Reg2000 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Tipper Dalglish ville ha inn clarke isteden. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Cerezo: Si el Kun Agüero se va al Madrid, mala suerte. Siempre he dicho que los jugadores juegan donde quieren y hasta que se cansen. Pero si va al Sevilla, mejor. Si va al Liverpool, muchísimo mejor, asegura en una entrevista a 'Sportyou' Cerezo er klubbpresident i Atl. Madrid. Betyr neppe at vi kjøper ham, men viser hvor klubben vil selge ham hvis de først SKAL selge ham. Edit: Dere skjønner kanskje ikke spansk alle sammen: Cerezo: Hvis Kun Aguero går til Madrid, uflaks. Jeg har alltid sagt at spillere spiller der de ønsker før de blir lei. Men hvis du går til Sevilla, er det bedre. Hvis du går til Liverpool, mye bedre, sa han i et intervju til "Sportyou" Agüero har vært sterkt ryktet til Real Madrid hele sommeren, men det ser ut som den avtalen faller bort siden Madrid har startet jakten på Neymar for fullt. Agüero har en klausul på 45 millioner euro. Og Atletico selger for denne uansett hva. Hvis en spansk klubb byr dette blir overgangsummen mye større pga skatter, men dette vil ikke skje i hvis en utenlands klubb skulle by. Den siste uken har Juventus vært i møter med Agüero sine folk og en overgang ditt er meget sannsynelig. En overgang til Liverpool er selvsagt mulig, men når hovedstadsavisene ikke har nevnt at Liverpool engang er inntressert ser jeg meg ikke for at han går dit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Clark har vel vært Kennys nr. two siden han kom uannsett. Så regner med han får en bump oppover gradene. Vært det mest logiske valget. Har hørt noen rykter om at Sammy stikker til West Ham også i grunn. E: Rodolfo Borrell tar over reservelaget Endret 28. juni 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Litt overraskende ang. Sammy, men kan nok delvis forklares med at Clarke i praksis har fungert som Kennys nr. 2 helt siden han kom. Hva vi velger å gjøre nå ser jeg med spenning frem til, om vi henter en ny ass. manager, eller om Clarke blir flyttet opp er ikke lett å si, men i praksis vil vel ikke dette ha så veldig mye å si uansett (om Clarke får ny tittel eller ikke). Ser gjerne at vi henter en motiverende assistent til Kenny som kjenner klubben, eller evt. får inn en litt yngre mann som kan lære av Kenny og muligens på sikt bli en arvtaker, noe klubben har hatt suksess med tidligere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Håper vi finner en som er litt mer erfaren enn Fowler. Men i trener-teamet kan Fowler få plass Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Sånn utenom engasjementet er vel ikke akkurat Lee store tapet da... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hva med Terry McDermott som assistent? Han jobber som det nå (I Huddersfield, tror jeg?) og er jo klubblegende på lik linje med Sammy... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hyypiä, når karrieren er over? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hyypia har vel en trenerjobbklausul i kontrakten med Leverkusen. Han har sagt at neste år skal gå med til å få lisens, så skal han være trener der en stund. At han kommer til Anfield etterpå tror jeg derimot er ganske naturlig. Men vi trenger en ny trener NÅ. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Dette overgangsvinduet begynner virkelig å irritere meg, jeg prøver å være virkelig tålmodig og forståelsesfull for det Kenny gjør... men nå som jeg leser nyheter som dette blir jeg redd: The Times melder også at Arsenal skal være i ferd med å sikre seg to andre spillere som har vært linket til Liverpool, nemlig Boltons Gary Cahill og Lilles Gervinho. Lille har på sin side sikret seg en tredje spiller som har vært sterkt linket til Liverpool, nemlig vingen Dimitri Payet fra St Etienne. Lille bekrefter overgangen på sine offisielle nettsider. Franske medier spekulerer i en overgangssum på 10 millioner euro (£9.1M). Gervinho og Payet kan jeg leve med, men Cahill kunne vært et virkelig godt bidrag. Downing, Adam og Clichy gir meg ikke vann i munnen, spesielt med tanke på at jeg ikke har sett noen midtstopperrykter på en stund nå. Downing kan bli et god bidrag, selv om jeg nesten ser på ham som en litt bedre utgave av Riera. Adam er grei å ha i troppen, men jeg vil beholde enten Meriles eller Aquiliani ved siden av ham. Spesielt sistnevnte viste seg å ha gode kvaliteter, og jeg håper Kenny gir ham en sjanse til. Clichy vet jeg ikke hva jeg skal si om, hadde foretrukket Enrique da det ser ut til at AVB og Chelsea går for Coeñtrao. Cissokho er også et spennede valg, men han er nok ganske dyr. Kanskje Kenny venter med midtstoppere til vi er kvalifisert til CL, men jeg ser virkelig ikke noen særlig spennende alternativer untatt Cahill. Sakho er jeg redd trenger mer erfaring, selv om denne sesongen kunne ha gitt ham det. Hva mer finnes det av midtstoppere som er spennende? Samba liker jeg, men han er 27 og eierene tenker nok at selv Downing er i grenseland angående transferpolitikken deres. Da jeg var på mitt mest skeptiske i januar så kom Suarez, og jeg håper på flere sånne kjøp. Det er fremdeles en stund til slutten av august, men jeg håper ikke LFC glipper flere kjøp. Jeg hater Silly Season... Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Ja dette overgangsvinduet har vært en saga for seg selv for Liverpools del etter at Henderson ble kjøpt.ikke noe positivt siden. Vi må få en uttalelse fra KK eller DC VELDIG snart. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Fant en tweet på twitter: Liverpool FC rumour mill: Reds in for Wayne Bridge, Diego and Ezequiel Lavezzi? Er tvilsom til alle 3 men aller mest Wayne Bridge og Diego. En annen ting som bekymrer meg er at vi ikke har fått solgt noen spillere som må ut enda. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Slapp av litt da mennesker, vinduet (foruten England) er fortsatt ikke åpent, og det er grunn til å tro at minst et par overganger ikke er så langt unna. Det at vi ikke har solgt noen enda heller, har nok også en del med at det internasjonale vinduet enda ikke er åpent, da det er mer trolig at en del av spillerene vi skal "kvitte oss med", har større sjans for å gå til kontinentet, enn å fortsette i PL. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Du har nok rett i det men når du hører rykter om at rivaler kaprer signeringer som Liverpool er ute etter,er det ikke gøy.Dessuten er det omtrent ikke rykter om spillere ut bortsett fra Meireles som absolutt ikke bør selges. Endret 29. juni 2011 av ogger Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 spesielt med tanke på at jeg ikke har sett noen midtstopperrykter på en stund nå. Var vi ikke ute etter Zapata? Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Det er nok bare rykter skulle jeg mene. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Var vi ikke ute etter Zapata? Nope, det viste seg at han var feilsitert og agenten hans avkreftet interessen. Kilde.Siste ryktet jeg leste om han var vel at han skulle dra til Spania et sted. Termo, åpnignen av det internasjonale overgangsvinduet spiller en mindre rolle enn de fleste av oss skulle tro. Newcastle har allerede skaffet seg to spillere fra Frankrike, og Real har hentet inn Altintop. Det handler bare om registreringen, selv om LFC kan ha noen handler klare allerede nå men venter på at spillere skal byttes. Er bare redd for at LFC skal miste spillere i kappløp med andre klubber... Edit: Går et par rykter om et mulig bud for Milner. Vet ikke hva jeg skal si, foretrekker Johnson av City-spillerene... Endret 29. juni 2011 av Jesus of Suburbia Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Sies at Atletico har senket kravet sitt på Aguero til £29M nå, for å starte en budkrig. Kjør på sier jeg bare, men om han blir så billig har jeg vanskelig for å se at vi haler han i land. Håper ryktene om både Milner og Bridge er bull. Førstnevnte kan jeg ikke se for meg uansett om vi får Adam. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Litt ang Meireles jeg er veldig enig i : It's all change at Anfield with Liverpool's ambitious and diligent owners Fenway Sports Group presiding over their first summer since taking over the club in October last year. After the disastrous and debt-ridden reign of Hicks and Gillett that took Liverpool to the brink of administration, FSG's revolution and the changes that have come with it have been largely welcomed by the club's supporters, not least the decision to install club legend Kenny Dalglish as caretaker manager. The populist choice was vindicated last season as Dalglish helped Liverpool pick up 33 points from 18 games. Central to the 'Dalglish bounce' were the performances - and goals - of Raul Meireles. With Liverpool captain Steven Gerrard suffering an injury-hit season, the midfielder signed from Porto in August formed a solid partnership with Lucas Leiva providing energy and steel in midfield. During one purple patch, he scored five goals in six games - including the winner in a memorable victory at Stamford Bridge in February. And amidst fears that Liverpool lack the wide men to provide the crosses for £35m striker Andy Carroll, it was Meireles who found the head of the big Geordie to help him notch his second goal for the club in a stunning win against Manchester City. In the second half of the season Meireles demonstrated both his quality and versatility for Liverpool. His PFA Fans' Player of the Year award at the end of the campaign showed how appreciated he was by Liverpool fans who are not afraid to demonstrate their collective power in online forums and polls. It is of little wonder, then, that reports that Meireles could be heading for the exit door this summer have been met with incredulity. How could last season's Mr Dependable become expendable? Why would Liverpool want to sell one of its best performers of the previous season? A player known for his exemplary attitude and quiet life off the pitch. RAUL RULES | Meireles' goal run Jan 16, 2011: 2-2 v Everton (h) Meireles opens the scoring with the first Anfield goal of the Dalglish era Jan 22: 3-0 v Wolves (a) Meireles makes it 2-0 early in the second half with an outrageous volley Feb 2: 2-0 v Stoke (h) A 47th-minute strike in front of the Kop set up a hard-earned win Feb 6: 1-0 v Chelsea (a) The build-up was all about Fernando Torres, but Meireles stole the show Feb 12: 1-1 v Wigan (h) Meireles scored his fifth goal in six games, a run that had propelled Liverpool from 14th to 5th in the table Money - as is often the case - lies at the heart of this problem. Liverpool's new owners have balked at the number of under-performing players close to the age of 30 on high wages whom it are now struggling to find buyers for. Yet Raul Meireles cannot be described as one of these high-earning bench warmers. The Portuguese is believed to pocket around £35,000-a-week at Anfield - a modest sum compared to what his less than successful teammates earn. Joe Cole, Milan Jovanovic, Paul Konchesky, and Christian Poulsen earn significantly more than Meireles - and between them they made just 38 starts for Liverpool last season - just six more than the midfielder's total of 32. It is understood that when Meireles signed for Liverpool he had a loose agreement that, should his first season go well, he would get a pay rise - taking him to at least £65,000 a week. Despite the fans' award, the accolades and the key role in Dalglish's side, FSG are believed to be reluctant to grant a 28-year-old player with little sell on value the rise he expects. Furthermore, Dalglish seemingly cannot see a place in his first team for Meireles next season. With Gerrard raring to go after an extended period on the sidelines, plus new acquisition Jordan Henderson and the incoming Charlie Adam all vying for places with work horses Lucas and Jay Spearing (not to mention the currently unsellable Alberto Aquilani and Christian Poulsen) - Meireles has been deemed the odd man out. Yet it is hard to conceive how the 21-year-old Henderson, a player who has shown promise but is very much a work in progress, would offer more to the team than Meireles, an experienced international who has played at the top level for both Portugal and Porto. Moreover, Charlie Adam may have had a sensational season for Blackpool, but there remain serious questions about his mental strength and capability to perform at a top club stemming from his time at Rangers. "For Liverpool fans it all seems painfully familiar. In 2008 the popular, likeable and classy Xabi Alonso was informed by manager Rafa Benitez that he was surplus to requirements." For Liverpool fans it all seems painfully familiar. In 2008 the popular, likeable and classy Xabi Alonso was informed by manager Rafa Benitez that he was surplus to requirements. The Spanish manager made a not-very-secret bid to sign Gareth Barry as Alonso's replacement but the two clubs failed to agree a price for the England man. It was the footballing equivalent of wanting to trade in your Lexus for a Volvo. The seeds of Alonso's departure were sown that summer and the terrace-favourite left for Real Madrid the following year, hastening Liverpool's slide out of the top four. Meireles may not be in Alonso's league - but he's not far off. Liverpool fans have gone into this summer salivating at the prospect of new signings to excite, much like the acquisition of Luis Suarez did in January. But expecting the likes of Charlie Adam, Stewart Downing and Jordan Henderson to take Liverpool to that 'next level' and help break the Premier League curse requires a leap of faith from supporters. Fortunately Kenny Dalglish can rely on a bigger abundance of faith from his fans than most in the game. 'In Kenny We Trust' say a growing number of ardent Liverpool supporters - many of whom remember when he fashioned a cluster of modestly-priced players such as Steve McMahon, Ronnie Whelan and Ray Houghton into one of the most formidable midfield units in English football. But if Meireles is sold it will smack of a business decision rather than a footballing one. Few will argue against the importance of making sound business decisions in Liverpool's new era - particularly after the money-borrowing madness of Hicks & Gillett. But at Liverpool, where a player is embraced by the fans if they work hard, keep the ball and show a willingness to play for the team (the odd long range screamer also helps), even the most vaunted manager of all will need to justify selling a Kop favourite like Meireles. Endret 29. juni 2011 av Smågal 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå