Reg2000 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg tror vi skal være glad vi får noe for ham i det hele tatt. Bra at han forsvinner. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Så mye BS du svarer på et enkelt spørsmål blir det jo viktig å se hvordan Stabæk skal erstatte Veigar Pall Gunnarson. Det kan jo ha innvirkning på summen for Montolivo (hvis man skal bruke din logikk). Det at Aquilani er overpriset eller ikke har lite å si. Jeg tviler sterkt på at Montolivo med 10 mnd igjen av sin kontrakt og ingen utsikter for ny kontrakt er mer verdt en Aquilani p.d.d. Det at du hoster opp masse linjer med pjatt får stå på din regning. Fakta er at Fiorentina ikke kommer til å kunne selge Montolivo for mer en det koster å hente Aquilani. En spillerovergang er heldigvis mer innviklet enn som så, og det lille jeg hostet opp var bare et liten forsmak - Men det er ikke å forvente at du skal se noen sammenheng, rett og slett. Denne faktaboka di begynner å bli stor, større enn hva en voksen mann kan bære med seg. Det du her presenterer som fakta, er det fakta eller er det bare din personlige mening? Det jeg har samlet opp er basert på kjente og ukjente mercato-analytikere som har en og annen nese i enhver klubb. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Ser at vi linkes til Wayne Bridge igjen, håper ikke KK signerer han.Da kunne vi heller kjøpt Emmanuel Adebayor,da har vi ivertfall gode spisser i klubben selv om det ikke ordner problemet vi har på venstre back. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Liverpool og Leicester enige om Konchesky. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Ser faktisk ut som at vi får penger for ham også, utrolig! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Det mest utrolige er vel at han ble kjøpt av Liverpool i det hele tatt,det samme gjelder Poulsen Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jorge Capdevilla har sagt han at han skal forlate Villarreal nå. Klubben lar han gå og han har etter hva jeg har fått med meg bare 1 år igjen av kontrakten. Dere har kanskje ikke flere spanjoler i laget, men han kan uansett løse venstreback problemet deres, i tilegg er han billig. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Ser at vi linkes til Wayne Bridge igjen, håper ikke KK signerer han.Da kunne vi heller kjøpt Emmanuel Adebayor,da har vi ivertfall gode spisser i klubben selv om det ikke ordner problemet vi har på venstre back. Kødder du eller? Ikke satan at Adebayor skal spille i Liverpooldrakt uansett hva han koster. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jorge Capdevilla har sagt han at han skal forlate Villarreal nå. Klubben lar han gå og han har etter hva jeg har fått med meg bare 1 år igjen av kontrakten. Dere har kanskje ikke flere spanjoler i laget, men han kan uansett løse venstreback problemet deres, i tilegg er han billig. For gammel. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Downing på vei. Medisinsk test skal visstnok skje i morgen. http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/reds-agree-downing-fee Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Hyl, skrik, panikk, glede osv: Reds agree Downing fee (lfc.tv) D'oh, akkurat litt for sen Endret 13. juli 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Skuffet i grunn. Men skal ikke dømme noen før de har vist seg i rød trøye. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 £20m snakkes det om på twitter, diverse kilder. Relativt mye, og det blir nok hylekoret fra anti-Liverpool-fansen her inne. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hylekoret fra Lfc-fansen også.. Altfor mye penger å bruke på han, i hvert fall i forhold til det han har bevist i PL hittil. Relativt gammel er han også. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Dette er nok en "her-og-nå"-signering, som skal løse et akutt vingproblem neste sesong, mens man er på jakt etter en yngre spiller som kan "ta over" senere. I så fall er det ALTFOR mye med £20m. Men det er en engelsk spiller, og man betaler dyrt for engelske spillere - det har vi sett i hele år. Carroll/Henderson/Downing er £70m alene. Sleng på Jones og Young, som ble signert av gutta på Old Trafford, så er vi vel oppe i £100m og mer? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 £20m? £20M?!?!?!! Det er jo helt sinnsykt. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Ikke noe ramaskrik fra meg iallefall, han får vise hva han kan i trøyen først, så skal jeg dømme. Men £20 mill er i overkant mye. Hadde vi betalt noe rundt £15 mill hadde jeg vært fornøyd. Han blir 27, vil ikke si det er gammelt. Han holder vel i noen år. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hittil beste signeringa. Ønsker han velkommen og gleder meg til å se han spille. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Kenny får de spillerne han vil ha, og det er jeg fornøyd med. Selv om jeg personlig hadde sett noen andre enn Downing komme inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå