Aquilani alt godt i klubben hele veien, og ønska å beholde ham sist sesong. Vi får se hva som skjer utover denne sesongen. At det blir en 4-3-3/4-5-1 er vel rimelig sikkert mtp spillerne vi nå har i stallen. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 litt off-topic: Aquaman er fyfy, men "HENDO" er et bra kallenavn? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Er ikke det viktigste at folk skjønner hvem det er snakk om? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Hele denne kallenavndiskusjonen må jo være tidenes agurkdiskusjon og som et resultat av at folk dritkjeder seg uten PL-fotball? 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Det er trist å si det, men jeg føler Gerrard er mye mer av banen enn på den, dermed føler jeg at vi trenger de vi har nå. I tillegg får vi litt kamp om plassene, noe som ikke skader, og ikke minst en sjanse til å hvile en spiller en gang iblandt. Angående kallenavn, så er det jo greit når de er offisielle. Carra, Thommo, King, etc. Greker`n er jo fin Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Det er trist å si det, men jeg føler Gerrard er mye mer av banen enn på den, dermed føler jeg at vi trenger de vi har nå. I tillegg får vi litt kamp om plassene, noe som ikke skader, og ikke minst en sjanse til å hvile en spiller en gang iblandt. Angående kallenavn, så er det jo greit når de er offisielle. Carra, Thommo, King, etc. Greker`n er jo fin Kyrre ja Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hele denne kallenavndiskusjonen må jo være tidenes agurkdiskusjon og som et resultat av at folk dritkjeder seg uten PL-fotball? Jeg skjønner ingenting. Hvor står det at "Aquaman" er forbudt? Klinger jo godt. Jeg bruker kallenavn ofte, spesielt på spillere med litt kronglete stavemåter. Uansett. Cissokho: Går frem og tilbake. De fleste ryktene rapporterer bud på mellom £7,5m og £10m. Disse kommer i all hovedsak fra Frankrike, og det er lite rykter fra England om det. Echo rapporterer tvert i mot i dag at det ikke er noe bud fra Liverpool på backen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Det er ikke forbudt, men for somehwat reason så laget vi en Gentelmans agreement om at Aquilani ikke skulle kalles Aquaman. Jeg husker ikke grunnen, men siden dette har blitt et hett tema, så skal jeg prøve å spore opp de bakenforliggende årsaker Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Håper virkelig vi beholder Aquilani nå i sommer. Virker også som Henry er keen på det. En midtbane bestående av Gerrard, Hendo, Adam, Lucas, Aqui og Mero på 3/4 plasser er jo ikke egentlig så mye heller da, hvertfall ikke når Hendo også kan spille på siden. Og vi har jo garantert en av de skadet kontinuerlig hele sesongen. Sånn som nå i slutten av den forrige sesongen brukte vi jo Spearing veldig mye f.eks. Jeg mener vi har den beste troppen vi har hatt på 10 år. Det sier jeg med forutsetning av at vi kan barbere vekk noe daukjøtt og hente inn 1 forsvarer (VB eller midtstopper) som kan gå rett inn i ellveren. Ellers enig med deg at midtbanen vår ser veldig sterk ut. Mitt Liverpol lag: Downo Carro Suarezo Adamo Luko Stevo Emilo Carra Aggo Glenno Reino Benk: Alexo, Kello, Skrtelo, Kyrro, Hendo, Mero, Aquo, Maxo, Kuyto, N`Gogo. Endret 20. juli 2011 av YNWA32 5 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Litt lite med 1 forsvarspiller på benken synes nå jeg. Skrtelo skulle ihvertfall vært blant de 18. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Litt lite med 1 forsvarspiller på benken synes nå jeg. Skrtelo skulle ihvertfall vært blant de 18. fixed Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Vil heller ha Johnson på venstre, og Kelly på høyre enn Insua-Johnson. Insua er ganske farlig å spille med, stor mangel på defensiv kløkt. Ellers synes jeg laget YNWA postet er optimalt, selv om jeg er litt skeptisk til Carroll. Synes vi spilte dårligere når han var på banen forrige sesong, bortsett fra mot City. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Morsom du YNWA, nå er jo dette navn som faktisk blir brukt av scousere på diverse fora osv. Har ikke sett så mye til Aquaman akkurat. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Morsom du YNWA, nå er jo dette navn som faktisk blir brukt av scousere på diverse fora osv. Har ikke sett så mye til Aquaman akkurat. skal være ærlig å si at jeg kødder litt mye nå. Poenget er bare at Aquaman er like mye et bra kallenavn som Mero & Hendo. De to sistnevnte er jo ekstremt enkle. Aquaman er jo et fantastisk navn pga Jim Camerons film Aquaman med selveste Vince Chase i hovedrollen. Det at Entourage er så populært som det har blitt siste 5 årene gjør at kallenavnet har mye mer pondus en Mero & Hondo. men jeg skal gi meg nå, men kommer til å kalle spillerne for det jeg ønsker så lenge det finnes mer en 20.000 google hits for kallenavnet. mer en 20.500 for Aquaman+Liverpool+football så går vi for det... Endret 20. juli 2011 av YNWA32 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Og fra i dag kaller vi Suarez SUZZAH! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå