Hyperio Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Synes Juan Mata virker mer spennende enn Young. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Og skal man dømme ut ifra denne sesongen, er det risikobingo å satse på Skrtel som fast stopper. Det har resultert i mye mål og farligheter imot i år. Agger er vår soleklart beste stopper, synd han alltid har noen skadeperioder i løpet av en sesong, og per dags dato er Carra hans naturlige partner (når vi ikke har så mange skader at han må spille høyreback). Vi trenger en solid midtstopper til, som kan gå sammen med Agger fast. Vingene er jeg enig i, bare at vi trenger to stykker, som kan gå rett inn på hver sin side. En forsterkning til på sentral midtbane, en venstreback, gjerne en ny back-up-spiss og stallfyll. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Jeg synes det viktigste er ny stopper, Skrtel er jo en parodi på seg selv til tider, og en kjapp ving/spiss med gode innlegg som kanskje kan spille på topp med Carroll og Suarez i en 4-3-3. Så hadde det vært ålreit med en potet på backen, ala Arbeloa. Og hent hjem Aquilani og Insua. Selv om jeg tviler på at førstnevnte skjer. Skulle gjerne hatt en Mascheranotype også. Lucas har vært god i år, men er ikke den samme ballvinneren som Masche var i de store oppgjørene. Skrtel er suveren på hodet og jeg tipper stopperspillet hans vil bli mer rutinert ettersom årene går. Unnskyld meg, men hva har du røyka egentlig? Skrtel er uten tvil den svakeste stopperen vår sett opp mot Carra og Agger. Jeg får hjerteinfarkt hver eneste gang det kommer angrep i mot eller dødball. Han er komplett elendig på ALT. Hvis man ser på antall mål i mot i år som er pga markeringsfeil/forsvarstabber osv, er jeg sikker på at han står for 60-70% av de alene. Null kødd. Endret 21. mars 2011 av ErlendRU Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Skrtel er elendig på hode, både defansivt og I ALLE FALL offansivt. Gutten kan ikke treffe en låvedør i en låvedør-fabrikk. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hele venstresida trenger egentlig en oppdatering. Back + ving på venstre så tror jeg mye er gjort. Er ikke helt enig i at det er så stort behov for ny stopper. Men vi blir nok veldig aktive på markedet så det kommer vel litt av hvert. Er nesten mer spent på hva som går ut. Frykter at Reina slipper ei varslet bombe. Da er vi plutselig litt fucked. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Reina kan bli skummel ja. Vil virkelig ikke miste han. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Skulle gjerne hatt en Mascheranotype også. Lucas har vært god i år, men er ikke den samme ballvinneren som Masche var i de store oppgjørene. Enda et alternativ defensivt adde absolutt ikke vært å forakte. Og selv om jeg ikke mener at det er førstepri, så ser jeg gjerne at det kommer inn en spiller i løpet av et vindu eller to. M'Vila har jo vært linket, og det lille jeg har sett av han har vært bra. Når det er sagt mener jeg nok at det er i de store oppgjørene Lucas har vært best for oss i år. Chelsea x 2 og United nå sist blant annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Reina kan bli skummel ja. Vil virkelig ikke miste han. Hadde ''passet'' inn om han drar nå til sommeren 09:Alonso (inn Aquliiani med langvarig skade) 10:Mascherano (inn Poulsen, for faen) 11:Torres (inn Suarez og Carroll. Fornøyd!) 12:Reina.(inn Sikkert Bjarte Flem Jr.) En nøkkelspiller per sesong. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Poulsen for Mascherano. DEN skjønner eg misnøyen deres! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Neida, Reina ser den positive trenden og er lojal til klubben i motsetning til visse andre pengesøkende horer. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Håper absolutt at Reina blir. Men er på et punkt jeg ikke vil si jeg blir overrasket om han drar. Satser som Erlend sier på at han ser at ting begynner å snu igjen, og forhåpentligvis blir med på fortsettelsen. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Bare jeg som kunne tenkt meg Aquilani tilbake? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Nei, jeg ønsker han gjerne tilbake som et alternativ/backup. Kan være veldig nyttig hvis 4-3-3 er en formasjon vi kommer til å fortsette å bruke. Ser også gjerne at vi selger Poulsen og henter inn en yngre defensivt orientert midtbanespiller. Da har vi bra dekning. Og til de 3 plassene har vi da: *Gerrard *Meireles *Lucas *Aquilani *NY *Shelvey Bra dekning, og i løpet av en lang sesong, med mye kamper, skader osv. så mener jeg det er plass til 6. sentrale spillere i toppen. Da er bredden på et nivå vi har savnet i flere sesonger. I tillegg er Shelvey fortsatt ung og bør matches gradvis. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg sier ikke nei til Aquilani hvis han returnerer, men en total av flere faktorer gjør at jeg heller mot et salg for £13M og kjøpe inn en annen sentral midtbanespiller for noe av de pengene, tenker da på f.eks Adam. Det som gjør at jeg heller mot å selge Aqui er ikke prestasjonene hans, for han gjorde det greit i Liverpool med tanke på premissene hans og etter hva jeg forstår gjør han det relativt strålende i Juventus, men heller det at han ikke virker veldig lysten på å komme tilbake til Liverpool, og heller vil være i Italia, i enten Juventus eller Roma. En halvmotivert spiller som kanskje blir skuffa over å måtte returnere til Liverpool er ikke noen ideell situasjon, da foretrekker jeg Adam som prøvde å kjempe gjennom en overgang til oss i januar. Ellers helt enig i at Poulsen må ut, og da må en defensiv midtbanespiller ta over hans rolle så Lucas ikke er den eneste sentrale defensive midtbanespilleren. Gerrard kan riktignok også bekle en slik rolle godt, men det er ikke den riktige bruken av en spiller av hans kaliber. Da må enten en grei erstatter for Poulsen hentes inn, eller Kenny kan satse fullt og helt på Spearing. Ja, han er noe begrenset og har vært veldig varierende, men han var strålende i denne rollen mot Everton og mot Sunderland, og fortsetter han slik er han verdt å satse på; ung, lokal, lojal og allerede i troppen. Jeg må si jeg kanskje heller mot å la Spearing overta "defensiv midtbane nr. 2"-plassen foran Poulsen (eller, han har vel kanskje egentlig allerede gjort det ) og heller bruke pengene på andre posisjoner hvor vi trenger gode forsterkninger enda mer, men det er bare min mening. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Enig med det Aquilani, Hewitt, men ikke det med Spearing. Vil ha Poulsen ut, noe jeg tror er rimelig sannsynlig nå som Spearing starter foran han også, også vil jeg ha inn en skikkelig midtbaneterrier ala Masche. Føler Lucas går mer og mer bort fra den ballvinnende rollen nå for tida, så vi trenger en fighter spør du meg, og da helst ikke en som er relativt middelmådig som jeg mener Spearing er, men en som er helt top notch. Drømmescenarioet mitt er at vi fortsetter med 4-3-3, får inn en venstreback, en midtstopper, en terrier på midtbanen og en spiss/ving. Reina Kelly/Johnson - ny midtstopper (Cahill/Hummels?) - Agger - Ny VB/Insua Gerrard - ny terrier/Lucas - Meireles Ny spiss/ving - Carroll - Suarez Håper også vi henter tilbake Insua som backup. Det er en lang sesong og vi trenger massevis av folk i forsvaret, så om vi kjøper inn en fersk VB i tillegg til Insua, så vil fortsatt alle backene våre få drøssevis av kamper. Og ut med Skrtel og Kyrre, så kjøper vi inn en ny og har den nye, Agger, Carra, Wilson og Kelly på de plassene. Wilson spilte fast på Rangers lenge, så han har jeg troa på, bare la han få matching. Jeg må helt ærlig si at jeg synes midtstopperplassen burde være førstpri nå. Skrtel og Kyrre holder ikke mål om vi vil være med å kjempe om CL neste år, og Agger og Carra er skada om hverandre hele året, så vi trenger en som kommer inn der. Dessuten blir ikke akkurat Carra yngre for hvert år heller, så må begynne å tenke på en erstatter snart uansett. Spillere som Lucas og Maxi osv er fine å ha som stallfyll og backup. Og Jovanovic og Cole kan vi gjerne selge. Kan beholde Cole om han får pay as you play kontrakt, den lønna han har nå tilsvarer jo ingenting med det vi har sett av han på banen. Men det går han nok ikke med på, så da kan West Ham få han. Har hvertfall ikke slått til mtp forventningene, hadde mye mer tro på han selv! Endret 23. mars 2011 av ErlendRU Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Alltid hevdet at Aquiliani aldri skulle blitt lånt bort(skulle aldri ha blitt kjøpt heller), så synes Liverpool kan beholde han etter lånet er over. Insua også. Uenig i at midtstopper er førstepri, for meg er kantspillere som først skal anskaffes. Liverpool trenger gode innlegg, spesielt nå som vi har hodesterke Carroll og Suarez på topp. Trenger fart også nå mer enn før. Torres(med babel til tider) var mer eller mindre Liverpools fremste fart-angrep de siste sesongene. Verken Kuyt,Maxi eller Cole er spesielt lett på tå. Liverpool trenger klart vinger, med god fart og suveren innleggsfot. Midtback har Liverpool klart trengt en spiller til, på grunn av mye skadene som den posisjonen i Liverpool har. Men Wilson blir nok mer og mer brukt, Agger er en fighter og Carra er Carra. Skrtel har vært klart dårligst bak siste to sesongene, men han har kvalitetene til å bli god igjen. Syns ikke han skal få bli førstevalg dog. Regner med at Liverpool styrker troppen i flere ledd i sommer, og godt er det. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Helt enig med deg Daniel, har vel vært inne på det før også. Ving (gjerne også to da både Cole, Maxi og Jovanovic fort kan forsvinne). For å utdype litt mer ang. Aquilani, så er det selvfølgelig noe annet hvis spilleren selv ikke ønsker å returnere, og om Juventus skaffer pengene er jo saken closed allerede. Skulle de derimot ikke klare dette (som en del rapporter tyder på), så synes jeg vi skal prioritere å hente han tilbake (skissert i innlegget over). Hvis han har sterke motsetninger om dette så er det som sagt noe annet, og da bør vi i det minste kreve opsjonssummen han har hos Juventus fra en evt. annen klubb. Hva gutten selv mener har det jo vært litt frem og tilbake rundt, og har også vært både agenter og representanter fra Juventus inne å snakket, men vil også understreke at jeg mener det er stor forskjell på at han ønsker å bli permanent værende i Juventus, der han nå er og presterer på høyt nivå. I forhold til om han ønsker å unngå å returnere til Liverpool for enhver pris. Edit: @Erlend: Agger har vært mye plaget av skader ja. Men å si det samme om Carra henger ikke på greip. Bortsett fra langtidsavbrekket med skulderen nå i vinter har han jo nesten ikke vært skadet de siste 5-6 årene. Endret 23. mars 2011 av Termo Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Forstår at folk kan være litt skeptiske til A.Young siden han ikke har holdt like høyt nivå de siste 1-2 sesongene. Men om vi skal fortsette/innføre en 4-3-3 ser jeg gjerne at vi kjøper han til sommeren. Engelsk, takler godt PL, god fart og tobent. Grunnen til at han ikke lenger fremstår som den spilleren han var for et par sesonger siden kan jo være at Villa har solgt unna nøkkelspillere som har svekket laget og Young får vanskeligere arbeidsvilkår med bare "dårlige" spillere rundt seg... Jefe satt opp en liste på forrige side jeg er veldig enig i. N'zogbia har imponert meg omtrent hver kamp jeg har sett han i hvertfall, ville helt klart vært en spennende kjøp. Alle er jo realistiske mål også, det er det som er så fint. I tillegg vil alle være en klar forsterkning og vi vil få mye større bredde i laget, som har vært en mangelvare leeenge nå. Ang. Aquilani så vil jeg ikke ha han tilbake, og jeg tror ikke han kommer tilbake heller. Siden han har uttalt at han vil være i Italia så har nok ikke Kenny særlig lyst å ha han i troppen heller. Vil du ikke spille for Liverpool, så får du ikke heller. Sommeren blir i hvertfall spennende og jeg har troen på gutta som styrer skuta, ser ut til å ha en god smak både Kenny og Comolli . 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Regner med at dere må splashe £40-50M for å få de fem. Men tror dere Young eller N'Zogbia er fornøyd med å være back-up mtp. at de spiller fast akkurat nå? Såvidt jeg veit er vel begge to venstrevinger? Det er forøvrig gode valg de fem siden alle unntatt N'Zogbia i sommer enten kommer til å tegne ny kontrakt ELLER gi på billigsalg siden de har kontrakter som varer ut neste sesong. I tillegg er alle sammen i begynnelsen av "sin beste alder". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Regner med Liverpool henter Young ELLER N'zogbia, ikke begge to. Og uannsett hvem Liverpool,King Kenny og eierne henter så skal de rett inn på A-laget. Squadspillere har vi nok av, er kvalitet og bredde Liverpool mangler. Edit: Ja, kan fort bli noe slik sum iløpet av sommeren ja. Kommer an på hvem som kommer. Endret 27. mars 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå