Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det jo ikke så mange som veit hvor mye penger vi kan bruke i sommer da. For alt vi vet er det jo penger nok til både Higuain, Cissokho og en midtstopper. Personlig synes jeg kanskje vi burde begrense det noe nå som vi har svidd av så satans mye på de engelske gutta.

Edit: Når det er sagt så synes jeg ikke vi EGENTLIG trenger en ny midtstopper da. Hvis vi selger Kyrgiakos (som MÅ skje), så har vi fortsatt Wilson og Kelly utenom Carra, Skrtel og Agger. Wilson spilte mye for Rangers, så så dårlig er han ikke. Og Kelly har allerede bevist sine kvaliteter på backen og er vel så god som stopper. Kjøper vi Cissokho (som jeg har veldig lyst på), så har vi hvertfall grei dekning på backene og lider ikke noe stort tap om Kelly må spille stopper.

Er egentlig bare Cahill jeg kunne tenkt meg som midtstopper nå (utenom urealistiske spillere som Hummels og Subotic da) som Jones ble snappet opp av United. Skal vi kjøpe en stopper burde det være en som er tiltenkt å erstatte Carragher og kan være en general bak der, ikke en fra 2.-3. hylla.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Wilson har ikke sett spesielt bra ut men han er jo ung.

Carra er over the top og bør ikke være førstevalg lenger.

Agger er god, men altfor mye skadet.

Skrtel er temmelig varierende.

Kyrgiakos er ok, men veldig begrenset.

Synes vi absolutt trenger en klasse midtstopper da vår eneste virkelig gode midtstopper er altfor mye skadet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
damiencomolli1 damien comolli (not)

Trying to sweet talk Mourinho so he let's me buy Higuain. Told him he's better looking than me. As if? Think he fell for it though.#LFC

Polusens agent saying he doesn't know if his client is surplus to requirements. How much clearer can I be? #LFC

You'd have thought shredding his contract in front of his face and setting fire to the contents of his locker would do the trick.#LFC

Haha, fake damien Comolli er så digg.

Lenke til kommentar

Tre rykter fra nettavisen sin samling:

1)Newcastle ønsker å kvitte seg med José Enrique så fort som mulig, slik at klubben fra nord har tid til å sikre seg en erstatter. Både Liverpool og Arsenal sies å være mulige mål for venstrebacken.

2)Og Liverpool har planer om å forsterke laget ytterligere med Barcelonas angrepsspiller Jeffren.

3)Wigan har høynet prisen på deres kantspiller Charles N'Zogbia, som er ønsket av klubber som Aston Villa og Everton. Nå må det legges 9 millioner pund på bordet for at spilleren kan få gå fra DW Stadium.

Tror nr 1 & 2 er BS. Selv om jeg gjerne tar Jeffren inn i klubben.

Men hvis overgangssummen på N`Zogbia faktsik blir under 10 millioner pund håper jeg vi kaster oss inn i den kampen også. Han er 25år og en spiller som passer veldig godt inn i 4-3-3. Dog skal vistnok ikke han og Carroll være bestevenner . . .

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Leste at Enrique blir i Newcastle. Nei, har ikke/husker ikke kilde.

ESPN Sooccernet skrev at Enrique har sagt nei til nytt kontraktsforslag og ønsker å gå til en større klubb. Helst vil han spille CL.

lite utdrag:

Enrique has been one of the club's best players over past seasons and Liverpool and Arsenal are believed to be in the market for a left-back of his class. Newcastle have made him a lucrative new contract offer, but having rejected it, Pardew concedes that the Spanish star may have to move on.

However, Pardew's admission that Enrique is holding out for Champions League football would suggest Kenny Dalglish will miss out on his second left-back target, after Gael Clichy moved to Manchester City.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Da er Doni, Downing, Adam og Henderson kjøpt, tror ikke det blir flere kjøp i sommer. Iallefall ikke i juli. Mulig en sensignering på tampen av august-markedet.

Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig du tar feil der Daniel. En venstreback inn burde vi absolutt ha. Om vi ikke henter flere blir i alle fall jeg veldig skuffet.

Edit: "#LFC have paid £18.5 million for Downing but also allowing Villa to consider one loan agreement and to speak to two players about a move."

Endret av Jefe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tror Kenny vil satse på Insua\Flannagen\Johnson\Aurelio, ivertfall frem til Januar. Håper jeg tar feil da.

e: Joe Cole har blitt linket til Villa, så sikker han det er snakk om.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Hvis vi ikke henter en venstreback som kan gå rett inn i startoppstillingen så er dette overgangsvinduet skuffende.

Jeg har sagt dette før her inne, men jeg mener å kjøpe Adam & Henderson før man forsterker viktigere posisjoner er galskap og dårlig transfer politikk hvis det går på bekostning av de andre posisjonene. Laget kan ha 15 gode sentrale midtbanespillere, men så lenge venstrebacken og midtstopper plass er for dårlig så vil vi aldri bli bedre.

Synes alle kjøpene så langt er glimrende, men i mine øyne var det mye viktigere å sikre seg Ving, venstreback og midtstopper (i den prioriterte rekkefølgen) en sentrale midtbanespillere.

Terningskast på overgangsvindet:

I dag, uten flere kjøp = 4

Hvis vi henter god venstreback = 5

Hvis vi også henteren midtstopper = 6

Endret av YNWA32
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"#LFC have paid £18.5 million for Downing but also allowing Villa to consider one loan agreement and to speak to two players about a move."

Twitter rykte? noen andre skikkelige kilder?

Uansett veldig intr formulering. Aston Villa kan velge en av våre tilgjengelige spillere for lån, samt gå i forhandlinger med to av spillerne våre for en overgang.

Betyr dette i praksis at Liverpool IKKE kommer til å kreve veldig mye mer i overgangssum en budene som kommer fra Villa?

Hvilke spillere tror dere Villa kunne tenkt seg på lån og permanent?

Jeg regner med at J.Cole & N`Gog er aktuelle for Villa. Kan andre spillere være i samme kategori?

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kan jo være snakk om lån av reservegutta, f.eks Pachenco osv. Noe som hadde vært knall.(Klausul angånde at lånegutta ikke får spille mot Liverpool er given)

Svar til YNWA32: Mulig mulig.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Kan jo være snakk om lån av reservegutta, f.eks Pachenco osv. Noe som hadde vært knall.(Klausul angånde at lånegutta ikke får spille mot Liverpool er given)

rimelig sikker på at dette er påbudt nå?

- correct me if i am wrong

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...