slettet_konto Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Ja,dette er like trist som under Houllier og Rafa. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Ja,dette er like trist som under Houllier og Rafa. Nja nå har vi ihvertfall mye penger å bruke og det virker som vi faktisk prøver å gå etter førstevalgene og ikke sitter på gjerdet og venter. Jeg er skeptisk til mange av spillerne vi er linket til, men tross alt virker det som om klubben har blitt mer profesjonell i forhold til spillerkjøp. Hadde Rafa fått lov til tilsvarende hadde vi nok vunnet PL i hans tid med tanke på hvilke spillere vi gikk glipp av da. Nå begynner vi også å se fruktene av de store endringene rafa gjorde i forhold til utvikling av nye spillere. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Vi fikk en god del penger før også, de ble bare brukt på feil spillere altfor ofte. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Nja det var sjelden vi fikk kjøpt enkeltspillere til en høy pris. Husker ikke i farten alle prisene men vi gikk glipp av f.eks Dani Alves og Malouda fordi klubbene krevde en mill eller to mer enn vi ville by. Nå blåser vi 35 mill på et helt utestet britisk "talent". Det ville vært helt utenkelig før. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 De 35millionene for Carroll er et svært spesielt tilfelle da. Hadde ikke Torres gått, ville det aldri skjedd, ettersom Suarez allerede hadde signert da Torres gikk. Men det har vel blitt diskutert mer enn nok allerede. Plager meg hvis både Wickham og Mata glipper. Jeg vil ha inn en klassespiller! Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Joda jeg vet, men det ville fortsatt aldri skjedd under den forrige administrasjonen. Alt gikk svært raskt og vi brukte altså 35 millioner på et panikkjøp av en helt urutinert spiller midt i en sesong der vi ikke hadde stort igjen å spille for. Videre har vi jo allerede brukt 20 mill på en annen urutinert spiller og vi har ordnet dette før overgangsvinduet åpnet. Det vitner om helt andre takter i forhold til spillerkjøp. Vi er mye mer agressive, går etter førstevalgene og er villig til å bruke penger. Selv om vi åpenbart ønsker å selge endel spillere virker det heller ikke som om vi må selge før vi kan kjøpe slik det har vært i noen år tidligere. Endret 28. juni 2011 av Reg2000 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Ja,dette er like trist som under Houllier og Rafa. Vær litt tålmodig da, det er tidlig ennå. God tid igjen. Så mye løse rykter og uavklart det er om alt og alle så gidder jeg nesten ikke lese noe før ting er bekreftet. Vi får bare håpe på det beste. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Fra nettavisen. Liverpool har gitt opp å hente Jose Enrique fra Newcastle, og forsøker heller å hente Wayne Bridge fra Manchester City for å fylle hullet på venstrebacken. Får bare krysse fingrene å satse på at dette er bullshit. Kan nesten heller gjøre om Johnson til venstreback på heltid enn å ha Bridge der. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Da bruker vi heller denne gutten. http://www.youtube.com/watch?v=uFtkRDYt_Ag 3 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Videre har vi jo allerede brukt 20 mill på en annen urutinert spiller og vi har ordnet dette før overgangsvinduet åpnet. Hvem har vi brukt £20M på? Eller mener du 20 millioner kroner? Siste spilleren vi kjøpte for rundt £20 var vel Aquaman for £17+3?? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Han er selvsagt blant de mer uvitende av supportere som tror Henderson kostet £20M. Når det egentlig var £16M som kan stige. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Sunderland har fått godtatt et bud på Wickham, iflg BBC Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Rory Smith@rorysmith_tel Rory Smith Off today, but if Wickham's as close to #safc as is being suggested in the NE, then #LFC's summer is growing worryingly familiar. Inertia. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Cerezo: Si el Kun Agüero se va al Madrid, mala suerte. Siempre he dicho que los jugadores juegan donde quieren y hasta que se cansen. Pero si va al Sevilla, mejor. Si va al Liverpool, muchísimo mejor, asegura en una entrevista a 'Sportyou' Cerezo er klubbpresident i Atl. Madrid. Betyr neppe at vi kjøper ham, men viser hvor klubben vil selge ham hvis de først SKAL selge ham. Edit: Dere skjønner kanskje ikke spansk alle sammen: Cerezo: Hvis Kun Aguero går til Madrid, uflaks. Jeg har alltid sagt at spillere spiller der de ønsker før de blir lei. Men hvis du går til Sevilla, er det bedre. Hvis du går til Liverpool, mye bedre, sa han i et intervju til "Sportyou" Endret 28. juni 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Etter min eminente bruk av Google translate så tolker jeg det slik at de for all del ikke vil at han skal gå til Real. Heller ikke til Sevilla, siden det er i samme liga. Da er det mye bedre om han går til Liverpool. Endret 28. juni 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Etter min eminente bruk av Google translate så tolker jeg det slik at de for all del ikke vil at han skal gå til Real. Heller ikke til Sevilla, siden det er i samme liga. Da er det mye bedre om han går til Liverpool. Dersom han blir tilgjengelig tipper jeg vi ikke akkurat blir de eneste som er interessert. Da spørs det vel om han kommer hit foreløpig selv om han sies å være liverpool fan. Jeg tipper det blir mer sannsynlig at han kommer til neste år om vi gjør en bra sesong og kommer tilbake til topp 4. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Det er nok høyst usikkert om han kommer uansett. Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Det meldes at Sammy Lee har slutta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hørte det ryktet jeg også, hvorfor og evt hvem som tar over er grunner jeg ser frem til å finne ut. Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Mulig han kræsja med Dalglish eller Clarke. Uansett har vi vel en god kandidat i Clarke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå