Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fuck yeah, dette er en drømmeovergang i mine øyne. Mannen er et beist, rent fysisk og franske backer er kvalitetsvare. Evra, Abidal og Sagna er alle gode spillere. Jeg har ventet på en back i verdensklasse i flere sesonger, og dette kan være nettopp dette.

Bedre valg enn både Enrique og Clichy, for €10M kan dette bli en knallsignering. Få ut Aurelio, behold Insua og bruk Cissokho så er vi vesentlig styrket.

4_1_Salute.jpg

Endret av Jesus of Suburbia
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du skal ikke se bort fra at vi kommer til å spille en slags 4-3-3 uten vinger igjen.

-----------Reina

Johnson Carra Agger Cissokho

----Gerrard--Lucas--Adam

------Kuyt------Suarez

----------Carrol

Johnson og Cissokho som vingbacker.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
.[1] He joined Liverpool on the 8th July 2011.

Wikipedia har alt klart. :p

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sikkert fordi han ikke er en avslutter, men heller sentrer\legger inn ballen til spillere i bedre posisjon.

-----

Ser ut som Meireles ikke blir med til Asia, om det er fordi han skal selges eller fordi han får hvile vet man ikke enda.

“@scottslater_: Poulsen will leave. Looks more likely that Aquilani will stay. Miereles I doubt will join up on the pre season tour either. #lfc”

“@scottslater_: Juve are the only team to actually bid. Cash + Melo apparently. (Miereles)”

ryktes også at liverpool skal gå vekk fra Downing å heller fokusere på N'Zogbia. Det har også vært mitt ønske lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...