Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Den gang ei. 2 uker til pl-start og kun en spiller inn. =/ Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Om dere klarer å unngå skader er den beste 11ern deres fremdeles svært svært bra da: Jota/Firmino/Mane - Salah Henderson - Fabinho - Thiago Robertson - van Dijk - Konate - TAA Alisson Det eneste bekymringen jeg hadde hatt, om jeg var Liverpool fan, er at en veldig stor del av de beste spillerne er i de samme årgangene 90-91-92 (Henderson, Firmino, Thiago, van Dijk, Mane, Salah, Alisson), og dermed kan det bli veldig mange å bytte ut samtidig om noen sesonger. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 29. juli 2021 Del Skrevet 29. juli 2021 Alisson er vel ikke noen stor bekymring. Keepere spillere gjerne mange år lenger enn utespillere og Caoimhin ser ganske grei ut. De andre spillerne er jeg dog bekymra for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juli 2021 Del Skrevet 30. juli 2021 Chiesa ryktene ute så kom Locatelli ryktene gitt. Går nok til Juve uannsett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå