Maynard James Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Young kan spille på både høyre og venstre. Det samme gjelder vell N'zogbia. Dog liker Young å skjære innover i banen. Dog kan de spille på hver kant spør du meg. 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Young storspilte på høyrekanten for England i helgen, hvert fall. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Vi linkes til Canales fra Real Madrid i dag. Veldig spennende spiller som jeg absolutt ser at vi prøver å hente. Ryktene sier at han kan være tilgjengelig for rundt 6 milloner euro også. http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/madrid-tell-dalglish-to-get-canales Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Men skal man tro Sunday Mail er United favorittene til å sikre seg Blackpools Charlie Adam. 25-åringen har fått en prislapp på £8 millioner, og Tangerines skal ikke stå i veien for et klubbytte ved sesongslutt. Adam ønsker å spille i Champions League, til og med om han ikke er garantert en plass i førsteelleveren. Vi burde ha sikra han mens vi hadde sjangs. Håper dog han kommer til sommeren. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Vi linkes til Canales fra Real Madrid i dag. Veldig spennende spiller som jeg absolutt ser at vi prøver å hente. Ryktene sier at han kan være tilgjengelig for rundt 6 milloner euro også. http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/madrid-tell-dalglish-to-get-canales Var det ikke Canales som avslo en overgang til Liverpool tidligere i år? Fantastisk talent som desverre ikke har fått spilletid i Real Madrid pga. Galácticos 2.0. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Vi linkes til Canales fra Real Madrid i dag. Veldig spennende spiller som jeg absolutt ser at vi prøver å hente. Ryktene sier at han kan være tilgjengelig for rundt 6 milloner euro også. http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/madrid-tell-dalglish-to-get-canales Var det ikke Canales som avslo en overgang til Liverpool tidligere i år? Fantastisk talent som desverre ikke har fått spilletid i Real Madrid pga. Galácticos 2.0. Ting ser litt lysere ut nå enn tidligere i år . Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Vi linkes til Canales fra Real Madrid i dag. Veldig spennende spiller som jeg absolutt ser at vi prøver å hente. Ryktene sier at han kan være tilgjengelig for rundt 6 milloner euro også. http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/madrid-tell-dalglish-to-get-canales Var det ikke Canales som avslo en overgang til Liverpool tidligere i år? Fantastisk talent som desverre ikke har fått spilletid i Real Madrid pga. Galácticos 2.0. Har hvertfall blitt sagt at han ikke ønsket å forlate Madrid i sommer fordi han ønsket å prøve å spille seg inn på laget. Og punkt to som du nenver er en av grunnene til at han nå kan være tilgjengelig/lysten på overgang. Selv om det bare er rykter så langt. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Dette ryktet fra CaughtOffside setter sannelig igang drømmene, men er det noe mer enn et rykte? Link. Klikka-klikka Ser gjerne Davide Santon på venstrebacken jeg. Han kan vel spille på høyre også, hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Canales kan vi strengt tatt bare drite i. Fysisk vil han slite som fy med PL. Tror ikke det er rett karrierevalg for han. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Ang. Aquilani: "I'm on loan and if I'm not redeemed in any case I'd go back to Liverpool in the best championship in the world. We'll see." http://www.skysports.com/story/0,19528,11854_6843113,00.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hadde ikke vært meg imot om Aquiliani kom tilbake til Liverpool. Han hadde passet som en jokertype som jeg har utlyst siden vi solge unna Yossi. Milan J gjorde forøvrig to gode landslagkamper så kunne strengt tatt gi han sjansen på lørdag. Kunne i det minste satt han på benken. Det fortjener han. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Kunne tenkt meg Aquilani tilbake, men han virker ikke veldig lysten på det, så er mer keen på en av de avtalene med Inter blant annet som er forespeilet. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Tabloidavisen hevder at Poulsen nå ønsker seg bort fra Liverpool til sommeren, for å unngå at han mister sin plass på landslaget. Daily Mail påstår at klubber i Italia og Spania viser interesse for Poulsen. En gjenforening med Roy Hodgson i West Bromwich utelukkes heller ikke. Jaja. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Poulsen kunne fort blitt en kulthelt, hvis vi bare hadde gitt ham 3-4 sesonger, slik vi gjorde med Lucas. ... vent litt, han er jo 32 år. Jaja. Good riddance, da. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Som forventa det egentlig. Det som er litt tragisk å tenke på er at både Brad Jones og Poulsen har blitt danket ut av spillere vi hadde i systemet tidligere (Spearing og Gulacsi). Disse to kostet vel £6M elns. Hvorfor ikke da kjøpe Van der Vaart som kosta £8M? Henger jo ikke på greip. 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hvis jeg husker riktig så ble ikke Van der Vaart kjøpt fordi han ikke var "god nok"... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Vi var vel aldri linket noe seriøst til Vdv, har ikke lest noe om at han ikke var god nok eller noe sånt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Det beviser jo bare poenget mitt enda bedre. Vi kjøper to relativt middelmådige spillere som i tillegg blir danket ut av unggutter fra egne rekker, mens Tottenham kjøper VdV til et par £M ekstra og vi ser jo hvordan det har lønt seg for dem. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hehe, jepps. Heldigvis ser det ut som det skal satses hardt i sommer også, bare det ikke går over stokk og stein da, hadde vært litt ukult det. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Glemte i tillegg Konchesky som har blitt lånt ut fordi flere andre går foran han i køen. Da er vi oppe i £10-11M elns og da snakker vi jo summer man kan få en ganske god spiller av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå