Hyperio Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 De siste kampene nå har vi sett at vi har god dekning på backene. Det stemmer da strengt tatt ikke. Kanskje på høyre, men på ingen måte på venstre. Kjeksen Aurelio og Robinson som er for uerfaren er for lite å satse på. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Så klart, men så har man som regel en Johnson/Agger/Wilson også da. Skal man kjøpe en back synes jeg man burde finne en til ala Johnson/Arbeloa som kan spille på begge sider. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Nja, er ikke helt enig. Vi trenger en ny Riise. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Bare bedre. Og som ikke har overdreven tro på egne skuddferdigheter. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Ser hvert fall positivt ut for sommeren, med eiere som ser ut til å være villige til å investere og bruke penger, og Kenny som ikke er redd for å si at vi må kjøpe spillere. The Guardian skriver at vi ser spesielt på følgende spillere: - Gary Cahill (Bolton) - Charlie Adam (Blackpool) - Ashley Young (Aston Villa) - Jose Enrique (Newcastle) - Yann M'Vila (Rennes) Barrett i The Times skriver at vi spesielt følger: - Ashley Young (Aston Villa) - Stewart Downing (Aston Villa) - Charlie Adam (Blackpool) - Gary Cahill (Bolton) - Matt Jarvis (Wolverhampton) - Mamadou Sakho (Paris Saint-Germain) Endret 22. april 2011 av Hewitt Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Veldig med på alle unntatt Jarvis. Han har vært smått middelmådig det jeg har sett av han hittil i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Dagens rykter: Liverpool går etter Udinese vingback Pablo Armero og Boltons Chung-Yong Lee Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Leser at agentene til Cahill og Adam begge har vært på Anfield ila forrige uke. Spænandes! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Linky? Twitter Rumours make what you will Charlie Adam agent was at Anfield on Thursday and Gary Cahill's on Friday. .#LFC Det er hva jeg finner om saken hvertfall. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Linky? Twitter Rumours make what you will Charlie Adam agent was at Anfield on Thursday and Gary Cahill's on Friday. .#LFC Det er hva jeg finner om saken hvertfall. Var det jeg leste og. Tror jeg, i min trøtthetsbonanza, hoppa over at det sto "Twitter Rumours" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Liverpool vil forsøke å signere Arsenals venstreback Gael Clichy. Caughtoffside.com Les på egen risiko, jeg mistet faktisk pusten når jeg først leste innholdet. Ved Allah, la dette være en syk syk spøk. Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Daily Mail mener at Marveaux er klar for Pool! http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1381893/Liverpool-set-sign-winger-Sylvain-Marveaux.html?ITO=1490&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 En spiller som har vært skada siden november og er like porselen som Agger? Nei takk imo 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Vi linkes også til Ezequiel Lavezzi i dag. Kilde: tv2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 ... som TV2 har plukka opp hos Daily Mirror, som har plukka det opp hos TMW, som visstnok har snakket med agenten hans. Fjær og fem høns osv. Leste en blogg i dag som mente at vi ikke trengte å signere noe som helst i sommer, bortsett fra en spiller som kunne spille begge vinger. Lo så jeg fnøs. Artikkelen mente at Robinson er førstevalget på venstreback pga fysikken, blant annet. Vel, han klarte seg mot Walcott og Van Persie, men hva skjer mot panserspisser som Dzeko, Drogba og lignende? Not happening. Venstreback 1. pri, deretter stopper og vinger. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Vil si en ving er viktigere enn venstreback, men vi trenger begge deler. En stopper hadde også vært nice. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Daily Mail mener at Marveaux er klar for Pool! http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1381893/Liverpool-set-sign-winger-Sylvain-Marveaux.html?ITO=1490&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter Hørt det før, så tror ikke på noe før det blir bekreftet fra klubbens side. Har samme standpunkt som tidligere egentlig, helt greit om han kommer og tar over plassen til Jova f.eks som backup/joker. Når det gjelder skadene osv. så er det selvfølgelig en issue, men er ganske sikker på at det er en kalkulert risiko, og nøye vurdert så lenge Comolli har en finger med i spillet. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 jeremy_LFCMarca now claiming that #LFC, in particular, Comolli is apparently "confident" to sign Bojan Krkić in the summer. ... Javel? Neppe noe i det (finner ikke noe på marca.com), men det hadde jo vært suverent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå