ErlendRU Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Now it appears as though Ferguson will go head-to-head with Liverpool manager Kenny Dalglish for the Scot's signature. Jeg er helt sjokkert. Gjelder Adam altså. Endret 16. juni 2011 av ErlendRU Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Ahh, vel, jeg vil ikke ha Adam uansett. Endret 16. juni 2011 av -Linda. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Erlend: Det er bare for å presse prisen opp. Genialt! 1 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Liverpool har senket prisen på Aquilani til €10mill,tror det er sikkert at han forsvinner dessverre,heller Aquilani en Adam om han holder seg skadefri.United er jo ute etter Adam bare for å ødelegge,var det samme med Phil Jones,Liverpool viste interesse lenge før.Tar heller Cahill anytime uansett,eller Shawcross for den saksskyld. Er heller tvilsomt til Scott Dann. Endret 16. juni 2011 av ogger Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 "Bare for å ødelegge" :!: Noe av det dummeste eg har lest på lange tider. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Dummeste er at du biter på agnet. 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Nei altså, eneste grunnen til at vi kjøpte Jones var for at dere ikke skulle få ham. Ikke at han er god eller noe ... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Ironien i det ogger skriver er jo at SAF vel har sett på Jones i lange tider, og hadde tenkt å vente med kjøpet, men ble tvunget nå siden Liverpool var interessert. Så det er liksom ikke så mye korrekt i det innlegget. Eller "agnet" som Redneck kaller det. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Det er vel det som gjør det til et agn? Trolleagn? Yamas? Kloffsk? Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 SAF skal nå ha sniffet på Henderson en god stund, så hvis vi tar av oss liverpoolbrillene så går dette begge veier. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Men han syntest Henderson luktet litt vondt Man kjøper da spillere man er interessert i, og man kjøper ikke en spiller kun fordi et annet lag vil ha spilleren. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Men er det noen som har sagt det, andre enn et troll? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Bor vel flere folk i Roma som heter Doni. Men greit, jeg feilet litt der. Kanskje ikke. JamieDalton82 Jamie DaltonRoma director Walter Sabatini confirms that Doni is in talks with Liverpool still. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hva synes folket rundt ryktene som angår Cassano og Gago? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Gago er litt sånn der... meh. Gi meg heller Xabi hvis vi skal signere en av Real Madrids midtbanespillere Men seriøst, ville nok ikke vært en dårlig signering. Cassano kan jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Cristian Zapata har visstnok uttalt at han er "nærme" en overgang til Liverpool. Udineses 24 år gamle midtstopper fra Colombia. Tanker rundt dette? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 God på FM. Har aldri sett en kamp med ham. En avtale som kommer litt ut av det blå, om det så må skje. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Cristian Zapata har visstnok uttalt at han er "nærme" en overgang til Liverpool. Udineses 24 år gamle midtstopper fra Colombia. Tanker rundt dette? Har sett litt på Zapata, jeg tror han kan passe godt inn i laget, men frykter prisen kan bli litt høy. Han har en god skuddfot - og står ofte på rett plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå