Jotun Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hvordan vet du hva som ligger på ønskelisten til KK og DC? Selv om det har vært et rykte om at Liverpool er interressert i en spiller så betyr det nada. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Nei,men er rimelig skråsikkert at de var ute etter Ashley Young,Phil Jones,Conor Wickham,sylvain marveaux,Dimitri Payet og snart Clichy, ingen av de blitt Liverpool spillere, er et tydelig mønster her (gjelder nok flere også,som jeg ikke husker i farten) Endret 1. juli 2011 av ogger Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Young, Jones og Clichy burde være åpenbart hvorfor de velger andre klubber. de to andre vet eg knapt hvem er. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Young og Jones er greit, de har jeg ikke noe problem med at glipper. Faktisk er jeg blant dem som var imot Young til Liverpool, og skal ikke se bort fra at han slettes ikke er det United trenger. Marveaux krevde for mye lønn (eller ble tilbudt for lite), mens Newcastle var på med en gang. Skadeforfulgt spiller, gjør meg heller ingenting. Payet har jeg sett for lite av til å uttale meg. Wickham gikk til et lag med spissbehov, mens vi pdd sitter på 5 spisser i senior-stallen (Kuyt, Suarez, Carroll, N'Gog, Pacheco). Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Ja det var vel igrunn bare for illustrere litt av hva som har skjedd i det siste.Ønsket heller ikke Young igrunn. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 #MCFC expected to increase Gael Clichy's wages from £58,000 a week to £90,000+ according to @ianherbs. #FFP Latterlig. Jeg er en av de som egentlig gjerne ville sett at vi fikk tak i Clichy, men når City kommer på banen med sånne fantasilønninger er det bare å bytte fokus til en annen vb. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 enig termo,tror Aly Cissokho kan værre en bra signering,syns også fuglen er fløyet for aurelio(han bør selges),ser helst at han blir Solgt.Kunne også tenkt meg å beholde Insua. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Liverpool har vistnok bud 8mill+add ons for Adam, men Blackpool ønsket 9mill + lånespiller. Liverpool tilbude 8mill+Darby. Blackpool nektet, å Liverpool kastet wilson inn i miksen, men de VIL ha 9mill for Adam. Nå begynner det å høres ut som typiske liverpool forhandlinger. Hvis dette er en spiller vi virkelig vil ha kan det da ikke være så vanskelig å gå fra 8 til 9 mill. #MCFC expected to increase Gael Clichy's wages from £58,000 a week to £90,000+ according to @ianherbs. #FFP Latterlig. Jeg er en av de som egentlig gjerne ville sett at vi fikk tak i Clichy, men når City kommer på banen med sånne fantasilønninger er det bare å bytte fokus til en annen vb. Er ikke det hva Carragher fikk i lønn med sin nye kontrakt? Jeg tror forøvrig ikke clichy er noe stort tap. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 OllieHoltMirror Oliver HoltHearing that highly-rated MK Dons boss Karl Robinson being considered to fill Sammy Lee's role at Liverpool. Top man who's going places (Vi kunne egentlig laget en Liverpool-twittertråd.) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Ser gjerne at det skjer noe snart. Adam og Downing må jo snart bli bekreftet. Vært sterkt linket hver dag de siste ukene. Så håper jeg at vi kan få inn en venstreback så snart som mulig. Håper også vi får inn en spiller med litt X-faktor rundt. Mata eller Aguero virker mest sannsynlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ryktes at Liverpool begynner å bli grønnlei Blackpool og skal være nær å gi direkte beng i Adam, og siden Aquiliani kommer tilbake så kan det være helt greit i grunn. NOk en uke uten action fra Liverpool, nå har jo internasjonale transermarkedet åpnet også. Trenger ikke å kjøpe alle på en gang, men noe må da skje snart? Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Det ryktes også at vi har kjøpt Adam og at avtalen blir offentlig på mandag. Visstnok 8,5 mill + noe ekstra. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Og hvor har du lest/hørt disse ryktene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Det ryktes også at vi har kjøpt Adam og at avtalen blir offentlig på mandag. Visstnok 8,5 mill + noe ekstra. Akkurat det samme ble sagt sist søndag også. And yet here we are. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Det ryktes også at vi har kjøpt Adam og at avtalen blir offentlig på mandag. Visstnok 8,5 mill + noe ekstra. Akkurat det samme ble sagt sist søndag også. And yet here we are. Ja det kan godt være like mye tull som sist søndag. Det var derfor jeg skrev ryktes Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Det ryktes også at vi har kjøpt Adam og at avtalen blir offentlig på mandag. Visstnok 8,5 mill + noe ekstra. Akkurat det samme ble sagt sist søndag også. And yet here we are. Og ved flere anledninger før det. Adam må irritere seg over dette siden Liverpool var det ene klare førstevalget hans. Downing skal vel også være nærme, som sagt tusen ganger før, men ryktes at Arsenal legger inn et bud på £20M (veldig tvilsomt siden kilden er SundayMirror). Vi skal ha rettet øynene vekk fra Clichy og mot Enrique (bra!), vi er ute etter Daniel Sturridge, og James Milner ryktes det også. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Tipper vi ikke henter Adam før vi har klargjort salg for Poulsen og Mereiles/Aquaman. Hvis vi gjør disse to salgene vil vi hente inn Adam, om ikke, så blir han solgt til bunn 10 lag i PL. Er jo der han også vil gjøre det best imo. Jeg er meget skeptisk til de nye eierne i forhold til spillerkjøp. Vi trenger sårt venstreback, midtstopper og to vinger. Det de gir oss er en midtbanespiller som til nøds kan brukes på vingen. Han er samtidig overpriset mtp at han ikke vil gå rett inn i ellveren. Med de forrige eierne og Hodgson ble man ihvertfall aldri skuffet på transfermarkedet. Da var forventningene 0. Nå er det skuffelser iforhold til forventninger hver uke. De fleste spillerne vi blir linket til drar til andre klubber. Vi ender sikkert opp med å selge 1-2 av spillerne våre og får bare hentet inn et nytt fjes. Skuffende når vi trenger minst 4-5 nye spillere imo. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Skeptisk til eierene? Det er da vitterlig Kenny og Comolli som har ansvar for hvilke spillere som kommer inn og ut. Om vi får midler eller ikke osv. vet jo vi null og niks om, og det er mer eller mindre umulig å konkludere med noe før vinduet stenger. Jeg forholder meg rolig foreløpig, selvsagt ser jeg gjerne at vi får et par forsterkninger klare i løpet av rimelig kjapp tid, og da helst ving/vb som jeg mener er de posisjonene vi er mest avhengige av å forsterke. Tradisjonelt sett blir det gjort lite overganger før pre-season er i gang (for vår del vil det si i morgen), og selv om det har blitt sagt mange ganger, så tror jeg ikke det er lenge før det begynner å skje litt mer. Foreløpig tar jeg ting ganske med ro, og satser på at Kenny og Comolli har kontroll. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Skeptisk til eierene? Det er da vitterlig Kenny og Comolli som har ansvar for hvilke spillere som kommer inn og ut. Om vi får midler eller ikke osv. vet jo vi null og niks om, og det er mer eller mindre umulig å konkludere med noe før vinduet stenger. Jeg forholder meg rolig foreløpig, selvsagt ser jeg gjerne at vi får et par forsterkninger klare i løpet av rimelig kjapp tid, og da helst ving/vb som jeg mener er de posisjonene vi er mest avhengige av å forsterke. Tradisjonelt sett blir det gjort lite overganger før pre-season er i gang (for vår del vil det si i morgen), og selv om det har blitt sagt mange ganger, så tror jeg ikke det er lenge før det begynner å skje litt mer. Foreløpig tar jeg ting ganske med ro, og satser på at Kenny og Comolli har kontroll. Skeptisk til måten vi styrer dette overgangsvinduet da. Samme hvem som har skylden. Det gjelder også mangel på salg av en haug med spillere som må ut av portene ASAP. Er det mangel på midler fra eierne eller er det Comolli og Dalglish som er ududlige? Noe er ihvertfall galt i klubben vår. Jeg frykter at vi ender med Aurelio, Konchesky, Robinson og G.Johnson som mulige venstrebacker for kommende sesong. Det er rett og slett for svakt for en klubb som vil komme seg til CL. Da står vi også uten rene vinger og 5-6 spillere som ikke er gode nok for klubben vår men som er i A-troppen. les: P.Degen, Konchesky, Kyrgiakos, Poulsen, Jovanovic, J.Cole m.fl. Kan noen her inne si med hånden på hjertet at flesteparten av disse blir solgt denne sommeren? Neppe... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 vi er ute etter Daniel Sturridge Hadde ikke gjort meg noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå