Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om Stevie så skulle bli rævdårlig og seig, så håper jeg at han avslutter karrieren i klubben og deretter fortsetter i en stabsstilling. Ingen klubber i verden har lyst til å miste spillere og ikke minst personer som har så stor innflytelse i klubben og i hele byen, som det Gerrard har i Liverpool. Gerrard føyer seg fint inn i rekken av storheter klubben har hatt, og uten tvil den største spilleren i nyere tid. Jeg vil sammenligne ham med Kenny; vi trenger ham i klubben i en eller annen posisjon, også etter spillerkarrieren, og det får hele klubben, byen og supporterne et megaløft av.

Lenke til kommentar

Da burde vi heller solgt gerrard.

Du har blitt ihjelquotet, men dette er bare for dumt. Han er ikke en spiller, han er et ikon i dagens Liverpool-stall. Hell, et ikon i dagens fotballverden.

 

I'll be back with a bang

 

Føler det er meningsløst å si så mye mer om saken, da det meste er selvsagt. Håper bare vi klarer å få flere lignenede typer opp. Vi har jo en del spennende lokale gutter som jeg for all del håper lykkes og blir værende. Adam Morgan f. eks. er jo veldig ung, men veldig lovende. Ingenting er bedre enn at slike gutter får suksess i klubben i lang tid framover.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kommer da masser av rykter, men etter så mye silly season så går man fort lei, poster heller når noe seriøst\konkret kommer frem i lyset.

Lenke til kommentar

De siste konkrete tweetene fra vår gode venn @Paul86.

 

 

"Payet. Lovren. Wickham. Dann. Adam. Downing all want to join LFC. Sakho humming and puffing and Oyston is stil very much a cunt."

 

 

"Clichy is as much an option as is Enrique and Aly. If City enter race for Aly we won't entertain a bidding war."

 

 

"Aguero talks not yet happened. Still told they will."

 

 

"Mata is still very much on."

Lenke til kommentar

Dårlig liv her inne altså, ingen som har noe å si om at vi visstnok ifølge en avis fra Madrid har blitt enige om en avtale på €63M for Aguero. Hadde vært fantastisk, men litt av en pris da.

 

Dette er 99,99% BS

 

Hvis det stemmer skal jeg gå hele veien til Ullevål for å slikke sjekkheftet som Kenny har fått låne av eierne.

Lenke til kommentar

Tror faktisk han passer bedre i Premier League,bare en følelse jeg har. Dessuten tror jeg det er større sjans at vi kjøper Mata,er nok også større sjans for at Mata har lyst til å spille for Liverpool en Aguero. Jeg har også håpet på Eljero Elia,har igrunn ikke så veldig lyst på Downing,Payet vet jeg ikke nok om. Foretrekker også Cahill foran Dann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...