nO0_o Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 At man frykter Mata ikke vil takle Premier League tyder jo på at man ikke vil hente fra utlandet fordi det blir risikokjøp? Føler absolutt ikke Mata blir noe sånt. Skal man heller satse på Downing, N'Zogbia og Matt Jarvis? Næææææh. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Siden vi kommer til å handle tre mer eller mindre bra midtbanespillere (som jeg som tidligere nevnt nesten ikke ville prioritert) så regner jeg med 5-6 vinger. Satt på spissen da. Eller, det blir kanskje slik at vi ikke må "leve med" Downing f.eks. som forresten ikke er så ille som noen mener. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 £15m for Downing er for mye for min smak. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Lavere pris på en like engelsk og ennå mer etablert spiller enn Henderson. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 David Silva taklet det fint, Juan Mata er bedre trent. Hehe, sitter du på inside-info vi andre ikke har tilgang til? At man frykter Mata ikke vil takle Premier League tyder jo på at man ikke vil hente fra utlandet fordi det blir risikokjøp? Føler absolutt ikke Mata blir noe sånt. Skal man heller satse på Downing, N'Zogbia og Matt Jarvis? Næææææh. Det har blitt uttalt at de vil prioritere spillere som har erfaring fra PL, men det vil ikke si at klubben ikke vil se på alternativer fra andre ligaer vettu. Hvor mye har du egentlig sett av Mata? Med all respekt å melde( ) så tror jeg ikke du har følgt mye med på hverken Mata eller La Liga. Er egentlig litt småkeen på å få Downing til klubben jeg. En som vi vet vil prestere på en OK/bra nivå og legger både gode innlegg og dødballer. Veldig fin squadspiller IMO. 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Foten til Downing + huet til Carroll skal man ikke kimse av. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) @Pault86 Wickham, Downing and Adam all plan to be completed by LFC next week. Vel, jeg er ikke negativ. Vi kan altså ha inne fire spennende britiske spillere før Juni måned er omme. Er i likhet med Smågal positiv til Downing. Får i alle fall to knallgode venstrebein inn da. Etter det jeg har hørt så er Wickham også jævlig spennende spiller. Faktisk helt dønn ærlig med hele innlegget til Smågal når jeg leser hele, så + der. Endret 19. juni 2011 av Jefe Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 David Silva taklet det fint, Juan Mata er bedre trent. Hehe, sitter du på inside-info vi andre ikke har tilgang til? Lurer jeg også på. David Silva veier ifølge de fleste kilder 67 kg fordelt på 172 cm. Mata veier 63 kg fordelt på 170 cm. Mata er uansett en god spiller som scorer rundt ti mål i løpet sesongen, og jeg tror han hadde slått til for dere. Synes dog det var morsomt at Linda "næhet" Nzogbia. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 4 kilo på 2 cm? I følge min regel om at snittvekten på voksne menn er 2kg pr cm, stemmer jo det aldeles utmerket! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 DC har satt inn et nytt støt på Sakho igjen i dag. Liker'e. Ellers ser jeg Downing, Adam og Wickham som ferdige egentlig. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Jepp, ender nok med Downing, Adam, Wickham, Sakho/Cahill og muligens Mata inn i sommer. I tillegg til Henderson så klart. Kan vel i grunn ikke klage på det, men spent på hvem som forsvinner ut gitt, ikke lenge igjen til 1.juli nå, da blir det nok enda verre på ryktefronten, i tillegg til at flere av de potensielle signeringene er i U21-EM, så litt stille der også. SPennende! Edit: Ser ut til at vi skal slite med å bli kvitt Konchesky og Poulsen også. Martin Jol har stoppet overgangen for førstnevnte tilbake til Fulham. Edit2: Things dont look good for the Blues... no money for Transfers they cant even afford N'zogbia... gonna have to sell now and talk is were still after Baines EFC may not have a choice but to sell to us. Hadde vært nice. Endret 19. juni 2011 av ErlendRU Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 En twitter-konto mener å vite at N'Zogbia er på det nærmeste klar (subject to medical). Hm. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hvilken twitter-konto? Jeg kan tross alt også skrive det. Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 TripleSSports Triple S Sports A fee has been agreed with Wigan, personal terms have been agreed with the player’s representatives & the player will undergo a medical......and sign a contract when he returns from holiday. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 #LFC will sign DJ Dan as Anfield's new speaker/disc jockey.. personal terms agreed, will sign when he returns from business in Hemsedal. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 4 kilo på 2 cm? I følge min regel om at snittvekten på voksne menn er 2kg pr cm, stemmer jo det aldeles utmerket! Jeg er 370 kg i følge din regel. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Haha, Pault86 på Twitter: Hi @Charlie26Adam massive LFC fan. Can I have a retweet please. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå