Big Tone Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Som sagt, så troverdig er det ikke. Men så et par journalister som skrev dette på Twitter. Så kan jo være helbom. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Alright. Men nå er det vel liten tvil om at han faktisk ville spille for oss. Må bare kjøre på sier nå jeg. Leste at NESV har lagt ut £35M som transferkassa nå i Januar skal bestå av. Ryktene nå går for det meste i Suarez, Adam og noe N'Zogbia. Leser litt om Cahill og Cameron Park i 'boro. Tror Cahill ikke går før til sommeren. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 liker ryktene om suarez, dyr spiller tho. skal visstnok ha økt budet fra 15 til 20M Euro. Mye rykter men jeg blir skuffet om vi ikke får Suarez i dette vinuet, det har vært så mye rykter og jeg er instillt på å få han i troppen nå Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Samme her. Nå har det vært så mye rundt dette at jeg forventer nærmest at det går i boks. Håper bare vi får Adam også. Blir spennende å se om han starter i morgen. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ifølge nettstedet er avstanden mellom partene utrolig stor. Ajax skal stå steilt på at de skal ha 35 millioner euro for Uruguays landslagsspiss. Det er ikke Liverpool villige til å betale. Avstanden var så stor at det ikke var noe poeng med videre forhandlinger, hevder parool.nl. Nettstedet melder at partene var i telefonkontakt med hverandre i forrige uke. I dag var det første gang de møttes ansikt til ansikt. Ingen representanter for Luis Suarez var tilstede. hentet fra liverpool.no Syk pris, etter å ha lest den artikkelen så forsvant litt av håpet om Suarez dette vinduet Men får bare smøre oss med tålmodighet og se hva som skjer i den kommende uken Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Suarez er ikke verdt 35 mill, er ikke sikker på om han er verdt 20 mill engang Har mere lyst til at Babel skal få prøve seg mere fra start, han er en spiller med fart, teknikk og en rimelig bra høyre slegge Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Vet det enda er noen dager igjen til transferstopp, men det er litt merklig om det eneste l'pool oppnår i dette vinduet er å selge Babel! Stallen blir ikke akkurat større... Får håpe de har noen ess i ermet, mot slutten av uka. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Tror nok vi får inn minst en spiller. Alle sier at vi har en tynn tropp (er jo sant ofc), og hvis vi faktisk selger en førstelagsspiller uten å handle inn så blir det rett og slett tåpelig. Det må styrkes og det allerede nå. Prat om at Jovanovic går til Wolfsburg for £6M forresten. 1 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ellers har Emmanuel Adebayor i kveld gått til Real Madrid på lån for resten av sesongen. Ifølge journalist Guillem Balague, via Twitter, skal Liverpool i 12. time også ha prøvd å få til en avtale med afrikaneren, men altså uten å lykkes. Takk Real for at denne spilleren hvertfall ikke kommer til oss. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Skummelt å tenke på at han kunne endt opp på Anfield. Men en (kanskje to) spillere ut og ingen inn går ikke. Håper noe skjer de siste dagene som er igjen nå. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ellers har Emmanuel Adebayor i kveld gått til Real Madrid på lån for resten av sesongen. Ifølge journalist Guillem Balague, via Twitter, skal Liverpool i 12. time også ha prøvd å få til en avtale med afrikaneren, men altså uten å lykkes. Takk Real for at denne spilleren hvertfall ikke kommer til oss. Personlig vil jeg heller ha inn Adebayor en å selge Babel og mulig Jovanovic uten at vi henter inn en etablert spiller fra Premier League som erstatter. Nå ender vi opp med å selge 1-2 spillere fra troppen uten å få styrket hverken førsteellveren eller troppen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Der er ikke jeg enig. Fordrar ikke virkelig ikke Adebayor så at han ikke kommer er jeg glad for. Må si at jeg heller ikke liker helt hvordan vi jobber på overgangsmarkedet. Går etter en cunt av Ade sitt kaliber, og prøver å presse Ajax og Blackpool til å selge deres viktigste spillere til lusepris. Lavmål altså, og jeg tror Comolli står bak. Budet vårt på £12,7M for Suarez var også veldig unødvendig når de skal ha over det dobbelte. Kunne i det minste prøvd å lagt £19-20M på bordet for å se hva som skjer. Samme med Adam saken. Nå har han visstnok steget til £12M. Til sommeren er det sikkert ennå flere klubber ute etter han når han hjelper Blackpool til å holde seg. Kan føye til en del millioner til på prislappen da. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ser ikke lyst ut ang Suarez akkurat, synd. Tror vi hadde sett en enda bedre og gladere Torres og Gerrard da. De vil spille ilag med stjernespillere, og Suarez er det. Spessielt Torres hadde hatt godt av det. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ja må si jeg ble overrasket over da det kom frem at vi har bare budt 12.7 for Suarez. Selv om jeg er enig i at det er latterlig pris med 35 for han , det vil jeg ikke ha han for. 20 er maks imo. Men tror desverre ikke klubbene bli enige på 6 dager nå det er så kort tide igjen Vi skulle hatt en god ving spiller, er svært lysten på Adam Johnson men det skjer nok aldri Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg har vært kåt på Marc Albrighton ei stund. Men det skjer nok ikke det heller. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Link Ikke verdens mest troverdige kilde. Men Mirror mener at Suarez, Adam og N'Zogbia. Alle kommer til å komme til Liverpool før 1. feb. Alle nevnes blant topp 10 av "most likely transfers to be done". Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Og jeg tror Messi er Real-spiller i løpet av noen dager. Tar det med en klype salt med andre ord. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 50% sjanse for Suarez overgang. Har en følelse på at han er Liverpool-spiller i løpet av kvelden nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Suarez håper og tror han blir Liverpoolspiller idag ivertfall. Og Hollowayoffhismeds truer om å sparke seg sjæl etter at Fa-boten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 POW! Ajax nå akseptert et bud fra Liverpool på £22,8M for Luis Suarez. Siste: Dette er nå også bekreftet av Ajax og LFC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå