Smågal Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Nå kan vi ikke akkurat selge hele venstresiden da, men så har ikke Riera hatt en god kamp på veldig lenge heller. Tviler uansett sterkt på at han blir solgt. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Lenge siden Riera har spilt også, men det er pga skade. Tror Riera kan bli viktig i andre halvdel av sessongen nå. Det er ikke mange andre alternativer der heller. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Bare i dag: Dossena&Voronin ut. Maxi kommer på free-transfer. Champis anyone? Endret 8. januar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Voronin ut? JADDA champis grunn alene bare det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 2 mill euro fikk Liverpool får Voronin. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Herlig å bli kvitt Voronin og Dossena ja. Degen, El'Zhar, Plessis, og Spearing kan også gå på billigsalg for min del. Kyrgiakos hadde vi heller aldri trengt å kjøpe, men det er vel uaktuelt å selge han igjen så tidlig. Kelly hadde vært mer enn god nok som fjerdevalg på stopperplassen. Edit: Kom over denne lista på TIA forumet, om spillere som bare har 6 måneder igjen av kontraktene sine: Maxi Rodriguez (Atletico Madrid, 28) David James (Portsmouth, 39) Christoph Metzelder (Real Madrid, 29) Juliano Belletti (Chelsea, 33) Philippe Senderos (Arsenal, 24) Fabio Aurelio (Liverpool, 30) Martin Petrov (Manchester City, 30) Michael Ballack (Chelsea, 33) Joe Cole (Chelsea, 28) Adam Johnson (Middlesbrough, 23) Marouane Chamakh (Bordeaux, 25) Ruud van Nistelrooy (Real Madrid, 33) Joe Ledley (Cardiff, 22) Jermaine Beckford (Leeds, 26) Morten Gamst Pedersen (Blackburn, 28) Paul Scharner (Wigan, 29) Louis Saha (Everton, 31) Adriano (Flamengo, 27) Kris Boyd (Rangers, 26) Sergio Canales (Racing Santander, 18) Mange gode spillere her som kunne gjort det bra for oss. Hvis vi henter noen under 23 må klubben kompenseres. (Sånn jeg har forstått det.) Endret 9. januar 2010 av BareMarius Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Kan få til noen interessante overganger der, absolutt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Regner med at lag som arsenal,chelsea,everton, city og liverpool(!) ikke vil selge til liverpool. Jermaine Beckford hadde vært spennede, og selvfølgelig RvN, ellers ikke mye å hente i grunn. Ryktes at Torres kan bli solgt av eierene også. Endret 10. januar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Selger de Torres skyter de seg selv, ikke bare i foten, men i hodet og overalt ellers også. Et sted går grensa for dumhet. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Regner med at lag som arsenal,chelsea,everton, city og liverpool(!) ikke vil selge til liverpool.Jermaine Beckford hadde vært spennede, og selvfølgelig RvN, ellers ikke mye å hente i grunn. Man er fritt til å forhandle med spillere som har 6 måneder igjen av kontrakten sånn jeg har forstått det. Klubbene kan ikke nekte oss det. Alt er opp til spillerne. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hva faen er det for noe bås? http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/a...rd-3096656.html Selge Torres og Gerrard for å redde klubben? Økonomisk, ja kanskje. Resultatmessig? Da ender vi opp som Leeds. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Hva faen er det for noe bås? http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/a...rd-3096656.html Selge Torres og Gerrard for å redde klubben? Økonomisk, ja kanskje. Resultatmessig? Da ender vi opp som Leeds. I like it (Sorry, men dere er Liverpool ) Tips hvis dette blir realitet: Steven Gerrard - Real Madrid Fernando Torres - ManCity Javier Mascherano - Barcelona Pepe Reina - AC Milan Endret 10. januar 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Hva faen er det for noe bås? http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/a...rd-3096656.html Selge Torres og Gerrard for å redde klubben? Økonomisk, ja kanskje. Resultatmessig? Da ender vi opp som Leeds. I like it (Sorry, men dere er Liverpool ) Tips hvis dette blir realitet: Steven Gerrard - Real Madrid Fernando Torres - ManCity Javier Mascherano - Barcelona Pepe Reina - AC Milan Oppskriften på katastrofe. Tror eierne og ledelsen må leve under hemmelig adresse i Asia vis noen av disse går gjennom. Men over til virkeligheten så tror jeg aldri i havet at dette kommer til å skje. edit: Ordtaket "Å grave sin egen grav" passer vel perfekt inn her. Endret 10. januar 2010 av Pirja Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Stille rundt Maxi nå. Mon tro om det har gått i vasken. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Forundrer meg ikke. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Virker som EN ting har gått i boks da. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Stille rundt Maxi nå. Mon tro om det har gått i vasken. Atletico skylder ham vel noe penger, så han prøver å få det i orden nå. Det tar litt tid, men han burde være på Anfield i løpet av uken. Gleder meg Grei oppsummering fra liverpool.no om Maxi. Ser lovende ut, nå gleder jeg meg til vinduet stenger. Gerrard og Torres ryktet skremmer vannet av meg . Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Som det blir sagt i den andre tråden. Gerrard og Torres kommer ALDRI TIL Å BLI SOLGT! Basta. Det er som å grave sin egen grav for eierne, både sportslig, økonomisk og mtp alle supporterne som kommer til å brenne ned alt de eier. Derfor skjer aldri det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Større sannsynlighet at JEG blir hentet av Benitez(vet jo aldri med den fyr'n) enn at Torres\Gerrard blir solgt pga pengemangel. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Av listen til BareMarius lenger opp er det RvN, Marouane Chamakh og Beckford jeg anser som mest interessante. Fabio Aurelio tror jeg vi bare kan glemme med en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå