Hyperio Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Helt enig. Men tror det blir ny venstreback i sommervinduet. Konchesky er vel også låst hos oss fram til da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Liverpool har det ikke travelt, kan godt vente til sommeren til å gjøre de største utskiftiningne. Kjøp en-to spillere nå(samme går for selging) og fulfør sesongen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Etter rykter osv. og hva jeg tror. Så har jeg på følelsen at spiss og kantspiller er prioriteten nå i januar. Noe som i og for seg er helt greit. Er også ganske mye som tyder på Warnock på lån, selv om det ikke har vært så mye nytt på den fronten de siste dagene. Babel er så godt som ute, og så er det vel ikke helt usannsynlig at Jova drar. Ellers tror jeg ikke vi vil få se de helt store utskiftningene nå. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Fra Clockwatch på Skysports Transfercentre for under 1 time siden. @skysportsrobp: One early line from the tabloids this morning sees Liverpool reported to be closing in on the £18million signing of Ajax forward Luis Suarez Ikke noe nytt sånn egentlig, men virker som vi kommer nærmere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Blackpool krever 10£mill for Adam. Too steep. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Ville forsøkt å hente Adam for opptil £6-7M, men over £10M er steep for en spiller i Blackpool som har 18 måneder igjen av kontrakten. Hvis han virkelig vil gå så bør det være mulig å hente ham, men klart Blackpool vil prøve å presse prisen mest mulig. Suarez må bli klar snart, og i tillegg til ham skulle jeg gjerne sett to vinger, en løsning på venstreback og en god midtstopper komme inn dette og neste vindu. Det trengs forsterkninger overalt. Endret 22. januar 2011 av Hewitt 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Noen som vet noe om Juan Mata? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Tror man får Adam billigere til sommeren så kan prøve da. Tror ikke det er noen som legger £10M på bordet nå i Januar. Vet jo ikke med Villa da, men. La merke til at Warnock ikke startet i dag for Villa. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Hørte at Adam hadde gått rundt hele Bloomfield Road og takket fansen som i et slags farvell etter kampen. Kan jo tyde på at en overgang er forestående, men med Holloways kommentarer så vet jeg ikke helt hvordan vi skal tolke det. Liker hvertfall at klubben synes å jobbe i det stille med transferaktivitietene. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Håper ikke det er Villa som er på ferde med sjekkheftet igjen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Suarez eyes move to England "I used to think that English football was not my style. But I saw Tevez play at Boca and Corinthians and I never imagined that he would play in the Barclays Premier League." "When I see the way that Tevez plays there I think I can be a big name in England. It's because of the energy, and the spirit they put into the game in England. Now, I think it's a kind of football that suits me." Fant også denne på Skysports: Graeme Bailey: Also Liverpool hunt for Charlie Adam continues to grab the headlines, and they could also be ready to move for Charles N'Zogbia. Endret 23. januar 2011 av Jefe Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Charlie Adam ønsker seg veldig til Liverpool og alt tyder på at han vil legge inn en transfer søknad. Samtidig vil han si fra seg hele 20% av salgsummen som han har krav på. Gitt at Blackpool får 6 millioner pund for Adam så sier han da fra seg hele 1,2 millioner pund. SLIKE SPILLERE VIL JEG HA TIL KLUBBEN. Han er jo også det nærmeste vi kan komme spillestilen til Jan Mølby, dog 3x mer målfarlig. Hovedårsaken til at Blackpool ikke vil selge er jo at de frykter en vanskelig vårsesong. Men hva med å sende Christian Poulsen i retur på lån resten av sesongen med opsjon på kjøp og samtidig låne ut en ung offensiv spiller som trenger spilletid i Premier League: Daniel Pacheco. Tilby Blackpool £5M + Poulsen & Pacheco på lån resten av sesongen. Samtidig kan Blackpool få med seg £1M add-on hvis Adam spiller 50 kamper for oss. De kan også få en kjøpsklausul for Poulsen på £2M. Dette burde være en god deal for begge parter. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Å sende Poulsen for å gjøre vårsesongen lettere høres egentlig ut som å pisse i motvind for å unngå å få piss på seg.... Åsså glemmer du at Blackpool visstnok skal ha 10 mill for Adam... 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 *redigert* Blir faen meg varm inni meg når jeg leser de to øverste linjene. Høres ut som en veldig smart løsning. Spørsmålet er bare om Blackpool ville gått med på det. Men hvis Adam har lagt inn transfersøknad så blir det vanskelig får dem å holde på ham. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Damien Comolli sent to seal a deal for Suárez. That's the Times story tonight/tomorrow. Hadde ikke vært dumt å ha han på benken til onsdag. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Er ikke Adam Everton fan? Ser på Twitter at Everton skal by 6 millioner på han, hvor troverdig det er vet jeg ikke. Virker veldig dumt om de gjør, de trenger tross alt en spiss. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hvor har du hørt at han er det? Rart om han vil gå til oss og er Everton supporter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 I dag flyr Damien Comolli til Amsterdam for å prate med Ajax for å kjøpe Suarez før transfervinduet stenger(som stenger neste uke) Det ryktes også at Liverpool ska ''up the stakes'' og gi et høyere bud på Adam. Spennede uke. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hvor har du hørt at han er det? Rart om han vil gå til oss og er Everton supporter. Ole Gunnar Solskjær VAR Liverpool fan på sin hals mens han spilte for Clausenengen og Molde. Ting skjer... 1 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Å sende Poulsen for å gjøre vårsesongen lettere høres egentlig ut som å pisse i motvind for å unngå å få piss på seg.... Åsså glemmer du at Blackpool visstnok skal ha 10 mill for Adam... tanken er vel at Blackpool skal føle at de kan få styrket laget sitt. Og det vil de få med Poulsen, Pacheco og ny spiller for £6M kontra å ha en sur Charlie Adam spillende og gå gratis om 18 mnd. Verdien på en slik handel ligger vel rundt £7-8M for Blackpool sin del og ergo er man ganske nær å møtes på midten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå