Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Liverpool øyner en overgang for Juventus-spissen Amauri. Torino-klubben venter på henvendelse fra Liverpool for å begynne formelle forhandlinger. Damien Comolli sies å ha planlagt samtaler med sportsdirektør Fabio Patrici i Juventus i løpet av de neste dagene. Juventus vil gjerne inkludere Glen Johnson i en byttehandel. "

Sky Italia

Lenke til kommentar

Er litt skeptisk til Aumari, 30 år gammel. Han er god (grei) men vet ikke om jeg vil at vi skal sjanse på en aldrende italiener nå. Særlig ikke hvis vi må bytte Glen. Jeg sier no go.

Endret av Termo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Eierne har jo allerde gått ut og fortalt at det ikke blir noe jallakjøp med gamlegubber. Kun spillere for fremtiden, så bekymrer meg meget lite over Aumari og horegutten på city-ryktene. (dog sistnevnte ryktes kun være på lån)

Honda er forøvrig ekstremt kåt på Liverpool for tiden.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Fra ryktebørsen på .no

Onsdag 5. januar

Arsenal seiler nå opp som favoritter til å sikre seg Lilles belgiske landslagsspiller Eden Hazard. Den 19 år gamle midtbanespilleren har også blitt fulgt med argusøyne av Real Madrid, Liverpool, Manchester City, Manchester United og Chelsea:

Sport.co.uk.

Watford-spissen Marvin Sordell linkes til Liverpool. Birmingham skal også vise interesse for 19-åringen som har scoret ni mål for Watford så langt denne sesongen.

People

Wigan har kommet med en henvendelse om å låne Hamburgs Liverpool-linkede kantspiller Eljero Elia, men Bundesligaklubben har avslått forespørselen.

- Det har kommet et lånetilbud, men det er ikke mulig. Bortsett fra det har det ikke vært kontakt med noen, inkludert Liverpool, sier en klubbkilde.

talkSPORT

Roy Hodgson ønsker å forsterke midtbanen, og etter rapportene følger han Aston Villas Stephen Ireland. 24-åringen kan være tilgjengelig for £4M.

Metro

Liverpool øyner en overgang for Juventus-spissen Amauri. Torino-klubben venter på henvendelse fra Liverpool for å begynne formelle forhandlinger. Damien Comolli sies å ha planlagt samtaler med sportsdirektør Fabio Patrici i Juventus i løpet av de neste dagene. Juventus vil gjerne inkludere Glen Johnson i en byttehandel.

Sky Italia

Liverpool og Tottenham hadde kommet til enighet onm en overgangssum for Glen Johnson, men spilleren har avvist klubbskiftet fordi han ønsker å spille i utlandet.

Sky Italia

Liverpool overveier å komme med bud på Southamptons talent Alex Oxlade-Chamberlain.

Liverpool Echo

Liverpool vurderer å legge inn bud på Cluj-spissen Lacina Traore.

Daily Mirror

Lenke til kommentar

Det Liverpool trenger nå er Luiz Suarez. Selv har han jo ønske om å forlate Ajax etter det mye omtalte managerbyttet. Hans agent uttalte at Liverpool var en god kandidat som en ny arbeidsgiver!

Suarez har en sterk balanse, er god med begge bein og han er god teknisk!

Selv om Hodgson (som forhåpentligvis forsvinner i dag) har utelukket Suarez, tror jeg at dette er vitamininnsprøytningen dette tamløse og defensivt katastrofale Liverpoollaget trenger. Suarez, Torres og Gerrard - den nye supertrioen.

Endret av vagfk
Lenke til kommentar

Lurer på om vi henter noen av litt klasse i dette vinduet. Kan være Comolli får velge en som skal styrke laget, som kommer inn nå. Om vi skal klare å heve oss i toppen om kortest mulig tid så må det handles og det håper jeg NESV og Henry skjønner. Gjerne allerede nå burde det forsterkes litt, så vi i det minste havner på rett side av tabellen. Er så jevnt nå at om man får 4-5 kamper med 3 poeng'ere på rad så er man plutselig høyt oppe på tabellen. Håper virkelig vi kan få prikket inn en form snart, og ikke minst starte å vinne borte.

Lenke til kommentar

John Henry og Tom Werner er ventet til Merseyside i løpet av uka, og i følge kilder innad i klubben kan vi vente oss "store ting" de nærmeste dagene.

Hadde ikke vært meg imot hvis det hadde vært snakk om en spiller eller to, skal bli spennende å se hvertfall. Muligens kan det jo også være snakk om daglig leder, stadionplaner eller tilvekster i støtteapparatet rundt Kenny.

Link

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...