Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Anfield Press @AnfieldPress 1h Virgil Van Dijk didn't participate in the Southampton photoshoot today. Every player had to participate (even if you were injured). Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Tror minst en av disse spillerne havner i Liverpool før vinduet stenger. Klassisk at det drøyer for å presse opp prisen. Både Soton og Leipzig har forberedt seg på å måtte selge disse spillerne en stund, så de har alt å vinne på å drøye. Ugunstig for Liverpool at de ikke har flere med på pre season. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Keita kommer nok neste sommer. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Om han ikke stikker til en annen klubb da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Eller dør. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Eller får en langtidsskade.. Åh vent, det skjer jo ikke før etter at han har signert for dere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 (endret) Trenger ikke det da, liverpool har kjøpt skadete spillere før. Endret 1. august 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Hvis det stemmer at både VD og Keita vil dra, så kan jeg ikke se at klubbene deres har noe særlig på å tjene og nekte og selge de. Du sitter igjen med en misfornøyd spiller og har gått glipp av £30M (i Keitas tilfelle mtp utkjøpsklausulen neste år). Om de faktisk kommer eller ikke er jeg rimelig usikker på dog. Han sjefen i RBS virker å sitte rimelig på bakbeina. Det snakkes om at Leipzig forøker å få Keita til å skrive ny kontrakt for å ta bort utkjøpsklausulen. Lite trolig at han vil akseptere dette. Men en stor lønnsøkning kan jo muligens overtale. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Trenger ikke det da, liverpool har kjøpt skadete spillere før. Pff, Sturridge er ikke skadet, han har bare sårbar motivasjon og later som han er skadet. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) Eller får en langtidsskade.. Åh vent, det skjer jo ikke før etter at han har signert for dere. Stemmer. I Liverpool brukes det 4cm lange leggbeskyttere og rosa fotballsko, mens fysioteraputene gnir seg i hodet over hvorfor spillerne blir skadet hele tiden. Skuffet over at Klopp ikke har innført et utstyrsregime i klubben som forhindrer spillerne fra å spille med farlig utstyr og plikter dem å spille med utstyr som faktisk beskytter (f.eks leggbeskyttere). Overdrivelse, men dog: En annen: Beskytter føttene: Ikke så bra: Dårlig: Oppfordrer til skade: Fryktelig: Når jeg var ung spilte vi med leggebeskyttere som hadde polstring på siden av føttene i tillegg til på siden av knærne. En slags miks av bilde 2 og 3. Endret 2. august 2017 av zeebra Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Rareste innlegget på diskusjon.no 2017. Grattis! 9 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Trenger ikke det da, liverpool har kjøpt skadete spillere før. Pff, Sturridge er ikke skadet, han har bare sårbar motivasjon og later som han er skadet. Hva er det du rabler om? Sturridge ble ikke kjøpt skadet? Aquilani og Carroll var begge skadet når Liverpool kjøpt de. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Om Neymar går til PSG for fantasillioner, er eg redd for Couthinho. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Om Neymar går til PSG for fantasillioner, er eg redd for Couthinho. Ja Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Rykes om bud på opptil 120 million pund for Coutinho.. Er det i grenseland til å være for godt til å takke nei til? Klarer Liverpool å si nei? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Liverpool skal være nær overgang av Ajax's Hakim Ziyech (midtbanespiller) Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 (endret) I ny og ne så følger jeg med på marokkanske spillere, dette er en spiller som minner meg litt om Di Maria(Di Maria er seff en mye bedre spiller). Meget god 1v1, driblesterk, kreativ, nøkkelpasninger, tar frispark og straffer. Meget god backup til Mane og Salah. Og med riktig spillere foran seg, kan det bli en del assist på han. Svakheter: Svak i kroppen, manko på defensiv jobbing og høyrefoten hans er ikke no å skryte av. Endret 8. august 2017 av PrettyBoy Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Virker som en spennende spiller, men enda en AM? Må jo i så fall erstatte Coutinho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå