Teipball Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Sies at Atletico har senket kravet sitt på Aguero til £29M nå, for å starte en budkrig. Kjør på sier jeg bare, men om han blir så billig har jeg vanskelig for å se at vi haler han i land. Og hvor har du sett det, ingen ting som tyder på at Atletico senker pengekravet sitt av det jeg har lest i spansk media. Veldig merkelig når Madrid egentlig står klare til å by 45 millioner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 @John_W_HenryJohn W. Henry Speculation on players shouldn't include those of a certain age. We are not going to be successful by merely filling short-term needs at LFC Der står det, svart på hvit. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 @John_W_HenryJohn W. Henry Speculation on players shouldn't include those of a certain age. We are not going to be successful by merely filling short-term needs at LFC Der står det, svart på hvit. Høres nesten ut som om han har spilt litt mye FM hvis han bare vil ha ungdomsspillere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Er vel mellom 17 og 27 år tipper jeg. Greit å kjøpe for fremtiden istede for gamle spillere som Poulsen,Milan J og Cole. Tror han holder seg unna hvem som blir kjøpt, så lenge Kenny følger premissene. Endret 29. juni 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Du mener han unnlater å blande seg så lenge Kenny kjøper spillere han synest er greit? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Sies at Atletico har senket kravet sitt på Aguero til £29M nå, for å starte en budkrig. Kjør på sier jeg bare, men om han blir så billig har jeg vanskelig for å se at vi haler han i land. Og hvor har du sett det, ingen ting som tyder på at Atletico senker pengekravet sitt av det jeg har lest i spansk media. Veldig merkelig når Madrid egentlig står klare til å by 45 millioner. Selv om selve kjøpssummen har sunket litt så krever jo ikke spilleren mindre i ukelønn. Leste en plass at Aguero krevde ganske mye penger i uken, ergo noe FSG ikke vil betale. Det virker som de har strammet inn noe voldsomt på hvor høy lønn de gir til enkelte spillere. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Sies at Atletico har senket kravet sitt på Aguero til £29M nå, for å starte en budkrig. Kjør på sier jeg bare, men om han blir så billig har jeg vanskelig for å se at vi haler han i land. Og hvor har du sett det, ingen ting som tyder på at Atletico senker pengekravet sitt av det jeg har lest i spansk media. Veldig merkelig når Madrid egentlig står klare til å by 45 millioner. Selv om selve kjøpssummen har sunket litt så krever jo ikke spilleren mindre i ukelønn. Leste en plass at Aguero krevde ganske mye penger i uken, ergo noe FSG ikke vil betale. Det virker som de har strammet inn noe voldsomt på hvor høy lønn de gir til enkelte spillere. Hva skjer da med spillere som gerrard, cole og carragher? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Ikke rart de strammer inn, vi har da noen vannvittige spiller lønninger. Verste sort er Cole. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Aquilani: "I'm returning to Liverpool with enthusiasm. Juventus? There were restrictions." Aquilani: "I have no problems with it. It is not true that I didn't want to go back to England." Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Den mannen pisser i vindens retning! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 typisk at vi måtte gå glipp av wickham.tror vi går glipp av mye gode spillere pågrunn av lønnspolitikk 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Forhåpentligvis holder det en del piss utenfor også. Jovanovic og Cole ville aldri blitt signert med dagens lønnspolitikk. Men nå begynner det å klumpe seg på midten hos oss... Gerrard, Meireles, Lucas, Spearing - det var status i fjor. Nå kommer Aquilani + Henderson ( + Adam)... Blir trangt der, og ikke på en god måte. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Dersom Kenny og Comolli velger å ikke følge Sunderlands bud på Wickham er det fordi det finnes andre og minst like gode alternativer på blokka. De beviste vel med å kjøpe Henderson for £16M at de ikke er redd for å splashe ut store cash for mye talent. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Forhåpentligvis holder det en del piss utenfor også. Jovanovic og Cole ville aldri blitt signert med dagens lønnspolitikk. Hvis vi kjører en veldig stram lønnspolitikk vil toppspillerne se etter andre klubber isteden. Jovanovic og Cole var vel sjanser man tok da man ikke hadde penger til å kjøpe spillere. Endret 30. juni 2011 av Reg2000 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Bare jeg som setter Aquilani og Meireles over Adam? 4 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Bare jeg som setter Aquilani og Meireles over Adam? Nei. 3 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg har absolutt ikke gitt opp Aquilani. En spiller som inneholder mye ferdigheter, dog mangler han en god del på tempoet.. Så må vi huske at han ikke hadde spilt på en god stund når han var hos oss sist. Nå har han en sesong med spill i føttene. Blir spennende og se om han i det hele tatt får sjansen. 1 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Bare jeg som setter Aquilani og Meireles over Adam? Nei 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Ryktes at City får Clishy for €9mill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå