Leo_Khenir Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Bare jeg som setter Aquilani og Meireles over Adam? Nei. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Bare jeg som setter Aquilani og Meireles over Adam? Nei, men strategien er tydeligvis å satse på britiske spillere. Det ser også ut som planen blir innlegg og dødballer mot Carroll. Da er vel downing og adam greie å ha (hvis adam får lov til å ta dødballer når Gerrard er på banen). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Gerrard sine dødballer har vært temmelig under pari noen sesonger nå, så tipper Adam får ta det meste. Gerrard blir andrevalget. Suarez kan ta noen frispark i farlige posisjoner. Kuyt på straffer, selv med Gerrard på banen imo. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg er helt enig, men med hans sterke posisjon i klubben har det vært vanskelig for andre å få prøvd seg. Vi får se men jeg vet ikke om det blir så lett for andre å overta det ansvaret. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Om Adam kommer tar nok han cornere og noen dødballer, Suarez og Gerrard deler på frisparkene i farlig posisjon. Gerrard tar selvsagt straffer, klart han har noen få bommer på etter mange titalls straffer, men likefult en veldig solid straffeskytter i flere år. Selv om Kuyt har imponert på den fronten skal det sies at han har tatt bare sju(?) straffer for oss. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Trodde han kom opp i 9 eller 10 denne sesongen jeg, men litt usikker. 100% uttelling er veldig sterkt, og Kuyt skyter bra straffer, men Gerrard hadde vel 12 eller 13 på rad før han bommet mot Blackburn. Bare bra med flere gode straffeskytere i laget, men regner med Gerrard tar de når han er på banen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Men Kuyt er så søt når han scorer. Who can say no to that face? Edit: LFCTransferSpec LFC Transfer SpecsAccording to @carriebaird we have spoken to Lavezzi's people in the last 2 months together with city and arsenal Den kan jeg like JimBoardman Jim BoardmanThe Times say #MCFC agreed a fee "that could rise to £9m" with #AFC for Clichy and that #LFC (who bid £5m) wouldn't match their offer. Dritt city Endret 30. juni 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Føler meg alltid usikker når Kuyt skal ta straffe jeg, han er så jævlig klønete til vanlig at jeg har hjerte i halsen helt til ballen ligger i nota.. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Nå er Gael Clichy nær en overgang til Manchester City,vi klarer ikke kjøpe noen spillere virker det som. City byr sikkert noen millioner pund mere en Liverpool!,derfor det ikke blir kjøp denne gangen også. Dette er tragisk "Avisen hevder at Manchester City har fått akseptert et bud på £9M for franskmannen. Liverpool skal ha fått sjansen til å matche budet, men skal ha avstått fra å gjøre det. City vil nå diskutere personlige betingelser med Clichy" Virker som Liverpool er like udugelige nå som tidligere overgangsvinduer Endret 30. juni 2011 av ogger Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Så du håpet på at vi skulle kjøpe Clichy av alle VB der ute? Fyren er hårreisende dårlig på defensiv posisjonering og det eneste han har gående for seg er farta. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Bedre en de vi har nå tross alt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Kjører heller med Johnson eller satser på Robinson fremfor Clichy. Virker som Enrique interessen har helt avtatt. Siste jeg så vi var linket til er Christian Chivu. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 At vi har vært linket til Clichy betyr ikke at Kenny/Comolli har hatt interesse for spilleren... Greit å ikke tro på alt man leser hele tiden Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Kjører heller med Johnson eller satser på Robinson fremfor Clichy. Virker som Enrique interessen har helt avtatt. Siste jeg så vi var linket til er Christian Chivu. Chivu er vel litt for gammel for oss nå med de nye reglene for spillerkjøp. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Ja, grensen som jeg har hørt er satt er på 25 år. Men at det vil bli gjort unntak mener jeg å ha lest i et intervju med Comolli. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Å ''tape'' Clichy er helt greit for meg. Småirritert over at Arsenal (sannynligvis) selger Gael og Nasri til city dog. Fy faen de har en vane til å selge de oljenissene i City. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 De gangene vi betaler litt overpris blir det hyl og skrik, mens de gangene vi velger å IKKE betale overpris blir det jaggu hyl og skrik da også. Glad vi ikke ble med på budet til City på Clichy, ville ikke ha han in the first place. 2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 CarwynP I have been told by e-mail that Mata will not choose Arsenal in front of LFC if they up their bid for him because they have no ambition.....compared to LFC. This is because Fabregas, Nasri and Clichy are leaving Arsenal, and LFC spend big on players e.g Henderson, Carroll. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Liverpool har vistnok bud 8mill+add ons for Adam, men Blackpool ønsket 9mill + lånespiller. Liverpool tilbude 8mill+Darby. Blackpool nektet, å Liverpool kastet wilson inn i miksen, men de VIL ha 9mill for Adam. Im gonna tell you all something though .. #LFC are SO CLOSE to walking away from the Adam deal. JAM_LFC Jay Adrian Mitchell Downning vil (evt) ikke hentes før midten av juli, siden Liverpool ser etter en annen. LFC are close to Downing, BUT dont expect nothing on him until mid July. LFC looking at younger European targets at a cheaper price. JAM_LFC Jay Adrian Mitchell Moussa Sissoko is a back up to Adam, we won't get both. LFC dont want Diego, as i reported last week. Blackburn looking at the brazilian.JAM_LFC Jay Adrian Mitchell Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 At vi har vært linket til Clichy betyr ikke at Kenny/Comolli har hatt interesse for spilleren... Greit å ikke tro på alt man leser hele tiden Sant nok,men er naivt og tro at vi går glipp av spillere som har ligget på ønskelisten til KK og DC for ingenting,det er en grunn til at vi taper kampen om spillere,vi har jo flere eksempler bare i dette vinduet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå