Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Amerikanerne kommer til å spytte noen seddler for kjøp i januar, noe annet ville vært destruktivt på deres vegne. Maxi er villig til å gå ned i lønn for å komme til Liverpool da. http://www.imscouting.com/global-news-arti...Liverpool/4689/ Edit: Ryktes at Stoke også vil hente RvN! Endret 4. januar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Om Stoke henter RvN og vi ikke gjør noenting begynner jeg å le. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 ''Andrea Dossena has agreed a return to Italy with Serie A side Napoli, according to reports in Italy this evening'' 4,4Millioner Euro. http://www.thisisanfield.com/2010/01/05/do...4m-napoli-move/ So long,Dossena. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Førstevalg ser ut til å være denne Rodriguez - Noen som har sett han (mye) i action? Etter hva jeg forstår er det en treg, men anvendelig spiller som kan bekle flere roller på midten. Altså et typisk Rafa kjøp. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Maxi er vell kjent som en klok og teknisk spiller. Er også ganske målfarlig. Dog mangler han mye på fart, for å være kantspiller, noe som også har gjort at han er blitt brukt veldig mye i den hengende spiss rollen i athletico. Ellers har han hatt en begredelig sesong i athletico i år, stort sett har vell hele laget det, og etter han ble dumpet som kaptein, fordi han ikke ville signere ny kontrakt, skal det vistnok ha vært en del sure minèr ute og gått, og derfor har han nå mistet plassen sin på laget. Dog tror jeg et klubb-bytte kan gjøre store ting for Maxi, om han passer inn i PL er vanskelig å si, men en god spiller er han for all del. Kommer nok aldri til å glemme et av målene han scorte i VM06 i tyskland. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det meldes at prisen ligger på £1.5 og nærmer seg en overgang. Visste ikke det ville bli så billig, 3 ganger så billig som Dossena. God deal - tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Angående Dossena: He's out'ahere! http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5833561,00.html Solgt for 5mill euro til Napoli. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 5 millioner euro? Lett-tjente penger for Liverpool. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) 2,5mill per mål det. Edit: Kan koste på oss et gjensyn av disse to målene Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 5. januar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg blir glad hvis vi kan få Rodriguez permanent for £1,5M, det jeg har sett av han har stort sett vært veldig bra, og han er en spiller jeg har sansen for. Samtidig er prisen lav, og det bør ikke være noe problem å få solgt han tilbake til Argentina hvis han ikke skulle innfri. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 For så billig er jeg happy med Maxi. Da har han heller ikke noe press på seg i forhold til pris, så om han ikke skulle løfte seg har vi "råd" til det på en måte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Tror ikke Rafa har ''råd'' til mange flere ''feilkjøp'' akkurat. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nei tror ikke det er der Rafa har mest å gå på. Men uansett, så for så lite penger burde det gå greit. Verre å forsvare Aquilani om han skulle floppe for eksempel. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Liker Maxi. Jeg liker dårlig at han ser ut til å gå til dere. Frode Olsen garanterte meg nesten at han skulle til Boca, og jeg så frem til det. Fremragende tekniker med godt blikk, om han tar Premier League-nivået gjenstår å se. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Maxi for £1,5M er et kupp, tror jeg. Rush sier at vi skal hente en spiss også på .tv sine sider. Spennende tid i møte. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/a...ne-3090171.html Har vel ikke så mye å si da? siden vi ikke får se de pengene gå til nye spillere anyways :@ Kan jo legge til dagens rykter fra altomfotball.no Marouane Chamakh rapporteres å være på vei til Liverpool. Partene nærmer seg enighet om en avtale som bringer angriperen til Anfield gratis som Bosman-spiller til sommeren. Benitez må samtidig selge for å sikre seg nye spillere, og nå tyder mye på at Albert Riera kan ende opp i greske Olympiakos. Den greske klubben skal ha kommet med et bud på rundt 45 millioner kroner for Riera, som Benitez har gjort tilgjengelig for salg. Angriperen Andriy Voronin rapporteres å være på vei til Dinamo Moskva i en avtale verdt rundt 15 millioner kroner. Endret 6. januar 2010 av freadrik Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Neei, ikke Riera bort. Trenger jo ikke gjøre bredden i stallen mindre ved å selge spillere vi bruker. edit: Samtidig som Babel ser ut til å finne veien bort fra Meyserside. Tenkt å bruke Aurelio som backup på vingen da? Endret 6. januar 2010 av Pirja Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Håper virkelig Riera, helst også Babel blir. Hvis vi ikke får annledning til å bruke penger vi får inn fra salg ser jeg ingen grunn til å gjøre stallen tynnere enn den allerede er. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Babel kan gå vis vi får inn Rodruigez siden han syter så mye. Men hvorfor i huleste legge ut Riera til salgs? Han fyller jo plassen som ving nesten perfekt. Forstår ikke hvorfor han har fått så lite spilletid. Vis både Riera og Babel forsvinner(slik det ser ut til nå) MÅ vi få inn Rodruigez, og da har vi Aurelio som backup..........Og det holder ikke til å kjempe om 18. plass en gang. edit: Kanskje en isralitt også, men han vil jeg ikke se på venstrekanten. Endret 6. januar 2010 av Pirja Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Tror den sytingen Babel har stått for i media er ganske overdrivet når det er sagt. Uansett er tror jeg ikke Rodriguez gjør seg særlig godt på venstre kant, uten at jeg skal si det 100% sikkert, det jeg har sett har han spilt ute til høyre eller bak spissene. Så i mine øyne bør vi gi Babel hvertfall frem til sommeren til å vise hva han er god for, pengene går jo tydligvis til gjeld uansett så. Riera bør være helt uaktuelt å selge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå