Latias Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Santa Cruz er da en god spiss. Dominerte i Blackburn, og da hadde han egentlig ikke så mange gode lagkammerater heller. Gjør det godt i City etter å ha kommet tilbake fra skade, men tror ikke de selger han så tidlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Grunnen Santa Cruz ikke er ønsket er jo kun fordi City ikke gir han uten blodpris. Noe Liverpool ikke har råd til å betale. Tviler også som du angående om City vil eller kommer til og selge. Men noen må jo vike med ny manager, blir spennede å se hvem som blir kastet ut av City. Endret 26. desember 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Grunnen Santa Cruz ikke er ønsket er jo kun fordi City ikke gir han uten blodpris.Noe Liverpool ikke har råd til å betale. Tviler også som du angående om City vil eller kommer til og selge. Men noen må jo vike med ny manager, blir spennede å se hvem som blir kastet ut av City. Hvis City kjøper nye spisser i januar er det ikke rart om noen må gå. De har trossalt 200M£ å handle for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 City trenger defansiv kraft,ikke offansiv. Der har de det som trengs. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 City trenger defansiv kraft,ikke offansiv. Der har de det som trengs. Enig i det, men man får trossalt mange spillere til 200M£. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hva faen skal vi med Heskey? He's old! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hva faen skal vi med Heskey? He's old! Kan jo fortsette med N'Gog alene på topp hvis det er bedre... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 N'Gog på topp er bedre enn Heskey. Han skaper mer for lagkameratene sine og scorer flere mål enn Heskey. Det var et smart kjøp av Benitez. Han er 20 år, og har tatt store steg denne sesongen, nå viser han frem lekre detaljer som flere spisser hverken mestrer eller tørr å prøve på. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Vil heller ha N'gog alene på topp en Heskey.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Enig, heller N'Gog alene enn Heskey. Håper vi kan se Torres og N'Gog i tospann etterhvert. Selv om Rafa helt klart foretrekker å spille med en på topp så åpnet han faktisk for muligheten i et intervju jeg leste her om dagen. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg griner vis vi kjøper Heskey. Ikke rart vi sliter når Benitez kjøper gammelt stallfyll som ikke holder mål. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvis vi i det hele tatt henter Heskey foran RvN begynner jeg å grine. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det som er morsomt er at mange av dere virker helt sikre på at dere kan få RvN hvis dere vil. Det vil utvilsomt være en god del interesserte klubber, og jeg hadde ikke vært så sikker på at han hadde ønsket å komme til dere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ingen har påstått at han kommer,men vi får vel håpe? Ribery har vel gått ut og sagt at han ikke vil til United,but yet you wish... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Snart er butikken åpen for kjøp og salg igjen. Spillere som ryktes til å dra er Babel,Dossena,Degen,Voronin. Babel drar nesten garrantert,bayern,ajax og tottenham(seriøst,dette laget samler på spisser) skal vist være interesert i rapper'n vår. Syns ikke Dossena skal selges,om Liverpool ikke tjener penger på det,Liverpool trenger penger for å kjøpe. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Kan se ut til at Babel er på vei vekk ja, men håper egentlig han blir, tror han kan utvikle seg og bidra framover hvis han får tillit. Han melder hvertfall på Twitter at han er på vei til Birmingham med resten av laget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Voronin er på ferie gitt^^ Han drar nok garantert i januar. Good riddens Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) UT: Kuyt, Voronin, Dossena, Degen og Babel INN: Quaresma og Pavlyochenko/Toni Quaresma med fart og teknikk, og en stor sterk spiss som kan skape mere rom for Torres. Vi stiller i diamant formasjon med Aquilani som defansivt anker og Gerrard på offansiven, og 2 spisser ????? Proffit! (Helt sikkert skrivefeil på Pav.. men men ;D) Endret 30. desember 2009 av freadrik Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Quaresma er ikke noe lurt kjøp. PL er ikke noe for han, det så vi da han var på lån til Chelsea forrige sesong. Altfor tøff liga for han, er vel ikke the best man for the job dersom Torres trenger mer rom. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Igjen og igjen og igjen må jeg skrive dette, hold kjeft. Det er ikke vondt ment Latias, men du er vel den 6. eller 7. i rekken av de som er helt på jordet når det gjelder Quaresma. Ricardo Quaresma floppet ikke i Chelsea, han led under Guus Hiddink. Scolari hentet han på lån fra Inter, i sin debut imponerte han stort og var blant banens beste. Han ble byttet ut til buing, ettersom han virket frisk og rask og dominerte på banen. I alle kampene hans i Premier League gjorde han det bra, til tross for dette fikk han knapt spilletid under Guus Hiddink. Hvordan noen kan påstå at han floppet med fem (4 i PL og 1 i FAC) kamper spilt er uforståelig for meg. Quaresma kunne tatt Premier League med storm, faktisk tror jeg Premier League passer han mye bedre enn Serie A. Nå håper jeg at en god del får meg seg dette så jeg slipper å skrive/fortelle det hver eneste gang noen påstår at han floppet i Premier League. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå