Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

''The Mirror reports that Chelsea supremo Roman Abramovich is willing to pay as much as £60m for the prolific hitman, while the Sun reports that the Stamford Bridge outfit have promised Torres a massive pay rise if he can persuade Liverpool to let him join Chelsea.

Frank Lampard and John Terry both earn well in excess of £120,000 a week as the top earners at Stamford Bridge, but Torres has been promised a wage that will make him the best paid player in London.''

60mil pund! Høres ut som Torres ikke trenger å sulte om han drar til Chelsea ivertfall. Makan til horeklubb.

Men for 60mill(og muligens en spiller på kjøpet) så må Liverpool neste bare godta. OM Liverpool rekker å kjøpe en erstater i tide. (Suarez alene på topp blir way to risky)

Lenke til kommentar

Var mye snakk om Honda i novermber/desember, og starten av vinduet. Ble også sagt ganske tidlig at det ble forventet snakk om en overgang etter Asiamesterskapet. Nevnte mesterskap ble ferdig i dag (Japan vant). Skal bli spennende å se om det skjer noe ila. de neste dagene, selv om det har vært stille de siste par ukene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Helt ærlig så ville jeg ha godtatt 60 mill, men jeg føler at anelka bare har 1 god sesong i seg og jeg ville heller sett 60 mill som kunne brukes i sommer, hvis ikke så vil jeg at han skal bli :dribble:

Håper på en uttalelse fra han i morgen :) Xer fingrene på at det var agenten som gjorde en tabbe, for jeg tror at Suarez/Torres kunne blitt stort :dribble:

Lenke til kommentar

Har ikke veldig lyst på Anelka. Torres er jo (i form) en av de absolutt beste spissene i verden. Suverent på topp over antall spillemål i PL siden 07. Det er så mye bra å si om han, men dette er bare skuffende. Vi kunne (kan) fått et fyrverkeri med Suarez og Torres i lag, men nå stiller jeg et stort spørsmålstegn ved Torres innsats om han likevel blir. En del av meg vil bare ha han bort og tjene mest mulig på han. Men altå uten Anelka i retur.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis vi selger Torres til Chelsea så burde vi bruke pengene vi får for han (£50M), Konchescky (£2M), Poulsen (£2M), Jovanovic (£4M), Aquilani (£13M) samt £10-15M i kapital fra eierne til å kjøpe:

¤ Taye Taiwo (Free Transfer)

¤ Gary Cahill

¤ Lee Catermole

¤ Ashley Young

¤ Alexis Sánchez

¤ Topp-spiss (Hulk, Lloriente, Aguero)

Får vi inn ønskelisten over og kan kvitte oss med ønskede spillere så står vi med flere engelskmenn i troppen, samt en første ellver som er vel så god som City, Utd, Chelsea, Arsenal, Tottenham. Troppen vil også være mye bedre en i dag.

Har ikke veldig lyst på Anelka. Torres er jo (i form) en av de absolutt beste spissene i verden. En del av meg vil bare ha han bort og tjene mest mulig på han. Men altå uten Anelka i retur.

Hvis vi ikke får Anelka i retur så har vi N`Gog og Kuyt på spissplass i Europa League. Denne turneringen kan vi vinne om vi får med Anelka på lån ut sesongen med opsjon på kjøp. Å selge Torres uten Anelka betyr at vi kan glemme EL trofeet.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Juventus said to be working on a discount for Alberto Aquilani. The Old Lady doesn't want to spend any more than £10m [Gazzetta]

Er det ikke £13m klausulen er på? Håper faen ikke vi godtar firing på pris. Enten får de betale opsjonen, ellers så tar vi han tilbake.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...