Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men skal man tro Sunday Mail er United favorittene til å sikre seg Blackpools Charlie Adam. 25-åringen har fått en prislapp på £8 millioner, og Tangerines skal ikke stå i veien for et klubbytte ved sesongslutt. Adam ønsker å spille i Champions League, til og med om han ikke er garantert en plass i førsteelleveren.

Vi burde ha sikra han mens vi hadde sjangs. Håper dog han kommer til sommeren.

Lenke til kommentar

Vi linkes til Canales fra Real Madrid i dag. Veldig spennende spiller som jeg absolutt ser at vi prøver å hente. Ryktene sier at han kan være tilgjengelig for rundt 6 milloner euro også.

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/madrid-tell-dalglish-to-get-canales

Var det ikke Canales som avslo en overgang til Liverpool tidligere i år?

Fantastisk talent som desverre ikke har fått spilletid i Real Madrid pga. Galácticos 2.0.

Lenke til kommentar

Vi linkes til Canales fra Real Madrid i dag. Veldig spennende spiller som jeg absolutt ser at vi prøver å hente. Ryktene sier at han kan være tilgjengelig for rundt 6 milloner euro også.

Fantastisk talent som desverre ikke har fått spilletid i Real Madrid pga. Galácticos 2.0.

Ting ser litt lysere ut nå enn tidligere i år :) .

Lenke til kommentar

Har hvertfall blitt sagt at han ikke ønsket å forlate Madrid i sommer fordi han ønsket å prøve å spille seg inn på laget. Og punkt to som du nenver er en av grunnene til at han nå kan være tilgjengelig/lysten på overgang. Selv om det bare er rykter så langt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hadde ikke vært meg imot om Aquiliani kom tilbake til Liverpool. Han hadde passet som en jokertype som jeg har utlyst siden vi solge unna Yossi.

Milan J gjorde forøvrig to gode landslagkamper så kunne strengt tatt gi han sjansen på lørdag. Kunne i det minste satt han på benken. Det fortjener han.

Lenke til kommentar
Tabloidavisen hevder at Poulsen nå ønsker seg bort fra Liverpool til sommeren, for å unngå at han mister sin plass på landslaget.

Daily Mail påstår at klubber i Italia og Spania viser interesse for Poulsen. En gjenforening med Roy Hodgson i West Bromwich utelukkes heller ikke.

Jaja.

Lenke til kommentar

Som forventa det egentlig. Det som er litt tragisk å tenke på er at både Brad Jones og Poulsen har blitt danket ut av spillere vi hadde i systemet tidligere (Spearing og Gulacsi). Disse to kostet vel £6M elns. Hvorfor ikke da kjøpe Van der Vaart som kosta £8M? Henger jo ikke på greip.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...