Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Meireles er ikke den førsten jeg vil se forsvinne. Synes vi godt kan beholde han i grunn. Men Liverpool ''tåler'' å selge han.

Håper OM han drar så drar han i byttehandel med en god spiller, ikke bare som cash igjen etter avtalen.

Lenke til kommentar

Håper heller ikke Meireles forsvinner, men om han gjør det skal grunnen være skadehistorikken hans, og at han er 28 år. Selv ser jeg helst at Aquilani og Poulsen stikker. Har vært fan av Adam veldig lenge, men blitt noe mer tvilende til han i LFC de siste månedene. Det er egentlig spisskvalitetene hans som taler i fordel for en utfordrer til topp 4. Venstrefoten er tidvis syk i hodet, men blir også en del feilpasninger (spesielt siste del av sesongen, kan jo skyldes at han var sliten) og gule kort. De kortene der bekymrer jeg meg ikke så veldig over, da det var i Blackpool hvor de ofte ble tatt på kontra, og en måtte ofre seg for laget. De mange pasningsbommertene tipper jeg også kom som følge av et Blackpool i kollektiv nedgang. Må huske på at han rævpulte midtbanen vår på Anfield i fjor høst, og har vært motoren i et PL lag igjennom store deler av en sesong. Velger egentlig å stole på Kenny og co her. Tror Charlie Adam blir en fin tilvekst for £8-9M.

Bekymrer meg mer over ryktene rundt Clichy. Tar mye heller Enrique, og jeg håper det blir tilfellet. Downing er en god spiller, men usikker på om han er riktig mann, eller om Juan Mata eller lignende er en smartere løsning. Om vi får disse her inn, og kanskje et par andre (Wickham; JA TAKK), så har vi rimelig godt med pasningsføtter i stallen. Liker også at vi ser på spillere som har prestert i PL. Jævlig kjipt å brenne av sedler på utlendinger som ikke innfrir slik Rafa gjorde en del ganger.

Lenke til kommentar

haha , Cole topper listen dems

Joe Cole Liverpool, midfielder

Age 29

Has had a disastrous time at Anfield since joining on a free transfer in 2010. A red card on his debut set the tone for a season in which he has hurtled backwards. On his rare appearances he resembled an over-exuberant teenager out of his depth, despite the fact that he is 30 this year

Poulsen er visst også på listen , tar plass nr 5 vår danske venn

edit ; Paul Konchesky på plass nr 12.

Skremmende mange på vårt lag der, fullt fortjent tho.

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

Ryktes at Adam er på Melwood nå. Blir vel klar ila et par dager tenker jeg.

Edit: Analyse av venstrebacker. Baines er jo helt spinnvill offensivt. Hadde vært knall om vi hadde sikra oss han. Og til Clichys forsvar (som jeg selv har kritisert i det siste) er han en av de bedre defensivt, ut fra statistikken riktignok. Hadde også imponerende 89,4 touch i snitt per kamp. Borti ballen nesten en gang i minuttet da med andre ord.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Ryktes at Adam er på Melwood nå. Blir vel klar ila et par dager tenker jeg.

Edit: Analyse av venstrebacker. Baines er jo helt spinnvill offensivt. Hadde vært knall om vi hadde sikra oss han. Og til Clichys forsvar (som jeg selv har kritisert i det siste) er han en av de bedre defensivt, ut fra statistikken riktignok. Hadde også imponerende 89,4 touch i snitt per kamp. Borti ballen nesten en gang i minuttet da med andre ord.

Veldig, veldig bra analyse. Men husk nå også at Clichy spiller på Arsenal, så tallene reflekteres av det. Jeg drømmer uansett om et udyr av en spinnvill venstreback/ving sak som fosser fram og som gjerne har et sinnsykt venstrebein som lar seg utnytte også i frispark.

Adam Johnson er ønsket av meg og, så gode nyheter.

Lenke til kommentar

Det har, i vært fall i norske media, vært spekulert i en eventuell Riise-retur til Anfield, men det er lite sannsynlig. Og ønskelig egentlig. Han har vært på nedtur ei stund, så han i noen horrible kamper for Roma denne sesongen og ikke minst landskampene. Det ville vært idiotisk å hente han og da ville han ikke blitt noe mer enn en benkevarmer. Da er det bedre med Robinson og Insua f. eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...