Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meanwhile, reports that Liverpool have agreed a terms for the signing of Wigan star Charles N’Zogbia have been dismissed by both clubs.

 

Rumours surfaced yesterday that the French international winger would be on his way to Anfield, but the ECHO understands that these stories are wide of the mark.

 

Reds boss Kenny Dalglish remains in the hunt for a wide player, with Aston Villa’s Stewart Downing believed to be top of his wish-list.

 

Sier Echo i dag.

Lenke til kommentar

Joe Cole har vel egentlig alltid vært gjerrig. Han har påstått alltid at han har vært en Chelsea-supporter, og han hadde sesongkort før han fylte 7.

 

Men han krevde for mye, tross prestasjonene hans. Han er ikke lenger den spilleren som kan komme inn som innbytter og forandre kampbildet til noe positivt lengre.

 

Jeg mener at ''byttehandelen'' (vet det ikke var det, men kaller det det) mellom J. Cole og Y. Benayoun var en seier for Chelsea. Benayoun er bare få år eldre, men er en spiller med arbeidskapsitet, PL og CL-erfaring, godtar å sitte på benken, godtar mindre lønn en Cole, og er bedre teknisk og mer uforutsigbar enn J. Cole.

 

Jeg ønsker Joe Cole all lykke til uansett om han blir i Liverpool, eller om han drar til en annen klubb. Jeg synes han bør respekteres, uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Benayoun er ikke bedre teknisk enn J. Cole.

 

Jeg tror det beste for Liverpool og J. Cole selv vil være bytte av klubb. Han er en stor utgiftspost for Liverpool, og har en sørgelig skadehistorikk, dessuten er det lite sannsynlig at han får spille fast for dere. I en annen klubb vil han muligens få nye muligheter til å vise litt av det han har å tilby, for i form er J. Cole en flott spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...