Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) (ja, la oss bare hente en 38 gammel spiller) Nei, Alexander Doni. Ergo kommentaren om rollercoaster. Endret 4. juli 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Nei det er Alexander Doni, en brasiliansk keeper. Skjønner ikke helt av vi trenger ham men. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Reservekeeper, samt skape litt konkuranse for Reina. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Haha.. klump i halsen noen sekunder der ja. Hadde vi henta C. Doni vet jeg ikke hvor jeg skulle gjort av meg. Endret 4. juli 2011 av DiNozzo Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Er Doni på free-transfer eller? Unødvendig å i det hele tatt bruke penger på den plassen egentlig. Ellers skal vi tydeligvis allerede ha lagt inn bud på Santi Cazorla iflg Mirror. (http://liverpool.no/rykter.aspx) Kjedelige tider for øyeblikket, men holder meg rolig enda. Det skal nok et par spillere ut før flere kommer inn. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hmm.. synes jeg ser at fler og fler spillere velger annen klubb en LFC.. det syens jeg er litt dumt, men styret har vel bestemt seg for å ikke kjøpe hva som helt til hvilken som helst sum, og det er jo bra. Lurer grusomt på hvilke nye spillere som blir å finne i klubben ( og hvem som må gå ) før sessongen starter opp. Jeg har virkelig troen på klubben, men jeg synes det er litt dumt at vi ikke får noen spillere på plass. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Slik jeg ser det er det dumt å få inn spillere for sent i vinduet. Grunnen til det er jo selvsagt at de ikke får vært med på preseason med våre spillere. Den oppkjøringen våre nye signeringer har fått er med sin gamle klubb har jo blitt forstyrret av overgangspekulasjoner. Utifra hva vi kan lese på L.no så er vi noen få millioner pund unna Downing. Dessuten kan David N`Gog muligens være en spiller vi kan bake inn i en handel for å nå Villas prisforlangende på £20M. Positive ting med at de ber om så mye for Downing er jo at vi heller kan bruke £20-22M på Juan Mata som er yngre og har mye mer potensiale en Downing. Da gjenstår bare det store spørsmålet om tilvenning til PL. Ellers ser det ut til at vi har tapt nok en kamp om en signatur til en konkurrent. Man City har sikret seg Stefan Savic for £6M. Forsvarspilleren ble prøvd kuppet av Liverpool skal vi tro rapportene. Hvis så er tilfellet er det igjen et tegn på dårlig handlekraft i sommer. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) "Dagens Liverpool rykter fra diverse seriøse og useriøse media" Joe Cole salg: "Tottenham kan miste Modric, for nå ber han styreformann Daniel Levy om å bli solgt. Om det skjer, skal Tottenham visstnok være svært interessert i å knytte til seg Joe Cole fra Liverpool." "Ian Taylor vil ikke utelukke at Alex McLeish kan være interessert i Joe Cole, og at engelskmannen dermed kan være inkludert i en avtale som bringer Stewart Downing til Liverpool." "QPR vi se på mulighetene for å hente Joe Cole tilbake til London for en pris rundt £6-8M". Nye vingmål "Liverpool har fått bud på £15M på Stewart Downing avslått. The Mirror skriver at det er lite trolig Liverpool vil øke sitt bud på £15 millioner, og har flere overgangsmål i den posisjonen. Liverpool skal ha forhørt seg med Valencia om Juan Mata, som skal være tilgjengelig for ca £20 millioner. Velinformerte Ian Herbert i The Independent hevder derimot at de røde kan komme med et siste og forbedret bud for Downing på £18 millioner neste uke." "Liverpool har allerede lagt inn et bud på den 26 år gamle Villarreal-vingen Santi Cazorla, men Villarreal ønsker å ha en erstatter på plass før de i det hele tatt tar stilling til budet. "Vingen Jeffren Suarez har yttret at han ikke vil inngå som en del av Barcelonas mulige kjøp av Udinese stjernen Alexis Sanchez. Samtidig har U-21 stjernen fortalt at han enten vil bli på Nou Camp eller dra til Liverpool som vistnok skal ha vist interesse for den offensive spilleren. "Kenny Daglish sin jakt på nye vinger vil ingen ende ta. Nå skal vistnok Kongen har kastet sine øyne og sjekkhefte mot Michel Bastos fra Lyon. 27-åringen som kan spille back og ving på venstresiden var nær en overgang til Juventus men den handelen kollapset. Nå skal Liverpool være klare til å møte franskmennenes prisforlangende på £12M." Liverpool setter opp jakten på Enrique Det er ingen hemmlighet at King Kenny er på desperat jakt etter ny venstreback. Etter å ha mistet Gael Clicy til pundmaskinen Man City er det igjen spekulasjoner om Jose Enrique. Med Clichy på plass i den bedre del av Manchester så spekuleres det om Newcastle vil kjøpe Wayne Bridge og dermed være klare til å sende Jose Enrique i retning av Anfield Road. Paul Konschesky er mannen som da må forlate de røde og han har vært linket til Pompey, Fulham og Wolves denne sommeren. Spilleren har ikke figurert i Daglish sine planer og er forventet å være en av de første spillerne som forlater Liverpool denne sommeren. Interesse for Stephen Darby Den 22 år gamle backen som var på utlån til Notts County forrige sesong er i kikkerten til flere klubber. Doncaster fra Championship og tre klubber fra League One (Rochdale, MK Dons og Oldham). Både kjøp og lån med opsjon er aktuelt for de forskjellige klubbene. Stephen Darby er pr dags dato 3 eller 4.valget på vår høyreback. Så det er fotventet at Liverpool vil foreta seg noe i denne saken. kilder: Nettavisens ryktespalte, LFC.tv (media watch) og L.no Endret 7. juli 2011 av YNWA32 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Breaking: Liverpool og Blackpool har blitt enige om Charlie Adam, og spilleren er nå på vei til Melwood for medisinsk sjekk. Kilde: Liverpoolfc.tv. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Breaking: Liverpool og Blackpool har blitt enige om Charlie Adam, og spilleren er nå på vei til Melwood for medisinsk sjekk. Kilde: Liverpoolfc.tv. Hvilke midtbanespillere går da ut av portene på Anfield? Rimelig sikkert: Christian Poulsen Alberto Aquilani Joe Cole Milan Jovanovic Mulig: Raul Meireles Ut på lån Tipper også enten Jono Shelvey, Jay Spearing eller Dani Pacheco går på lån til Blackpool som en del av Adam avtalen. Endret 6. juli 2011 av YNWA32 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Skjønner ikke hvorfor vi bruker så mye tid på å forsterke posisjoner vi absolutt ikke trenger. Hvor er vingene og venstrebacken vi absolutt trenger? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Skjønner ikke hvorfor vi bruker så mye tid på å forsterke posisjoner vi absolutt ikke trenger. Hvor er vingene og venstrebacken vi absolutt trenger? Dette tok jeg opp i innlegg for noen sider siden. Da fikk jeg en klar beskjed om at det er 2 mnd igjen av overgangsmarkedet og vi ikke skal tenke mye over det. Jeg derimot er veldig bekymret og håper virkelig det er 2-3 spillere i disse nøkkelposisjonene som blir klare innen 10-14 dager. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Trenger vi vinger da? Vi har jo strengt tatt spilt uten rene vinger ganske lenge nå. Men om dette er fordi vi har manglet den rette spillertypen, eller fordi King Kenny foretrekker formasjoner uten dem (4-3-3 og 3-5-2/5-3-2vingback) kan selvfølgelig diskuteres. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg tolker det som at Henderson er tiltenkt en rolle på kanten iallefall. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Et forslag er jo 4-3-3 sånn som dette: Gerrard - Aqua/Meireles/Lucas - Adam Henderson - Carroll - Suarez Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Er 100% sikkert at Liverpool ønsker en ving av klasse. Det ser jo ut til at vi har opp mot £20M å bruke på en slik spiller også. Dessuten vil vi hente inn en venstreback. Jeg er mer tvilsom til ny midtstopper inn. Nytt 3.valg på spiss plass tror jeg bare kommer om vi samtidig får solgt David N`Gog. Til Leo_K: Tror du virkelig Kenny vil starte en kamp med Gerrard - Aqua/Meireles - Adam ???? Dette er jo galskap mtp defensiv balanse i laget. Jeg tror Lucas blir vår mest faste spiller på midtbanen den kommende sesongen, om vi ikke henter inn et nytt anker da. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Om ryktene om Lennon er sanne så tror jeg det er en 4-4-2 vi kommer til å satse på. Lennon/Downing på hver sin ving, og variere de to sentrale midtbanespillerne etter hvem vi spiller mot. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg tror Kenny selger enten Aquaman eller Meireles og bruker Gerrard - Lucas - Adam på midten og har Jordan Henderson, Spearing og den som ikke blir solgt av A&M som backup. Da har vi 4 som roterer på "indreløper" plassene og Lucas som har den defensive rollen fast. Samtidig tror jeg Jonjo (!) Shelvey blir leid ut til Blackpool før det foreligger andre opplysninger. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 "Doni klar på freetransfer iløpet av de neste 36 timene." - I løpet av de neste 36 timene vil vi vite ting sikkert, uttaler Donis agent, Ovidio Colucci til Press Association. - Liverpool er interessert i Doni, og de to klubbene og spilleren har blitt enige. Doni er i Italia akkurat nå. Vi må få bekreftet visse detaljer med Roma. Dersom avtalen blir fullført, vil Doni gå til Liverpool på gratisovergang, og han vil skrive under en toårskontrakt, fortsetter agenten. - Doni er meget glad for å få sjansen til å gå til Liverpool og spille i Premier League, avslutter Colucci. kilde: L.no Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Blir nok mye spilletid på en keeper som hentes inn som nr 2 bak Reina, ja Reina er jo aldri skadd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå