Zandreu Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Er ikke det i TL hvertfall. Mos spilte mot Vålerenga, laget han er lånt ut fra. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Er ikke det i TL hvertfall. Mos spilte mot Vålerenga, laget han er lånt ut fra. Her diskuteres Liverpool FC som er en klubb i engelske Premier League. tippeligaen ------> OFF TOPIC Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) How stupid of me. Endret 15. juli 2011 av Redneck 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Fourth_Official Fourth OfficialAly Cissokho expected to be in Merseyside on Monday for talks with Liverpool #LFC La dette stemme. Hehe damiencomolli1 damien comolli (not)Scott Dann bid going in soon. Just need to work out what these wierd symbols mean on this oriental fax machine.#LFC Endret 16. juli 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Fourth_Official Fourth OfficialAly Cissokho expected to be in Merseyside on Monday for talks with Liverpool #LFC La dette stemme. Hehe damiencomolli1 damien comolli (not)Scott Dann bid going in soon. Just need to work out what these wierd symbols mean on this oriental fax machine.#LFC Jeg tar gjerne begge to jeg, dog er vel den siste litt "løse rykter". Sistnevnte er bedre midtstopper en Skrtel og mindre skadet en Agger. Dessuten er han engelsk. Men har hatt skadehistorikk tidligere ! Får vi inn Cissokho blir jeg meget fornøyd. 1 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Lee Catermole linkes Nok en engelsk midtbanespiller inn portene på Melwood? Vel det er det siste ryktet fra england rundt nye spillere til Liverpool. Lee Catermole har mistet kapteinsbindet i Sunderland til John O`Shea og samtidig fått kamp om plassene sentralt av Craig Gardner, David Vaughan and Sebastian Larsson. Spesielt det å miste kapteinsrollen har fått fart på ryktene om at Cattermole kan ønske seg nye muligheter. Liverpool skal kunne sikre seg spilleren for rundt £10M. Troverdighet på kilden er: 14% (The People treffer med 14% av sine rykter om LFC) Cissokho klar iløpet av 24 timer? Venstrebacken til Liverpool er fortsatt et stort spørsmålstegn en måned før ligaen sparkes i gang. Vi misset Gael Clichy til Man City og prøvde oss på Jose Enrique fra Newcastle uten hell. I det siste er det franske Aly Cissokho som har vært linket mest. Nå ser ting til å gå fremover. Klubbene skal være enige om en overgangssum på £8,7M (€10M). Overgangen kan skje så raskt som de neste 24 timene. Kenny Dalglish er jo som kjent tilbake i England og skal være en grunn til at dette kan gå såpass fort. Kilde: Goal.com (liten troverdighet) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Fourth_Official Fourth OfficialEmliano Insua's agent has confirmed he has been in talks with Roma over a possible transfer #LFC Hvis Insua forsvinner i sommer, så åpner det døra for Aly. Noe jeg er for. Insua er vel førstevalget per dags dato på venstreback-posisjonen, deretter Flanagan,Aurelio og Johnson. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Og Robinson om gutten ikke blir lånt ut. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Robbo før Flanagan vil jeg tro? Flanno er vel primært høyre, mens Robinson er en venstreback av natur. Tipper rekkefølgen er Insua - Aurelio - Robinson - Johnson - Flanagan, jeg. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Stemmer nok mer det ja, glemte helt av Robinson. Aurelio er såpass skadet ofte at han kommer bak Robinson i lista per dags dato tror jeg. Selv om gutten bare er 17 år. Spesielt med Kenny ved roret. Aurelio er jo 31 år og sjelden spilleklar. Liker han veldig mye som spiller, men kan være best å selge han unna. Men aller helst vil jeg se Aly, foran Insua. Mulig Kenny kjører Johnson på venstresiden når Kelly blir spilleklar igjen, slik at Kelly tar høyresiden, dette funket jo temmelig bra sist sesong. Johnsen spilte godt på venstresiden imo. Om Liverpool beholder Insua og kjøper Aly får man meget god dektning på venstresiden. Endret 17. juli 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Tenk noe i denne gaten: ----Reina---- Johnson-Carragher-Agger-Chissoko --Gerrard--Lucas--Adam-- Suarez---Carroll---Downing Ikke urealistisk heller, faktisk bare Chissoko som "mangler". Her snakker vi en elver som er mer enn god nok for å kjempe i toppen. Og med spillere som Skrtel, Kelly, Maxi, Kuyt, Meireles, Aqui og Henderson i bakhånd vil vi forhåpentligvis også være mye mer konkurransedyktig ang. bredde enn på lenge. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Problemet med den 11'eren er at selv om Carra/Agger er et knall stopparpar, så er Carra gammel og Agger lagd av flatbrød. Ergo må det en ny stopper inn også, som kan dekke opp for en av de to. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Skrtel har slitt de siste en-halv sesong, men under Kenny viste han gode gamle takter igjen. Synes han kan få sjansen som 1.innbytter for Carra-Agger. Kjøp Aly og en ekstra ving\spiss så har Liverpool noe på gang. Og for guds skyld selg unna dødkjøttet El Zhar,Degen,Poulsen mm. E: Usikker om jeg vil beholde Kyriakos, han er veldig ujevn. PS: Fake Daimen Comolli har ikke tro på at Aly hentes. damiencomolli1 damien comolli (not)Don't get your hopes up about Cissosko. Not going to happen I'm afraid. Just a heads up for u all.#LFC #Insua Endret 17. juli 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hvis vi ikke henter en venstreback som kan gå rett inn i startoppstillingen så er dette overgangsvinduet skuffende. Jeg har sagt dette før her inne, men jeg mener å kjøpe Adam & Henderson før man forsterker viktigere posisjoner er galskap og dårlig transfer politikk hvis det går på bekostning av de andre posisjonene. Laget kan ha 15 gode sentrale midtbanespillere, men så lenge venstrebacken og midtstopper plass er for dårlig så vil vi aldri bli bedre. Synes alle kjøpene så langt er glimrende, men i mine øyne var det mye viktigere å sikre seg Ving, venstreback og midtstopper (i den prioriterte rekkefølgen) en sentrale midtbanespillere. Så enig, så enig. Tryllet i hop denne på kødd: Ooooooooohhhhh We've got the best midfield in the world! We've got Lucas Leiva, Charlie Adam Raul Meireles, Aquliani Shelvey, Spearing Gerrard og Hendersooooooon! And ... Poulsoooooooon! Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Noen som fikk med seg hvorfor Lucas ble utvist i Brasil-kampen i dag(i går)? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Fra liverpool.no: "For Lucas Leiva ble det en meget trist exit fra Copa America. Mot slutten av første ekstraomgang, i det 102. minutt, ble midtbanespilleren utvist. Et masseslagsmål oppsto etter at to Brasil-spillere forsøkte å sparke bort ballen fra en paraguayaner. Lucas løp fram til situasjonen og skal ha stemplet en motstander på foten, samt slått lett til en spiller. Lucas mottok også noen slag i ansiktet. Dommer Sergio Pezzotta valgte å gi både Lucas og Paraguays Antolin Alcaraz rødt kort." Varmblodig kar, er jo tross alt sør-amerikaner. http://www.youtube.com/watch?v=ccRVmFP_Mnc&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ser ikke ut som han gjør så veldig mye gærent der, bortsett fra at han kommer veeeldig fort inn i situasjonen, noe som provoserer frem slagene. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Bruna har signert for Blackpool, it's official. "Artig" å se at Mirror har prestert å skrive at han er keeper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 TransferNewsCen Transfer News CentraAccording to French media,Lyon have reportedly accepted a 17M bid from Liverpool for Aly Cissokho. Franks media er ikke på toppen av troverdighet men. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg har sett samme ryktet, men til halve prisen (altså £8,5m). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå