Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor det? Han har vært ok + - med Van Djik. Husk at Gomez og Matip er uhyre skadeutsatt. (Også Lovren da forsåvidt men...)

Lovren er grusom. Husker du ikke hvordan målene rant inn under Lovren og Mignolet sine klovnerier? Lovren er klønete, og når han kløner det til lenger fremme på banen, så har han en tendens til å jogge tilbake. Han har ikke noe futt, er ikke villig til å gi alt.

Hadde vært digg om Liverpool solgte Lovren og hentet en god ung midtstopper til rotasjonen.

Lenke til kommentar

Av våre 3 stoppere ved siden av Van Dijk er det liten tvil om at Lovren er den dårligste. Han gjør, i en alder av 29, fortsatt feil som en egentlig bare forventer av en som er vesentlig yngre.

Hvis noen byr £25m for Lovren så er det galskap å ikke selge. Jeg tror ikke Liverpool vil ha noe problem med å finne en ny Robertson for stopperplassen som er mer enn god nok som 4. valg.

Vi har også noe spennende på akademiet. Jeg har troen på Hoever ihvertfall. Han imponerte meg når han ble kastet innpå og fikk sin debut denne sesongen.

Og jeg tror han kunne blomstret om han fikk noen kamper med Van Dijk og slikt rundt seg.

Du sier Gomez og Matip er uhyre skadeutsatt. Jeg er ikke helt enig. Gomez sin siste skade f.eks var rett og slett ren uflaks etter en uhyre unødvendig handling av Burnley spilleren og kunne ha skjedd med hvem som helst og har lite med skadeutsatt å gjøre.

Så ja, £25m for en aldrende Lovren som er litt for høy på seg selv og som fort murrer av manglende spilletid, er for godt til å si nei til rett og slett. Han har for mange mangler sammenlignet med de andre.

Van Dijk og Gomez vil være vårt primære stopperpar.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Liverpool skal ha lagt inn et bud på Nicolas Pepe. Lille-spilleren har gjort det bra i Frankrike denne sesongen og Klopp skal ønske ivorianeren til Anfield, ifølge franske Le10Sport.

Ok, virker som Liverpool er ute etter Pepe og byr. Er ryktet troverdig?

Så leste jeg dette.

Samme avis (Le10Sport) melder også at Liverpool skal være villige til å selge Mohamed Salah om de får tak i Pepe.

Hmm. Da virket det hele langt mindre troverdig. Kan ikke tro at Liverpool er villige til å selge Salah.

Jeg hadde ikke engang giddet å skrive dette, om ikke:

Det har kommet rykter om to gigantbud på Liverpools storstjerne Mohamed Salah. Real Madrid og Juventus skal ha forhørt seg om spilleren og vært villig til å legge svimlende 150 millioner pund på bordet, ifølge The Mirror.

Virker litt merkelig at det ryktes rundt Salah. Han har jo virkelig bevist sin plass i Liverpool. Liverpool kan fint hente en spiller som Pepe uten å måtte selge Salah. Liverpool har ikke noe finansielt behov som tilsier at det trenger å selge spillere. Tvert imot.

Det virker som Liverpool vil få inn gode summer for spillere de ikke engang trenger, f.eks Lovren for 25 million euro eller pund.

Uten å selge Salah vil jeg tror Liverpool har rundt 200 million pund til rådighet i sommer. Klopp har sagt at Liverpool ikke er særlig interessert i å drive med handel i sommer, men at de gjerne kjøper om det finnes en attraktiv mulighet.

Grunnet det må jeg høyst betvile at Liverpool er interessert i å selge Salah, eller at Salah er interessert i å forlate Liverpool. Den eneste klubben som potensielt sett ville ha vært et alternativ for Salah er vel Barcelona og Real Madrid, men også det virker som mindre sannsynlige muligheter etter Champions League seieren, med mindre da Salah er særskilt opptatt av været.

Lenke til kommentar

Det var da det... I dagens marked blir det dyrere å kjøpe Salah.

Ifølge "transfermarkt" er Salah verdt €150 million. Spillere blir nesten alltid solgt for mer enn verdien, noe som betyr at Salah i praksis er verdt €175-€225 million.

Liverpool har uansett ikke noe behov for å selge Salah.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...