Smågal Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Aquilani som defansivt anker? Mange som er tidlig ute med nyttårsfeiringen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 UT: Kuyt, Mannen har spilt mer eller mindre alle kampene til Liverpool så langt i sesongen, tviler meget sterkt på at han blir solgt, ei heller ønsker jeg at han blir det. Må gå an å gi folk litt tillit. Kuyt har vært god for Liverpool i flere år, å kaste han ut etter en dårlig periode(der han har 5 mål may I add) er rett og slett respektløst. Aquilani som defansivt anker? Mange som er tidlig ute med nyttårsfeiringen. Hehe, ja. Noen har startet for tidlig med rusbrusen. Quaresma kunne tatt Premier League med storm, faktisk tror jeg Premier League passer han mye bedre enn Serie Hadde tatt imot han med åpne armer jeg i hverfall. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2790660.ece The Sun er på'n igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Haha, lo faen meg av den ene setningen på db. :!: The Sun nevner merkelig nok ingenting om at City også ønsker Lucas Leiva. Holdt pila over "merkelig nok" og der stod det merkelig nok ironi. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 INN: Quaresma og Pavlyochenko/Toni Han er nok dessverre klar for Roma på lån Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Maxi Rodriquez linkes til oss på lån ut året. Hva tror dere om dét? Jeg personlig kjenner ikke spilleren noe serlig. Link. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Maxi Rodriguez er vel ikke den dummeste man kan skaffe. Men han er 29 år, og spiller visst ikke fast på Atletico lenger, så veiti ikke helt. Han var vel knall for ikke altfor mange sesonger siden da. Kan vel spille både høyreving og i rollen som Gerrard har. Jeg er usikker, sett for lite av han i de siste sesongene til å kunne si noe. Edit: Kan vel kanskje spille spiss også som en nødløsning? Kan jo dra nytte av at han er en slik potet. Endret 1. januar 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Spiller ikke fast? Han har vært involvert i nærmest alle kamper Atletico Madrid har spilt i år. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Leste det bare på .no jeg. "Rodriguez skal være bekymret over at han ikke spiller fast for Atletico Madrid for øyeblikket, med Argentina klart for sommerens VM-sluttspill, og kan være interessert i en klubbskifte." Men de er jo ikke alltid til å stole på. Kontrakten hans går ut til sommeren også, så trenger ikke nødvendigvis bruke noe særlig penger på han, da er jeg i så fall keen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Maxi Rodriguez og Vasil Torosidis til Anfield? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Hadde ikke vært meg imot, det jeg har sett av Rodriguez har vært bra. Torosidis har jeg sett lite av. Håper dog at Babel blir i klubben. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Tror vi etterhvert får tak i både Rodriguez og Torosidis. Hadde også vært bra om vi fikk tak i Arda Turan også, men det blir vel å spørre om for mye. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Maxi Rodriguez har vært horribel i Atletico i år dog. Men, hey, det har jo forsåvidt hele laget. Mulig han bare er lei, og trenger nye utfordringer. Det jeg har sett av han tidligere er iallefall bra. Dog mangler han mye på farten. Og jeg er ikke sikker på om han er det vi virkelig trenger på høyrekanten. Det er dog vanskelig å si. Av det jeg har sett, har en en god teknikk, er målfarlig, har en del assist, og er en klok spiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ikke øverst på min ønskeliste heller. Samt Rafa vil beholde Babel og nekter plent inntrese for RvN. Rafe trenger en kanin å trekke opp fra hatten. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Maxi ender tydeligvis ikke opp i Liverpool Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Dagens rykte for meg. http://goal.com/en/news/9/england/2010/01/...la-striker-john (Rafa ønsker å kjøpe Carew, ut i fra linken) Endret 3. januar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Føler at Carew er verdt mer.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 So? Får Rafa Carew billigst mulig er det en bra ting. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 £3M for Carew ville vært et kupp av dimensjoner! Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Dyrere som i at vi ikke har råd til han.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå