Schweigaard Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Kan minne endel om Coutinho ja. Bra teknikk/pasninger/kjapp, kan spille offensiv midtbane og spiss. Både playmaker og målfarlig selv, sånn som Phil. 43 mål på 110 kamper for Lyon, ble kaptein der i fjor. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Må vel legge om litt på formasjon for å få plass til Fekir? Han er vel naturlig å spille i en 10er-rolle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Må vel legge om litt på formasjon for å få plass til Fekir? Han er vel naturlig å spille i en 10er-rolle.Det tror jeg Klopp får til. Nå som OX er ute til november så synes jeg Liverpool kan hente Lanzini. Fantastisk spiller og god på å åpne lag og fantastisk på dødballer . Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Det tror jeg også, Daniel. Men det er andre spillere jeg heller vil ha enn Fekir. Jeg tar, selvfølgelig, gjerne Fekir også, men da i tillegg til andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Fekir skal være så godt som done deal Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Fader meg deilig hvis det virkelig skjer. Klubben begynner endelig å vise litt muskler, Van Dijk og Fekir inn på 2 overgangsvinduer. Skal ikke se bort fra at det kommer enda mer kvalitet heller. Kan ikke tro at vi for under 10 år siden handlet avdankede spillere som Konchesky og Poulsen, og at Joe Cole var en kjempedeal. Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Må vel legge om litt på formasjon for å få plass til Fekir? Han er vel naturlig å spille i en 10er-rolle.Det tror jeg Klopp får til. Nå som OX er ute til november så synes jeg Liverpool kan hente Lanzini. Fantastisk spiller og god på å åpne lag og fantastisk på dødballer . Kan vel spille i alle posisjoner i angrepet? Kan rotere han med Mané og Salah også, eller Firmino Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 (endret) Jepp, Keita kommer også inn. Fekir, Keita pluss keeper, DM og en back eller to så snakker vi. Endret 20. mai 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 (endret) Nydelig med Fekir hvis det stemmer. Jorginho er også linket, men tror han havner i City for å erstatte Fernandinho. Uansett deilig med silly season! Endret 20. mai 2018 av Alkan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Det største spørsmålet er hvem fra Southampton vi skal hente kommende sesong. Lemina? Bertand? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Ryktes at han er klar for United så vi får se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Klubben selv sier at han er klar for en premier League klubb, men tilbakeholder hvilken, så vi får bare smøre oss inn med solkrem/tålmodighet og se. Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Basert på sveisen, tatoveringene og holdningen som han utstråler er jeg ganske sikker på at det blir Manchester United. 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Keita og Fekir på midten der. Fy faen... Can vil ikke engang bli husket. 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Basert på sveisen, tatoveringene og holdningen som han utstråler er jeg ganske sikker på at det blir Manchester United. Basert på det så er Firmino på feil lag, sender dere han over? 3 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Keita og Fekir på midten der. Fy faen... Can vil ikke engang bli husket. De spiller jo ikke i samme posisjon. Keita og Fekir en nr.8 og en nr.10. Can er et anker, og bør fortsatt erstattes. Det er jo defensivt dere sliter 2 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 Basert på sveisen, tatoveringene og holdningen som han utstråler er jeg ganske sikker på at det blir Manchester United. Basert på det så er Firmino på feil lag, sender dere han over? Er ingenting i veien med holdningen til Firmino. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå