Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
UT: Kuyt,

Mannen har spilt mer eller mindre alle kampene til Liverpool så langt i sesongen, tviler meget sterkt på at han blir solgt, ei heller ønsker jeg at han blir det.

Må gå an å gi folk litt tillit. Kuyt har vært god for Liverpool i flere år, å kaste han ut etter en dårlig periode(der han har 5 mål may I add) er rett og slett respektløst.

Aquilani som defansivt anker? Mange som er tidlig ute med nyttårsfeiringen.

Hehe, ja. Noen har startet for tidlig med rusbrusen. :tease:

Quaresma kunne tatt Premier League med storm, faktisk tror jeg Premier League passer han mye bedre enn Serie

Hadde tatt imot han med åpne armer jeg i hverfall.

Lenke til kommentar

Maxi Rodriguez er vel ikke den dummeste man kan skaffe. :hmm: Men han er 29 år, og spiller visst ikke fast på Atletico lenger, så veiti ikke helt. Han var vel knall for ikke altfor mange sesonger siden da. Kan vel spille både høyreving og i rollen som Gerrard har.

Jeg er usikker, sett for lite av han i de siste sesongene til å kunne si noe.

Edit: Kan vel kanskje spille spiss også som en nødløsning? Kan jo dra nytte av at han er en slik potet.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Leste det bare på .no jeg. "Rodriguez skal være bekymret over at han ikke spiller fast for Atletico Madrid for øyeblikket, med Argentina klart for sommerens VM-sluttspill, og kan være interessert i en klubbskifte."

Men de er jo ikke alltid til å stole på. Kontrakten hans går ut til sommeren også, så trenger ikke nødvendigvis bruke noe særlig penger på han, da er jeg i så fall keen.

Lenke til kommentar

Maxi Rodriguez har vært horribel i Atletico i år dog.

Men, hey, det har jo forsåvidt hele laget. Mulig han bare er lei, og trenger nye utfordringer. Det jeg har sett av han tidligere er iallefall bra. Dog mangler han mye på farten. Og jeg er ikke sikker på om han er det vi virkelig trenger på høyrekanten.

Det er dog vanskelig å si. Av det jeg har sett, har en en god teknikk, er målfarlig, har en del assist, og er en klok spiller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ikke øverst på min ønskeliste heller.

Samt Rafa vil beholde Babel og nekter plent inntrese for RvN.

Rafe trenger en kanin å trekke opp fra hatten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...