Maynard James Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Inler er faktisk ganske så god da. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Problemet er jo ikke at de ikke er gode. Greia var at vi har jo Lucas, Poulsen og nå Meireles der. Men hadde lett solgt Lucas og Poulsen og fått inn Diarra og Inler. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Sitter og ser Real Madrid - Athletic Bilbao. Og blant alle superstjernene prøver jeg å følge mest med på Fernando Llorente. Han har allerede scoret og virker veldig fit. Har et ørlite håp om at det er noe i ryktene. To stk. målkåte Fernandoer på topp... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ja, han er veldig interessant. Litt usikker på hvor mye vi måttet legge på bordet. Er vel forholdsvis ung enda Llorente. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Leste i dag at Man. United vurderer å selge Berbatov for å gjøre plass til Llorente. Hadde jo vært moro om de ødela. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Man skal alltid ta slike rykter med et par (hundre) klyper salt, men jeg tenkte at dette kanskje var interessant for dere; Goal.com - Liverpool set to fight Manchester United for Ghana midfielder Anthony Annan Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Ettersom dette også er en ønske-tråd... Jeg ønsker Roy i et tau. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Rykter om at vi er svært nær å signere Elia nå. Noen melder også at klubb og spiller er enige om de personlige betingelsene. Overgangssummen skal ligge på rundt 15 millioner euro. Jeg er positiv til Elia, spennende spiller, med kvaliteter vi har savnet i klubben. I mine øyne savner vi kantspillere ganske generelt. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Vi har vel ca hele en rendyrket kant i klubben, og det er Maxi. Kuyt, Cole, Jovanovic og andre som spiller kant er bare trent om til kant, uten å egentlig være det. Dette hvis vi ikke regner med Toni Silva, som er 16 år. Kantspillere MÅ være førstepri på transfers, og ikke spiss eller back eller hva nå folk ønsker seg. Greit at vi har udugelige venstrebacker i PK og Fabio, men vi har hvertfall venstrebacker. Hvis noen kan nevne EN rendyrket venstrekant i klubben per i dag, blir jeg overrasket. Så, Elia, ja takk. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er også positiv til Elia, men er litt redd at han kan bli en ny Babel. Han var jo ung og lovende en gang. Virker som Elia har mer fotballvett av det jeg har sett av ham så skal vel litt til for at han stagnerer slik Babel har gjort. Elia er en signering det lukter Damien Comolli av. Tror neppe Hodgson har fått så mye med den signeringen å gjøre om den faller igjennom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Trener også en spisspartner til Torres. N'Gog blir litt for veik til å starte hver kamp syns jeg. Helst en spiller som er sterk i kropp og på hode(IKKE Carew, eller Heskey) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Også trenger vi en ny midtstopper av klasse... Men jeg sier meg hvertfall meeeget fornøyd om Elia kommer! Frykter dog, som Jefe sier, at det kan bli litt Babel av hele greia. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Cahill som inn som midtstopper gutter? Kunne vært en fin erstatning for Carra som bare blir dårligere og dårligere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Kan jo faktisk bruke\prøve Danny. Edit: Wilson altså. (skulle tro det var åpenbart) Endret 3. januar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Joa, men den gutten er skadet så mye at det nytter ikke å stole på at han skal holde seg unna det i overskuelig fremtid. Men når han er skadefri så stiller vi Cahill/Agger. Stoler ikke helt på Skrtel for tiden. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Tror han tenkte på Danny Wilson. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 De krever visstnok £20m for Cahill, så.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Ahh shit. Sorry, hadde helt glemt den gutten der. Han er jo lovende så burde kanskje gi han litt spilletid først ja. 200 mill for Cahill er og burde være uaktuelt. Håper ikke vi brenner av penger på Carlton Cole nå i Januar. Grant sier at det er mulig han forsvinner. Vi burde se etter en bedre spiss etter min mening. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Vi har vel ca hele en rendyrket kant i klubben, og det er Maxi. Kuyt, Cole, Jovanovic og andre som spiller kant er bare trent om til kant, uten å egentlig være det. Dette hvis vi ikke regner med Toni Silva, som er 16 år. Kantspillere MÅ være førstepri på transfers, og ikke spiss eller back eller hva nå folk ønsker seg. Greit at vi har udugelige venstrebacker i PK og Fabio, men vi har hvertfall venstrebacker. Hvis noen kan nevne EN rendyrket venstrekant i klubben per i dag, blir jeg overrasket. Så, Elia, ja takk. Maxi er ingen rendyrket kant. Hvis dere får Elia blir jeg overrasket, det vil være en enorm forsterkning. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Sammenligne Elia med Babel er kanskje litt strengt. Elia er mer rendyrket kant (Babel var hovedsaklig spiss). I tillegg er Elia bare noen måneder yngre enn Babel, og har i så måte vist at han har utviklet seg bedre enn Babel, og tar nivået bedre. Når det er sagt så har jeg fortsatt litt tro på Ryan også, og tror han har potensiale til å utvikle seg hvis han får litt tillit. Men det er en annen diskusjon. Er helt enig at vi trenger spiss (det har vi gjort helt siden Keane forsvant). Håper og forventer at det blir gjort noe med dette vinduet. Går vi for C. Cole begynner jeg derimot å grine, hvis vi ikke sikter høyere enn det nå kan vi bare drite i det. Husker jeg var litt småpositiv til Cole for lenge siden, men har mistet troa rett og slett. Riktignok føler jeg meg ganske sikker på at det ikke er noen "fare" med Commoli og NESV/FSG blant de som tar beslutningene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå