Hyperio Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Det er i så fall en bra fake. Carroll trives bak ølkrana ja... Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Nye rykter om at Liverpool er ute etter å signere Adam Johnson Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hadde vært flott, men har særdeles liten tro på at City er villige til å slippe ham, og spesielt lite lysten til en rival. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Er vel kanskje en av de vingene jeg har mest lyst på, men kan heller ikke se for meg at det er spesielt realistisk. Men veit jo aldri med City da, virker som de røyker en del sterke saker der noen ganger. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 I form er Benayoun også en god spiller. Bedre teknisk enn J. Cole. Ølbriller? Eller Chelseabriller? Benayoun er kanskje en bedre spiller en Joe Cole, men bedre teknisk er han IKKE. Til Kenny: Få ut fingern og kjøp noen snart, vil ikke stå i slutten av juli med behov for venstreback, midtstopper og ving. Tipper dog at mye står på de 5-7 spillerne som helst skal ut av klubben også. Så fort noen brikker løsner der så kan det begynne å gå unna. Tipper vi henter inn ytterligere 4-5 spillere som er beregnet på vår 22 manns tropp. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Vil ikke stresse enda med tanke på overganger. Husk at det internasjonale overgangvinduet først åpner 1. juli(?). Tror også vi får gjennom de fleste overgangene ganske tidlig da FSG har kapital og dermed ikke trenger å selge før de kjøper. Selv om de nok selvfølgelig vil få ned lønnsutgiftene. Endret 21. juni 2011 av Kun10kr Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 frykter at Nolan Roux er en ny David N'Gog,er tvilsom til det kjøpet om ryktene er sanne. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Vi kan ærlig talt ikke frykte at spiller med x(nasjonalitet) er en ny x(spiller som ikke har slått til 100% av samme nasjonalitet) hver gang. Han er året eldre enn N'Gog, som skulle tilsi at han er kommet lengre i utviklingen enn det Goggen hadde da han kom, og ut fra hva jeg kan se, så har han også en litt annerledes fysikk. Når det er sagt så er det en spiller jeg aldri har sett i asksjon, så jeg kan ikke uttale meg noe utover det jeg ser på Youtube, der det også er begrenset med materiale. Det eneste jeg kan si er at det ser ut som en spiss som er god foran boksen, og at han har et bra scoringssnitt for Brest (riktignok i Ligue 2). Man kan naturlig nok være skeptisk, men synes det blir urettferdig på flere måter om man er det pga. N'Gog. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Jeg har bruno cheyrou,le tallec,pongolle,Cisse,plessis,itandje blant andre friskt i minne, jeg har ikke nevnt alle engang Endret 22. juni 2011 av ogger Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Ser vi igjen er linket til Dimitri Payet siden Sylvain Marveaux glapp,flere franskmenn. Endret 22. juni 2011 av ogger Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Angående Sylvain Marveaux: Peter Brukner sier i et radiointervju på den australske kanalen SEN at Sylvain Marveaux besto legesjekken, men valgte Newcastle da Liverpool ikke ville matche deres lønnsforslag. Spillere som kommer på Bosman er generelt dyre i drift, noe klubben har fått erfare bare det siste året med Joe Cole og Milan Jovanovic, som har vært vanskelige å bli kvitt etter mislykkede sesonger på grunn av et høyt lønnsnivå. Det har ikke kommet noen rapporter om hva Sylvain Marveaux var tilbudt i Liverpool kontra Newcastle. Overraskende at Newcastle vil gi fyren mer i lønn, da vi kutter som juling i alt som heter lønninger og greier. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 fornuftige eiere , respekt til dem. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Såklart, men jeg undrer fremdeles, da spillere inn får lav lønn til Premier League å være, og spillere i stallen enten må kutte lønn eller gå. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Sign-on fee spiller vel inn og tenker jeg. Bosman spillere er dyre de og. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Håper vi ikke har driti oss ut, men det er vanskelig å si det enda. Håper bare han har fått en slags pay as you play-kontrakt som Demba Ba fikk, lav grunnlønn, bra bonuser. Men tvilsomt, om han ikke fikk hva han ville i Liverpool, når man tenker på at f.eks Carroll får mellom dobbelt og trippelt så mye han kunne få i Newcastle. Er det noe 'Pool har om dagen, så er det penger. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Håper vi ikke har driti oss ut, men det er vanskelig å si det enda. Håper bare han har fått en slags pay as you play-kontrakt som Demba Ba fikk, lav grunnlønn, bra bonuser. Men tvilsomt, om han ikke fikk hva han ville i Liverpool, når man tenker på at f.eks Carroll får mellom dobbelt og trippelt så mye han kunne få i Newcastle. Er det noe 'Pool har om dagen, så er det penger. Newcastle har vel også en del penger nå, som de har fått av Liverpool . Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 John O'shea linka..? Hahaha, hadde driti på meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 O'shea til pool ja. Julenissen kommer forøvrig til sankthans. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Ser ikke hva vi skal med han uansett. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg kommer oppriktig talt ikke på noen spillere jeg kunne tenke meg fra united, hvis noe slikt skulle skje. Kanskje den lille meksikaneren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå