YNWA32 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 frykter at Nolan Roux er en ny David N'Gog,er tvilsom til det kjøpet om ryktene er sanne. Mener du med det en ung fransk spiss som vi utvikler videre og selger for 3-5x det vi kjøpte han for, slik det ligger an med N`Gog? Første halvdel av årets sesong var David N`Gog vår toppscorer med 8 mål. Synes ikke han er så værst å ha som 3.valg på topp. Problemet de to siste årene er vel at han har vært 2.valget bak Torres. Hadde vært et utmerket 3.valg. Billig i lønn og gjør en ok innsats. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg har bruno cheyrou,le tallec,pongolle,Cisse,plessis,itandje blant andre friskt i minne, jeg har ikke nevnt alle engang Herre min hatt, du nevner Cisse og Pongolle i samme åndedrag? Cisse ble hentet for bøtter med pund mens Pongolle var 16 år da vi hentet han. Dessuten er vel David N`Gog (som det hele startet med) en av de beste franske spillerne vi har hatt i klubben! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Nevner de i samme åndedrag siden begge floppet ja! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Vi er visstnok meget nære å signere Connor Wickham nå Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Meireles til Salgs,liker det ikke http://www.metro.co.uk/sport/football/867252-raul-meireles-up-for-sale-as-liverpool-name-juventus-their-price , blir skuffa over king kenny om det skjer. Da burde vi heller solgt gerrard. Lenke til kommentar
Populært innlegg Smågal Skrevet 23. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. juni 2011 Da burde vi heller solgt gerrard. Utakknemmelige, respektløse faen. Ta deg en bolle. 12 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Gerrard er gammel å past his prime og ikke minst bare skadet.Han har dessuten tidligere flørtet med Chelsea. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Føler ikke for å si noe annet enn at jeg er fullstendig enig med Smågal. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Sjokkert over noen holdninger her nå. + til Smågal. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Så Shurger å Smågal dere er fornøyde med Gerrard sine prestasjoner siste sesongene og bryr dere ikke om at han er skadet omtrent til enhver tid. At Gerrard har klippekort er helt feil. Meireles er tross alt 3 år yngre. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 + til Smågal. Ingenting mer å si enn det. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Er nok ingen som er fornøyd med Gerrard de to siste sesongene, men han er fortsatt den beste spilleren vi har sammen med Reina. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Reina,Lucas,Meireles spør dere meg,og Daniel agger når han ikke er skada. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Makan til kvalmt oppgulp hadde jeg ikke forventet av en medsupporter. Selvfølgelig har ikke Gerrard vært på sitt beste de siste 2 sesongene, men har egentlig noen andre spilt så forbaska bra? Gerrard er kapteinen vår, og kanskje en av Liverpool's største legender. Det er me pga han vi vant CL05. Du snakker om å selge kapteinen vår, det mest innflytelsesrike spilleren vi har. Om du syns det er rart du blir slaktet, så burde du kanskje sette deg litt mer inn i klubben. For det du rabler ut nå er på grensen til latterlig. Gerrard er den beste spilleren vi har, og en av de beste midtbanespillerne i verden når han er i form. 4 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Riktig at Gerrard har vært skadet/under pari i det siste. Men han er kaptein, han er Liverpool tvers igjennom og han er en fantastisk fotballspiller når han er i slag. Etter å ha gjennomgått en operasjon i lysken som har plaget han mye nå vil han forhåpentligvis komme tilbake sterkere enn noensinne, og etter intervjuer han har gitt å dømme er han mer motivert enn noen gang. Kriminelt å foreslå at han skal selges fremfor Meireles (som jeg riktignok liker, og håper blir), som har vært her i fuckings 10 mnd. Skamme seg! 4 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Er dessverre ikke overbevist om at han kommer i form igjen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Du er virkelig ute på tynn is nå. Lucas, Meireles og Agger er alle bedre enn Gerrard? Og hvor gammel er Gerrard, 31? Det er ingen alder, vi får nok aldri se Gerrard på sitt aller beste igjen (som IMO var i 04/05 tiden), eller på nivået han var med Torres i 08/09, men at han fortsatt har flere år igjen med absolutt topp klasse er det ingen tvil i. Han startet forresten 32 kamper i ligaen forrige sesong, og 30 før den igjen. Så at han "til enhver tid" er skadet blir svakt å si. Tror det var bra Gerrard tok opperasjonen mot sesongslutten nå for å rekke å komme tilbake og i form til pre-season. Han har i hvert fall vært veldig positiv til det selv og til å komme tilbake 100% til neste sesong igjen. Har en følelse på at vi får se en Gerrard med mer spilleglede og giv igjen neste sesong. Dessuten er det ingen tvil i at han er, sammen med Reina, vår beste spiller. 2 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Kan ikke se på hvordan ting var for 3 sesonger siden,vi må se på hvordan ting var sist sesong/nå. "Enhver tid" var litt overdrevet men du skjønner hva jeg mener. Jeg håper du har rett Smågal. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Gerrard er spilleren som har bært laget på skuldrene sine egenhåndig i en årrekke, vunnet trofeer for klubben på egenhånd, inspirert, motivert og holdt klubben "oppe" blant de beste i England. Og det blir ikke mindre imponerende når vi ser hva slags spillere han har hatt rundt seg på denne tiden. Det er hevet over enhver tvil at Gerrard har lidd over å ha spilt med neste kun elendige spillere. Dette vil selvsagt gå utover han også etterhvert, det er vanskelig å være den så og si eneste verdensklassespilleren på et lag som forventes å kjempe i toppen i PL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå