Maynard James Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Han har vel sagt at han vil bli med Lille ut i champions league? Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Han har vel sagt at han vil bli med Lille ut i champions league? kunne tenkt meg han, mata eller n'zogbia Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Det virker dessverre som at Coentrao går til Real Madrid. Men de har jo Marcelo der så jeg forstår ikke helt behovet. Kanskje vi kan snappe han opp da? Elsker fyren og han minner meg om Roberto Carlos. Men vi kjøper vel en ung og overpriset engelsk gutt. Som ikke overgår Robinson. Skal ikke være pessimist, men det er litt skuffende det som skjer. Det første vi skaffer oss er sentral midtbane, der jeg mener behovet er minst. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Henderson er vel primært en høyreving som kan bekle andre posisjoner i midtbanen også. Coentrao drømmer jeg om. Vi havner nok på Enrique, som forsåvidt er helt greit for min del. Mye bedre enn å få Riise tilbake i alle fall. Phil Jones will seal 5 year deal with Man Utd in next hour. Siste jeg leste om Jones. Fucking shame. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 Sies nå at ingenting er sikkert ang. Jones sin fremtid, og at vi fortsatt er på banen. De sitatene som har vært fremme ang. hvorfor han valgte United fremfor oss er også sannsynligvis bare bull, ingen kilder på de hvertfall. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Etter diverse saker på united.no (ja, PCen min er forsøplet fra før) så virker det som om han er done deal for lengst. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 mata hadde vore chill å ha Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 Etter diverse saker på united.no (ja, PCen min er forsøplet fra før) så virker det som om han er done deal for lengst. Hadde det vært done deal hadde det blitt bekreftet offisielt fra klubbene, ingen tvil om at det har oppstått komplikasjoner, sannsynligvis i forbindelse med klausulen som det sies og skrives mye forskjellig om. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2002598/Manchester-Uniteds-Phil-Jones-bid-tatters-Blackburn-wont-bullied-Liverpool-launch-22m-swoop.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Daily Fail? Really? Really? REALLY?! Regner med at den gutten gone for good. Eneste som kan være greia er at Blackburn vil ha mer penger for'n, noe United sikkert betaler. Forkuser heller på Dann eller Cahill. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Etter diverse saker på united.no (ja, PCen min er forsøplet fra før) så virker det som om han er done deal for lengst. Hadde det vært done deal hadde det blitt bekreftet offisielt fra klubbene, ingen tvil om at det har oppstått komplikasjoner, sannsynligvis i forbindelse med klausulen som det sies og skrives mye forskjellig om. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2002598/Manchester-Uniteds-Phil-Jones-bid-tatters-Blackburn-wont-bullied-Liverpool-launch-22m-swoop.html Jeg skrev virker. Det er jo ikke avgjort. Men tror nok han selv vil til djevlene. Glem han sier nå jeg. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 Er flere enn Daily Mail som melder dette, men det var den eneste jeg fant av det som blir publisert i morgen. Tror fortsatt det er stor sjanse for at han går til United, men samtidig tyder det på at ting ikke er så klappet og klart som mange trodde. Hadde lyst på Jones, men av de vi er linket til er jeg også positiv til Dann/Sakho/Cahill. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Men uansett, var det sentrale midtbanespillere og midtstoppere vi savnet mest før vinduet? Kommer til å bruke mye cash... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Ser helst at det også fokuseres på solide vinger med presise innlegg, noe Liverpool mangler. Men er ''bare'' Englandmarkedet som er åpent enda, 1.juli er alt åpent. Tror det skjer mer da. Tipper Liverpool kjøper en-to spiller til før da. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Joda, stoler på at de proffe ser behovet og. Men har tidligere sagt at jeg frykter pengebruken vår i sommer kommer til å bli flau. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hvorfor? Må jo handle, har hatt for tynn stall samtligere sesonger nå. Mange skal også ut. Om Liverpool fortsetter trenden med å overbetale for spillere, da kan det fort ende flaut. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Klart vi må handle, men vi får se. Yeah, you know the league's tough and hopefully we'll see a couple of great signings. /Carra aksent. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Håper at vi ikke går for downing Det jeg har sett av han har ikke imponert Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Ikke helt sikker på hva jeg mener om Downing. En forsterkning vil han være uansett siden venstrekanten er rimelig ræva bekledd. Men han er ikke noe spesiell eller har ekstreme ferdigheter. En god venstrefot, men that's about it egentlig. Men heller Downing enn Jovanovic, Maxi og Cole da. Så er vel egentlig rimelig åpen for å hente han, i hvert fall en som kan fore Carroll med gode baller. Endret 12. juni 2011 av Smågal Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 TonyEvansTimes thinks there will be another 3-4 signings for Liverpool and expects them to be done fairly quick. Also he thinks that Phil Jones is going to Manchester Utd but after #LFC bid the fee will after go higher if Utd want him. He is not convinced Young is the right signing for United and says he'd be better off with a move to Liverpool 3-4 spillere til, kjapt overslag så blir det vel: en ving, vb, stopper og sannsynligvis spiss. Vi er linket til ekstremt mange om dagen, så i såfall er det mange uten noe hold i. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Foten til Downing kan nok lett finne hodet til Carroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå