Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Det ryktes at vi har eller skal by £22M for Phil Jones, finnes det ingen grenser for pengebruken?

Mener det finnes billigere alternativer der ute som kan gjøre en vel så god jobb.

Er også skuffet over at vi ikke lenger linkes til Gary Cahill fra Bolton, en spiller jeg føler er bedre en både Jones og Dann. Men dog ikke like mye potensiale som førstnevnte.

Dessuten skulle jeg gjerne sett en gammel spiller retunere til klubben, alderen hans strider dog mot vår nye policy:

fra ryktebørs:

Fullt like dyrt verdsettes ikke Craig Bellamy. Waliseren ble i sin tid hentet til Manchester City for 15 millioner pund, men med to år igjen av kontrakten med City er verdien nå sunket til 4 millioner pund.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ryktes at vi har eller skal by £22M for Phil Jones, finnes det ingen grenser for pengebruken?

Mener det finnes billigere alternativer der ute som kan gjøre en vel så god jobb.

Er også skuffet over at vi ikke lenger linkes til Gary Cahill fra Bolton, en spiller jeg føler er bedre en både Jones og Dann. Men dog ikke like mye potensiale som førstnevnte.

Dessuten skulle jeg gjerne sett en gammel spiller retunere til klubben, alderen hans strider dog mot vår nye policy:

fra ryktebørs:

Fullt like dyrt verdsettes ikke Craig Bellamy. Waliseren ble i sin tid hentet til Manchester City for 15 millioner pund, men med to år igjen av kontrakten med City er verdien nå sunket til 4 millioner pund.

Du skjønner ikke at dette er for å presse prisen opp for United eller? Han er jo så godt som klar for de uansett, så om vi klarer å presse opp prisen enda mer er jo det bare bra. Genistrek. Nå viser det seg jo at United visstnok ikke har spilt helt rent i denne saken heller, så Blackburn står nå på sitt og krever £25M.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
TonyEvansTimes thinks there will be another 3-4 signings for Liverpool and expects them to be done fairly quick. Also he thinks that Phil Jones is going to Manchester Utd but after #LFC bid the fee will after go higher if Utd want him. He is not convinced Young is the right signing for United and says he'd be better off with a move to Liverpool

3-4 spillere til, kjapt overslag så blir det vel: en ving, vb, stopper og sannsynligvis spiss. Vi er linket til ekstremt mange om dagen, så i såfall er det mange uten noe hold i.

Blir nok hentet en keeper også.

Kommer an på om Insua og Aquaman blir eller drar også hvilken posisjon vi velger.

Insua-Robinson-Aurelio-(Til nød Johnson) syns jeg er grei dekning.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Etter at Phil Jones er på vei til Old Trafford skal Liverpool ha vendt sin fokusering på en ny midtstopper mot Gary Cahill hos Bolton.

Sunday Mirror

E:merge.

Lenke til kommentar

Hva er det nå de har gjort da?

Blir jo meldt overalt at United har vært i snakk med spiller OG hatt medical før Blackburn i det hele tatt har godtatt budet. Og klausulen på £16M var bare for å i det hele tatt snakke med Jones, ganske genialt da man luker ut useriøse kandidater.

Uansett om dette med United er bull eller ikke, så er det rimelig genialt av Liverpool å presse opp prisen. Men nå for tida må man jo ta alt som blir sagt med en klype salt helt til spilleren står sammen med treneren på stadion med drakta i hånda.

Edit: Igjen foreslår jeg at vi holder alt transfersnakket i ÉN av trådene. Blir ganske uoversiktlig nå for tida.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Liverpool tjener jo på at United evt får £8-9M mindre å forsterke stallen med.

Nå sies det jo at Blackburn krever rundt £25M uansett da, så det at vi ryktes å by £22M trenger jo ikke ha så mye å si. Overpris er det uansett hvem som kjøper han.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si at £22m er overpris for Jones. Han var en av årsakene til at Blackburn holdt seg i PL denne sesongen. Jeg vil si han er det største stoppertalentet siden Terry, og han kommer til å bli like god, om ikke bedre også. Det som også er veldig greit med Jones er at han kan brukes på midtbanen også, og han er faktisk veldig god der også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tøv.

For det første er liverpool kun i samtlaer med Doni, for det andre så er ikke det internasjonale markedet åpent enda(1.juli). Eneste som er i boks er Henderson så langt.

Lenke til kommentar

Mye som tyder på at Adam blir klar i løpet av noen dager nå, vet ikke helt hvordan jeg stiller meg til det egentlig. Han har absolutt spisskvaliter av høy klasse, men kan ikke si jeg helt ser behovet , så er litt lunkten sånn sett. Tyder vel hvertfall på at Aqui er gone, og muligens et hint om at Henderson kanskje er tiltenkt en rolle til høyre. Får vi han for en ok sum, så setter jeg fortsatt min lit til Kenny og Comolli, og det er hvertfall liten tvil om at nivået og dekningen sentralt på midten er mer enn godt nok etter en evt. overgang for skotten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det blir noe helt annet du. Regner med han blir Liverpoolspiller jeg også.

Ikke så veldig sugen på Adam egentlig. Joda, han har kvaliteter vi trenger(nå så jævlig også det), men han har en lei tendes til å dra på seg kort av begge farger, og gi skumle tilbakespill\pisse bort ballen til motstanderne i farlige situasjoner.

Aquaman har jeg egentlig gitt opp, desverre.

Kyriakos er vist ønsket av Panataniakios og N'Gog er ønsket av Sunderland. Da mangler bare Milan-fjotten, Degen(!!) og Poulsen.

(selv om Poulsen vil bli i lIverpool, skal han vekk)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...