Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

French winger set for Reds

Har vært snakk om Marveaux lenge, men kan se ut til at det begynner å skje noe nå. Virker som en spennende spiller, uten at jeg skal skryte på meg å ha de voldsomme kunnskapene om han. Styrkene hans skal hvertfall være hurtighet og teknikk, det lover hvertfall godt.

Hvis han kommer så kommer han jo gratis, og selv om skadene hans er et lite spørsmålstegn, så synes jeg det virker som en spennende spiller. Ryktene som går sier også at en overgang for Marveux ikke kommer til å stå i veien for at vi kanskje kommer til å sikre oss hvertfall 1 (sannsynligvis 2 vinger til) til sommeren. Regner med at Marveux evt. kommer til å gå inn som en utfordrer/bacukp, og ta over etter Jova etc. som sannsynligvis forsvinner.

Edit: Nærmere analyse om styrker og svakheter av en som følger fransk fotball tett: http://ketilstensrud.com/2011/03/20/under-the-loop-sylvain-marveaux/#more-251

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Njeh, nå har jeg aldri sett han spille, og han virker forsåvidt litt spennende. Men jeg får Gonzales-vibber lang vei. Synes ikke det er slike spillere vi burde kjøpe på dette tidspunktet. Hadde han vært 4-5 år yngre hadde jeg vært langt mer positiv, men til å være 24 år og fortsatt mangle såpass mye som det står i den rapporten på bloggen der, så synes jeg det er risikabelt om vi har planer om å kjempe om topp 4 neste sesong. Virker som det eneste han har å spille på er fart og venstrebeinet sitt, men han er samtidig en som heller ser etter muligheter for seg selv enn å legge inn. Det er jo absolutt ikke det vi trenger når vi har fått Carroll. Og han trekker mye inn i stedet for å utfordre på kant. Dessuten er han dårlig defensivt, noe som ikke akkurat er en fordel om Johnson skal fortsette å spille VB.

Men, hvis han kommer gratis og det ikke går ut over andre kjøp i samme posisjon (jeg mener jo strengt vi trenger spillere som kan spille i en 4-3-3 jeg da), så er det vel ikke så ille. Jeg synes bare han virker litt for begrenset mtp hans alder (altså hvor mye han kan utvikle seg videre) og våre ambisjoner. Ser heller litt større navn/talenter komme inn.

Lenke til kommentar

Jeg er utelukkende positiv til å få inn Marveaux som er yngre, og sannsnyligvis langt billigere i drift enn f.eks Jova (som det ryktes går på fantasilønninger). Da får vi både ned snittalderen og lønningene. I tillegg så er det som sagt ingenting som tyder på at han blir noe førstevalg. Han kommer gratis og skal styrke bredden i troppen, samt lønninger/alder som jeg var inne på. Kan jo også være en potensiell joker med hurtigheten og teknikken. Det har vi savnet i år.

Lenke til kommentar

Ser det svirrer endel rykter om Aguero nå. Vad tycks?

Red: Quote fra et annet forum. Usikker hvor mye av dette som faktisk har noe med virkeligheten å gjøre, men om noe av det skulle stemme så er det jo riktig spennende:

Right due to peer pressure and popular demand here's the low down on LFC's attempt to sign Sergio Aguero in January..

Yes yes yes we've all heard in the press that Chelsea and Spurs bid €55m for the talented attacking player from Athletico Madrid..however did you also know that LFC also matched that bid?...no? a bit of a suprise eh? well we did such was the conviction of our new owners to placate want away Torres!!

This deal was put on the back burner when despite us signing Suarez Torres still wanted away and the need for a number 9 became essential and so the race was on to get that target man that the team would play off...in came Carroll (Llorente&Gomez were options too).

LFC did not walk away from Aguero in fact Comolli spent several days in Madrid smoothing over a possible summer deal for the player.

Aguero recently signed a new 6 year deal...however a condition of that deal was that his buyout clause was reduced to €38m from a reported €70m...hows that for interesting? The player has never hidden the fact he's a Liverpool fan and would join regardless..

The ball is very much in our court should we want to persue this enigmatic and supremely gifted player...

The summer is shaping up to be one to remember!!

YNWA

• Liker 1
Lenke til kommentar

Aguero hadde vært mildt sagt en drøm sammen med Suarez og Carroll, men er høyskeptisk til slike rykter og den type kilder og tar alt jeg leser med flere poser salt. Samtidig er det per dags dato viktigere for oss å først forsterkere andre posisjoner enn spissplass. Men hey, hadde ikke akkurat sagt nei. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ving bør være førstepri, deretter back-rekka.

Aguero hadde jeg dog ikke sagt nei til, men ser ikke helt for meg at han verken vil eller ender opp på Anfield.

Liverpool skal vist se nøye på Schalke-vingen Jose Manuel Jurado.

Det kan likes.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Ving bør være førstepri, deretter back-rekka.

Aguero hadde jeg dog ikke sagt nei til, men ser ikke helt for meg at han verken vil eller ender opp på Anfield.

Liverpool skal vist se nøye på Schalke-vingen Jose Manuel Jurado.

Det kan likes.

Trenger vel strengt tatt ikke vinger om vi signer Aguero og spiller med 3 på topp (som jeg er veldig fan av). Tenk Suarez - Carroll - Aguero a, runk meg i skjegget det hadde vært nice. Og det sies jo at han er Liverpoolfan og vil velge oss om han har muligheten til å velge selv.

Cahill, Aguero og en midtbaneterrier inn hadde vært nice. De siste kampene nå har vi sett at vi har god dekning på backene. Inn med Cahill og ut med Kyrre og muligens Skrtel, så er vi jævlig godt dekka der også. Så vil jeg ha en midtbaneterrier ala Masche som kan ta den sentrale rollen i en treer på midten der Gerrard og Meireles er noen slags indreløpere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...